FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - mails fra DMT og spam-filtre
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 mails fra DMT og spam-filtre
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 30 Jan 2007 :  17:27:36  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg bruger selv samme webhotel som DMT, og derfor vil jeg lige informere om vores (fælles) mailserver har været sat forkert op her for nylig, og derfor er mailserverens IP kommet emd i en masse block-spam lister rundt omkring i verden.

Det betyder at mange DMT'ere vil opleve at mails sendt via sitet bliver snappet af jeres egne mailserveres spamfiltre - og derfor når de måske aldrig jeres indbakke!

Problemet er rettet på mailserveren nu, men der går lidt tid inden vi er whitelist'et på de mange block spam lister - så jeg kan anbefale at tjekke jeres spam-indbakke for tiden.


Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 30 Jan 2007 :  22:53:20  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
KODER !!!!!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 31 Jan 2007 :  01:21:34  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

KODER !!!!!



Hvem!!???



Der er da også altid ballade med ham Ole..

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 52.15.112.69