FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Afstemnings resultatet for de 7 spørgsmål

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

  Check here to include your profile signature.
    

T O P I C    R E V I E W
caleb22 Posted - 06 May 2007 : 23:21:33
http://www.fifa-online.dk/nyheder/include.asp?id=754

Der finder i resultatet og jeg syntes vi lige kan skrive vores meningen her for evt lidt efter debat, så det også står mere overskueligt end en debat i nyheden ville gøre.
6   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
BL Posted - 09 May 2007 : 00:14:28
´klamt resultat vi fik os der , hvad blev der af OldBoys?

Vi skal måske hellere lave en ny klub: DKT(Dansk Kabel Turnering)

Med low-latency-soccer som primært formål og underholdning
Tem Posted - 07 May 2007 : 15:38:45
Fandes til diskussion, der kan komme efter afstemningen, i stedet for at den kom før.

Ej, resultatet er som det er. Det er jo åbenlyst at nogen vil synes det er skidt på nogle punkter, men ifølge afstemningen hører de jo til mindretallet, så det må man bare acceptere...
Vidar Rekdal Posted - 07 May 2007 : 12:23:04
Nu bliver det hjørndar for alle penge ;)
Niels Davidsen Posted - 07 May 2007 : 11:45:26
Jeg synes det er rigtig skidt at der indføres præmier for jeg tror bestemt ikke det gavner "holdånden" som er målet med siden. At man skal hygge sig med spillet. Kan man også med præmier men ikke på samme måde.. Eller er der i hvert fald nogen der ikke kan.
caleb22 Posted - 06 May 2007 : 23:31:30
Min personlige mening som deltager er:

Punkt 1 syntes jeg er fint nok, det kan vi godt bruge lidt af så vi måske også kan blive lidt mere synlig ude i gamer verdenen.
---------------------------------------------------------------------
Punkt 2

Tja jeg vidste den ville komme før eller senere, men vi må håbe at den ikke trækker DMT i en dårlig retning og jeg håber dem der stemte på punkt B er med til at give en hånd med kampprogrammet osv , da præmier og især penge præmier som regel trækker en masse quittere med i farvandet.
---------------------------------------------------------------------
Punkt 3

3 gang der bliver stemt om det inden for 2 år så vidt jeg husker og hver gang et nej og det er også godt i mine øjne, turneringen er god som den er og især med super cup i funktion for alvor er det pt fint nok.

Dog skal der på længere sigt nok nye løsninger til.

---------------------------------------------------------------------
Punkt 4

Tja som sagt før kunne jeg se gode og dårlige ting i begge så det er såment fint nok at prøve noget nyt.

---------------------------------------------------------------------
Punkt 5

Fedt det blev nedstemt, får tilhængere af det punkt og de ville jo ikke selv deltage i det, så fint nok med mig.

---------------------------------------------------------------------
Punkt 6.

Tja jeg vendte faktisk mening fra nej til ja undervejs og stemte ja, men at det blev et nej er dog ikke noget nederlag i sig selv, dog ville det spar kræfter og tid ledelses mæssigt osv, men oki giver mere at spille for i sæsonerne.

---------------------------------------------------------------------
Punkt 7

Kan kun sige: ytringsfriheden, lysten til at underholde inde for fair rammer samt det gøre forsiden mere interessant blev vedtaget og er en god sejr.
mbury Posted - 06 May 2007 : 23:29:31
Ærgeligt at man vedtager at fortsætte playoff. Synes det er syndt for ham som har spillet en god sæson og så taber i en enkelt playoff kamp. Så er det ikke den bedste der går videre men den heldigste.

Er også ked af at det bliver vedtaget at man ikke fortsætter med to anden-divisioner. Det gør vejen hurtigere for nye gode spillere. Lige nu vil jeg f.eks. mene at Superligaen, 1-division og 2. division og nognenlunde lige stærke, hvilket ikke burde være meningen.

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 52.55.55.239