FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Udvid ledelsen?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Udvid ledelsen?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/6

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 10 May 2007 :  21:53:59  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synes pt. DMT er ramt af lidt for få nye initiativer og udvikling... Jeg mener det er vigtigt at holde dynamikken i vores community...

Ved godt det måske lyder hårdt, og har fuld forståelse for at ledelsen har begrænset tid pga. familie og børn mv.

Måske vi skulle overveje at udvide sitets ledelse, så vi fik nogle flere muligheder for at holde sitet kørende, og så belastningen på Ole blev minimeret?

Anyways et åbent forslag til debat

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

BIF
Bold-bestyrelsen



336 Posts

Posted - 10 May 2007 :  22:18:39  Show Profile  Reply with Quote
enig
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 10 May 2007 :  23:16:32  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
enig


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 10 May 2007 :  23:16:44  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

Synes pt. DMT er ramt af lidt for få nye initiativer og udvikling... Jeg mener det er vigtigt at holde dynamikken i vores community...

Ved godt det måske lyder hårdt, og har fuld forståelse for at ledelsen har begrænset tid pga. familie og børn mv.

Måske vi skulle overveje at udvide sitets ledelse, så vi fik nogle flere muligheder for at holde sitet kørende, og så belastningen på Ole blev minimeret?

Anyways et åbent forslag til debat



Well ,jeg er jo helt enig og foreslog det gentagende gange for både 1 og 2 år siden,men du var selv den første til at afvise det gang på gang

Men nu skal man sefølgelig heller ikke ha ris for at blive klogere med tiden,så jeg bakker naturligvis 100% op om forslaget


Edited by - BL on 10 May 2007 23:17:28
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 11 May 2007 :  00:58:12  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er også enig... For det er en større mundfuld end jeg havde regnet med. Og ingen tvivl om at hvis ikke Ole havde den gnist som han har så var det et rimeligt dødt DMT. Desvære erkender jeg at jeg ikke har magtet at støbe de samme rammer som Anders og Jesper, og det må I sku undskylde! Men de løb jo også panden mod tidsmuren som vi andre har stået op ad i årevis. Vi er heller ikke database guruer og site prospects som med et snubtag kan lave fixfakserier og fornyelser efter behov...
Men som i så mange andre foreninger må vi så snakke om hvad vi så gør... Ellers må jeg trække mig fra ledelsen hvis det er det der skal til...
Btw... BL... Tillykke med post nr. 1500!

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 11 May 2007 :  10:10:53  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har læng syntes at den gamle form for ledelse er lidt umoderne.

Dem der er i ledelsen skal stadig være leder ved afgørelse af sager osv, men syntes man skal have nogen nmed ansvar for enkelte punkter mere specifikt og nogen der så kan det dække over ved fravær.

Foreksempel en eller 2 der koncentrere sig om turneringsopdatering og en om grafik udvikling, en der er god til databasen og evt en eller flere idemand.

Foreksempel er karantæne systemet en rimelig stor opgave nogen gange men med mindre der er 2 som vitterlig kender hinanden og kan tale sammen på niveau med torben og bo kan der let gå kludder i opdateringen så der skal helst kun være 1 der.

Behøves ikke lige at være præcis sådan men måske derhen af.

Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt



48 Posts

Posted - 11 May 2007 :  18:42:44  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er også enig men jeg syntes måske vi skulle have en ledelse der styrer alt med kampe og så en anden som styrer det med sitets udseende og grafik ting og så en tredje til udvikling af dmt fil. så vil ledelsen blive mindre stressede og have mere tid til at gøre det de står for meget bedre.
ik at de gør det dårligt i forvejen i gør et fremragende job!


FORZA KODE-OLE
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 14 May 2007 :  08:55:57  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

Jeg har læng syntes at den gamle form for ledelse er lidt umoderne.

Dem der er i ledelsen skal stadig være leder ved afgørelse af sager osv, men syntes man skal have nogen nmed ansvar for enkelte punkter mere specifikt og nogen der så kan det dække over ved fravær.

Foreksempel en eller 2 der koncentrere sig om turneringsopdatering og en om grafik udvikling, en der er god til databasen og evt en eller flere idemand.

Foreksempel er karantæne systemet en rimelig stor opgave nogen gange men med mindre der er 2 som vitterlig kender hinanden og kan tale sammen på niveau med torben og bo kan der let gå kludder i opdateringen så der skal helst kun være 1 der.

Behøves ikke lige at være præcis sådan men måske derhen af.



Det er en svær en Ole .....

At have en mand som f.eks. tager sig af grafiken, så kan man opnå et rimlig højt niveau, men hvad sker der når han er syg, eller holder op, så er der ingen til at tage over, og så står man der.

Ved at have stangen lidt lavere "altså holde et lidt lavere niveau" så er der større chance for at en af de andre ledere at tage over i presset situationer. Det gælder ikke kun grafiken, men også f.eks. opdatering, det nytter ikke noget kun at have en mand som kan finde ud af at opdatere, alle i ledelsen skal helst kunne udfører de opgaver som ligger, ikke at de dermed skal gøre det, og ikke at dermed skal kunne holde samme høje niveau.
Men det nytter ikke noget at man bygger et system op som falder sammen hvis en stopper eller lægger sig syg.

Man må sætte sig ned og finde ud af hvad man er i stand til som samlet enhed, og så sætte standarden derefter, så kan det godt være at Jesper og andre ikke er tilfredse, men så må de jo stille op når der er ledervalg "kom nu igang Jesper ;) ". Men en udvidelse af ledelsen som Jesper foreslår kan også være med til at højne niveauet da den enkelte leder får mere tid til de opgaver han nu skal varetage. Sålænge man holder niveauet hvor alle i ledelsen kan være med.

Damn det bli'r jo en hel roman det her.

Men syns det er rimlig vigtigt. Den tidligere ledelse satte stangen rimlig højt, og vi må bare acceptere at stangen
måske bliver sat lidt lavere, og ledelsen må bare priotere
tiden hvor den er vigtigst, opdateringer etc... så må grafik
og andet gejl komme i sidste række.

Over and out.


Kigger lige forbi en anden dag og giver en opsang når det er nødvendigt ....

Må også snart skrive noget posetivt......

Hvid tuborg til Vidar "så napper vi andre den grønne"



Edited by - Keyboardcowboy on 14 May 2007 08:58:37
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 14 May 2007 :  10:56:20  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du har fuldstændigt ret... Den stang er svær at løfte!
Men dermed ikke sagt at vi er tabt bag vognen... Men det er ved at være tæt på. Anders og Jesper skabte et DMT miljø med høj klasse! Kanont godt, men forventningerne om at det fortsatte bagefter er store... Det er en svær arv ingen tvivl om det, og især når tiden ikke er til det. (Ik Jesper)...
Og jeg kan ligeså godt være ærlig at sige at det var en for stor mundfuld jeg tog på mig da jeg stillede op sidst og jeg vil ikke stille op til genvalg ved næste ledervalg. Men vil stadigt gerne være tilknyttet på den grafiske del hvis der skal laves noget...

Både den hvide og den blå Tuborg må Vider gerne arve... Men den grønne får han sku ikke!

Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet



286 Posts

Posted - 14 May 2007 :  11:05:22  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
enig

vi må lave en clone ole :D

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 14 May 2007 :  12:38:31  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja 4 eller 5 vil nok være at foretrække.

jeg ved godt vi normalt stemmer til ledelsen i slutningen af T3 men jeg mener vi snaret skal have et valg, hvor vi kan få nye personer ind.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 14 May 2007 :  18:19:45  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Du har fuldstændigt ret... Den stang er svær at løfte!
Men dermed ikke sagt at vi er tabt bag vognen... Men det er ved at være tæt på. Anders og Jesper skabte et DMT miljø med høj klasse! Kanont godt, men forventningerne om at det fortsatte bagefter er store... Det er en svær arv ingen tvivl om det, og især når tiden ikke er til det. (Ik Jesper)...
Og jeg kan ligeså godt være ærlig at sige at det var en for stor mundfuld jeg tog på mig da jeg stillede op sidst og jeg vil ikke stille op til genvalg ved næste ledervalg. Men vil stadigt gerne være tilknyttet på den grafiske del hvis der skal laves noget...

Både den hvide og den blå Tuborg må Vider gerne arve... Men den grønne får han sku ikke!



enig ... og heller ikke en kritik af jeres arbejde indtil videre ... dmt fungerer jo stadigvæk fint ...

min pointe er blot, at vi måske skal kigge på en anden form, hvor vi lægger ansvaret på flere skuldre end hidtil ... især fordi det alt andet lige i høj grad er oles skuldre der belastes lige nu

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 14 May 2007 :  18:46:05  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synes det ville være en god idé med flere i ledelsen..

Ole gør det rigtigt godt, men på et tidspunkt får han vel også nok?
Man burde nok stille krav til at være lidt mere aktiv, eller er det helt forkert hvis jeg ikke synes de andre fra ledelsen ikke har deltaget i så meget?


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 14 May 2007 :  21:07:29  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kasper Pedersen

Synes det ville være en god idé med flere i ledelsen..

Ole gør det rigtigt godt, men på et tidspunkt får han vel også nok?
Man burde nok stille krav til at være lidt mere aktiv, eller er det helt forkert hvis jeg ikke synes de andre fra ledelsen ikke har deltaget i så meget?



Hvilken aktivitet tænker du på her?
og hvilken form for ledelses-aktivitet ligger du mest vægt på?


Edited by - BL on 14 May 2007 21:08:11
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 14 May 2007 :  21:24:18  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja aktiv? dvs at være online tit, og gøre en forskel..


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 15 May 2007 :  13:35:17  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja, jeg er ikke så meget online fordi jeg også har et liv og prioritere det højere end DMT. Jeg kan/vil ikke være online 24/7 og slet ikke når folk beskylder, tuder, ævler og kævler om snyd og bedrag samt løgn og latin. Det er blevet til en ren og skær børnehave efterhånden... Det har aldrig været være end det er nu og det var ikke ligefrem det jeg havde håbet på da jeg valgte at stille op. Jeg valgte at stille op til valget da jeg/andre mente jeg kunne bidrage med diverse ting for at DMT kunne køre videre. Men jeg har desvære taget fejl og overvurderet min tidsration og tolerance.

Go to Top of Page
/6 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 54.166.170.195