FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Afstemning om spillefil T2
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Afstemning om spillefil T2
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 28 Mar 2007 :  17:18:48  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vi beklager den manglende tid men det har været en del kaotisk de sdiste par uger.

Har taget fra claus tekst:

Dermed kan jeg relativt nemt lave alle hold som en tro kopi af barca, dog med en markant forbedret keeper med 99 i alle stats (vidar, 99 er det højeste, hvis keeperen skal være bedre, skal der findes en setting i ai.ini som kan styre ham..).
Bemærk at selv på Barca-holdet er der enkelte spillere, som har meget ringe stats på enkelte atributter - se f.eks. Messi's evne til at tackle, Marquez's hastighed, og Puyols boldkontrol og afleverings-præcision....

Derudover har jeg leget med at lave en "Classic DMT" fil, hvor jeg laver en top keeper, 4 forsvarer, 4 midtbaner og 2 angribere.
Forsvarerne bliver generelt hurtige, udholdende og solide tacklere, men ringere til at drible og aflevere præcist.
Midtbanen bliver lidt langsommere, men med bedre boldkontrol, og bedre styr over spilninger.
Angriberne bliver hurtige i optrækket, men ikke så udholdende, og de får gode evner til at afslutte hårdt og præcist.

Endelig kan jeg lave en kopi af T1 filen, hvor keeper har 99 og alle andre har 85 i alle stats
---------------------------------------------------------------------
Så med kort forklaring skal i stemme om vi skal have en af disse 3 spillefiler: (alle filer er forklaret her ovenover)

Barcelona spillefil

DMT Classic spille fil

Spille filen fra T1.

---------------------------------------------------------------------

Jeg ville gerne have lavet afstemningen her på forum, men da vi før har oplevet snyderi med afstemningen må i stemme per mail:

Alle som skal deltage i T2 (undtagen dem i karantæne der kun deltager i subcup/Supercup) må stemme og man har 1 stemme.

Stemmen sendes til ledelsen@fifa-online.dk og mærk den gerne med emnet Spillefil.

Deadline er på lørdag 31/03 kl 24.

TN
Grusbane fejeknægt



9 Posts

Posted - 28 Mar 2007 :  19:31:35  Show Profile  Reply with Quote
er den "DMT Classic spille fil" lavet så den kan prøves ? eller stemmer vi ud fra hvad vi tror er bedst?

TN - Thomas Nielsen
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 28 Mar 2007 :  19:33:23  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
kig i det andet topic der hedder spillefil T2

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 28 Mar 2007 :  20:02:58  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Som support til Barca-filen vil jeg godt lige sige hvorfor jeg synes vi skal spille med barca-fil.

Mange DMT'ere: mig, atuz, nordenbøl, ricki (lige dem jeg kom i tanke om)

- spiller online samt diverse turneringer.. med barca som skills (som 70% bruger) så får nogle af os bedre muligheder for at udnytte den gode træning og spillelyst man oplever her på DMT - i event-turneringerne.

Samtidig vil det måske hjælpe danske fifa-spillere frem i de internationale turneringer. Jeg håber mange ikke vil se det som den store forskel, og derfor støtte os og måske selv have bedre chancer for en plads på landsholdet og en chance på ESL og EASO

Som kritik af de andre to filer, vil jeg sige at:

Den gamle fil gør spillerne alt for ens (sjovt nok) og dårlige at spille med. Det giver ingen mening at stemme på den, samtidig med at jeg tror mange godt ville prøve noget nyt.

DMT-Classic'en lyder meget god, har ikke prøvet den, men jeg synes at skillsne er alt for høje og spillet bliver urealistisk, samt der bliver for mange mål fordi angriberne er ALT for gode.


Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 28 Mar 2007 :  22:04:02  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
så kan der testes:

http://gotfred.dk/dmt/DMT_07_T2_test.exe



HUSK at afinstallere T1 filvælgeren først!


Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 28 Mar 2007 :  22:05:40  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

DMT-Classic'en lyder meget god, har ikke prøvet den, men jeg synes at skillsne er alt for høje og spillet bliver urealistisk, samt der bliver for mange mål fordi angriberne er ALT for gode.




vent med de bombastiske udtalelser til du rent faktisk har prøvet at spille med filen....


Edited by - GoodPeace on 28 Mar 2007 22:14:13
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 28 Mar 2007 :  22:23:56  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

Som support til Barca-filen vil jeg godt lige sige hvorfor jeg synes vi skal spille med barca-fil.

Mange DMT'ere: mig, atuz, nordenbøl, ricki (lige dem jeg kom i tanke om)

- spiller online samt diverse turneringer.. med barca som skills (som 70% bruger) så får nogle af os bedre muligheder for at udnytte den gode træning og spillelyst man oplever her på DMT - i event-turneringerne.


Som jeg muligvis har ytret før, så synes jeg ikke man i DMT skal vælge eksempelvis spillefil ud fra ESL og andre turneringer. Dem der spiller i begge turneringer, må selv ligge og rodde med det...jeg vil opfordre folk til at vælge hvad de selv synes er bedst, og ikke bare vælge det "som de andre turneringer bruger".
(til orientering skal lige siges at jeg også er tilhænger af barca-filen, men af andre årsager end den her nævnte )

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 28 Mar 2007 :  22:36:05  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tem:

Altså, du kan du til dels have ret i.
Men det holder jo ikke en meter at nævne Barca-filen som den bedtse fordi "den er bare min yndlings".


GoodPeace:
Det er også kun noget jeg tror, skrev indlægget da testen ikke var udkommet. I Karriere-delen er jeg kommer langt og alle mine spllere har 90+ og det er for nemt at score.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 29 Mar 2007 :  11:59:08  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

Tem:

Altså, du kan du til dels have ret i.
Men det holder jo ikke en meter at nævne Barca-filen som den bedtse fordi "den er bare min yndlings".


Siger bare, at den skal vælges af en anden grund, end den du kommer med. "Den er bare min yndlings" holder da fint. Man skal bare skrive en begrundelse på.

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører



237 Posts

Posted - 29 Mar 2007 :  13:51:21  Show Profile  Reply with Quote
Vi skal altså til at have en holdningsændring.

DMT er DMT og ikke andet som f.eks de steder folk plejer at spille.

Spillefilen er et klenodie, som skal bibeholdes.

Nye udefra kommende er yderst velkommen hertil, men lav ikke stedet til noget der minder om alt det andet I spiller på.

Det er ikke derfor DMT er opstået.

Så er man imod den måde DMT fungerer på med bl.a spillefiler... Så lev med det.

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 29 Mar 2007 :  14:50:15  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Murphie75

Vi skal altså til at have en holdningsændring.

DMT er DMT og ikke andet som f.eks de steder folk plejer at spille.

Spillefilen er et klenodie, som skal bibeholdes.

Nye udefra kommende er yderst velkommen hertil, men lav ikke stedet til noget der minder om alt det andet I spiller på.

Det er ikke derfor DMT er opstået.

Så er man imod den måde DMT fungerer på med bl.a spillefiler... Så lev med det.





Helt enig !


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører



181 Posts

Posted - 29 Mar 2007 :  15:03:20  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
det skal lige siges at selvom at jeg, som mbu siger spiller andre steder end lige DMT, syns jeg det er fedt at alle er helt lige. Jeg syns det er fedt at spille her da det er anderledes og af og til også rart at spille mod andre hold end barcelona,chelsea,united - som vel nok er de mest brugte hold online!

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 29 Mar 2007 :  18:32:39  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Murphie75

Vi skal altså til at have en holdningsændring.

DMT er DMT og ikke andet som f.eks de steder folk plejer at spille.

Spillefilen er et klenodie, som skal bibeholdes.

Nye udefra kommende er yderst velkommen hertil, men lav ikke stedet til noget der minder om alt det andet I spiller på.

Det er ikke derfor DMT er opstået.

Så er man imod den måde DMT fungerer på med bl.a spillefiler... Så lev med det.




Jeg støtter op om en af filerne, og giver min begrundelse fordi jeg ønsker den. Synes det er sjovt at spille med DMT'ere som atuz skriver og er fuld ud tilfreds.

Der er jo ingen der siger der er noget galt i at spille med barca-skills. Nogen kan bare bedre li' det end noget andet - bl.a. mig.

Det første kan indlæg kan godt mistolkes som at jeg prøver at få folk til at vælge det fordi det bruges andre steder. Men som Tem skriver har han en anden grund. Og jeg stemmer også på den fordi jeg bedste kan lide at spille med 'normale' hold.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 29 Mar 2007 :  21:44:10  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tror ik Jesper støtter op om den Mbury. at Barca er normalt hold.

Barca er GUDE hold :) (les : lokumsaftale 2006)

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 29 Mar 2007 :  22:51:15  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Murphie75

Vi skal altså til at have en holdningsændring.

DMT er DMT og ikke andet som f.eks de steder folk plejer at spille.

Spillefilen er et klenodie, som skal bibeholdes.

Nye udefra kommende er yderst velkommen hertil, men lav ikke stedet til noget der minder om alt det andet I spiller på.

Det er ikke derfor DMT er opstået.

Så er man imod den måde DMT fungerer på med bl.a spillefiler... Så lev med det.




Enig!

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 29 Mar 2007 :  22:51:17  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvorfor tror du jeg sætter det i citationstegn :D:D:D`? ?

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.83.87.94