FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Opstilling til Udvalget
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Opstilling til Udvalget
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 08 Mar 2007 :  14:38:59  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by SpeZ

Vi har haft en afstemning om at man skal være aktiv og spille i division for at kunne stille op til udvalget. Derfor må du vente til næste gang Bror



i princippet er alle deltagere inaktive imellem T,s,inden tilmeldinger til næste T.

Jeg mener det afgørende må være om man har tænkt sig at deltage i næste T og har deltaget i tidligere T,s og ikke nødvendigvis den sidst-spillede T,relevant for dato osv

Ved sidste valg gennemførte man en hurtig afstemning om problemet og det går jeg udfra man også gør nu(SAP)



Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 08 Mar 2007 :  14:57:20  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message
Du behøver ikke at gentage dig selv, jeg kan godt læse.

Jeg er uenig. Mener i det vi har stemt om det sidst, at dem som har spillet i division i 2007 T1 kan stille op.

Så kan du sagtens have en anden mening, men det ændrer ikke ved at flertallet i DMT har valgt den anden løsning ved sidste valg.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 08 Mar 2007 :  16:13:00  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by SpeZ

Du behøver ikke at gentage dig selv, jeg kan godt læse.

Jeg er uenig. Mener i det vi har stemt om det sidst, at dem som har spillet i division i 2007 T1 kan stille op.

Så kan du sagtens have en anden mening, men det ændrer ikke ved at flertallet i DMT har valgt den anden løsning ved sidste valg.


vi er uenige

jeg mener vi i princippet alle er inaktive imellem T,s,inden tilmeldinger til næste T.

så det afgørende må være om man har tænkt sig at deltage i næste T og har deltaget i tidligere T,s og ikke nødvendigvis den sidst-spillede T,relevant for dato osv

Ved sidste valg gennemførte man en hurtig afstemning om problemet og det går jeg udfra man også gør nu(SAP)


Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører



237 Posts

Posted - 10 Mar 2007 :  12:50:27  Show Profile
Jadak Jadak og Jadak.

Kværulanten stiller op!


Vote for Me
The Kvaerulantes

Against All Bugs

Murphie Clinton, The Twin!

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 10 Mar 2007 :  13:50:46  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
Martin Lauridsen er stillet op og vil nu stå under opstillingslisten.

Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet



296 Posts

Posted - 14 Mar 2007 :  09:14:42  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address
hvornår kommer min valgkamp? :D


Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører



237 Posts

Posted - 14 Mar 2007 :  09:32:49  Show Profile
Ja, Den er du jo så velkommen til selv at starte..

Eller skal du have det hele serveret ? Muhahaha

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 17 Mar 2007 :  08:50:31  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
så er det ved at være sidste chance for at stille op.

imorgen søndagkl 24 er sidste chance.

Vi har også fået slået fast, at jan ikke deltager i T1, men det var åbenbart derfor at Kasper Pedersen pludselig havde tid til DMT igen så han er i udvalget med Thomas Nebel.

Det vil sige at der skal vælges en 1 og 2 reserve, dog skal der ikke ses ned på valget af denne grund, da der over årene har været rigtig mange sager hvor reserverne har været i brug af den ene eller anden grund.

Så stil op hvis du har lyst.

Valgkampangen starter på mandag og vare en uge.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 19 Mar 2007 :  00:03:52  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
Opstillingsfristen er forbi og tråden låses.

Der vil nu komme en valgkampange tråd inde på DMT'er imellem.

Læs mere derinde.

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.116.239.195