FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spå alle 3 cups.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Spå alle 3 cups.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 14 May 2007 :  21:02:26  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det vil nok være smart at gøre det hrutigst muligt da vi ved hvor ivrig nogen DMT'er er.

Her er de 3 cups

Kamp 1
01 Tim Petersen/Real Madrid-07 Dennis Nordenbøl/Borussia Gladbach

Kamp 2
03 Michael Larsen/Toulouse - 06 Jakob Madsen/Manchester United

Kamp 3
08 Jesper Gjestrup/FC Barcelona - 05 Anders Heggen/Bayern München

Kamp 4
04 Yasir Rasool/Arsenal - 02 Kamil Hedegaard/Benfica

BMT

kamp 1
01 Bayer Leverkusen (A)-02 Bury (C)

Kamp 2
03 Real Madrid (C)-01 Lyon (D)

kamp 3
02 Gladbach (D)-04 Toulouse (B)

kamp 4
04 Benfica (B)-03 Hearts (A)

Subcup

kamp 1
01 Juventus (D)-02 LA Galaxy (B)

kamp 2
01 Macclesfield-02 Barnet

kamp 3
02 Schalke 04 (A)-01 Kaizer Chiefs (D)

kamp 4
02 Arsenal-01 Liverpool

kamp 5
03 AC Horsens (C)-03 FC Midtjylland (A)

kamp 6
04 FCK-04 FC Barcelona

kamp 7
04 Chelsea (B)-04 Villareal (C)

kamp 8
03 Fiorentina-03 Bayern München

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 14 May 2007 :  21:14:07  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har fjernet den jeg tror ryger ud og ladet dem der vinder stå.

Og bare for at gøre lidt gengæld så er det årets skandale hvis Gladbach og Bury taber i deres kampe og de vil blive ydmyget for evigt

quote:
Originally posted by caleb22

Det vil nok være smart at gøre det hrutigst muligt da vi ved hvor ivrig nogen DMT'er er.

Her er de 3 cups

Kamp 1
01 Tim Petersen/Real Madrid

Kamp 2
06 Jakob Madsen/Manchester United

Kamp 3
08 Jesper Gjestrup/FC Barcelona

Kamp 4
02 Kamil Hedegaard/Benfica

BMT

kamp 1
Bayer Leverkusen

Kamp 2
Real Madrid

kamp 3
Gladbach

kamp 4
Hearts (A)

Subcup

kamp 1
Juventus

kamp 2
Barnet

kamp 3
Schalke 04

kamp 4
Liverpool

kamp 5
AC Horsens

kamp 6
FC Barcelona

kamp 7
Chelsea

kamp 8
Bayern München


Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 14 May 2007 :  21:23:41  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Ligacup

Kamp 1
01 Tim Petersen/Real Madrid-07 Dennis Nordenbøl/Borussia Gladbach
Spændende kamp, hvis Tim kan holde sit forsvar disciplineret så er han en hård modstander til Dennis. Det er en 50/50 kamp.

Kamp 2
03 Michael Larsen/Toulouse - 06 Jakob Madsen/Manchester United
Toulouse har potentialet, spørgsmålet er om han har psyken. Toulouse ligger marginalt højere placeret i første division. 60/40 i Toulouses favør
Kamp 3
08 Jesper Gjestrup/FC Barcelona - 05 Anders Heggen/Bayern München
Barca træner ikke og han har udtalt at han spiller 3-4-3 attack no matter what. Den ligger til højrebenet hos Drillo fra Bayern 70/30 % fordeling i Bayerns favør
Kamp 4
04 Yasir Rasool/Arsenal - 02 Kamil Hedegaard/Benfica
Kamil virker flyvende, og der er ikke noget at komme efter for Arsenal 80/20 i Benficas favør

BMT

kamp 1
01 Bayer Leverkusen (A)-02 Bury (C)
En tæt kamp. Bury træner dog ikke med DMT fil, og Leverkusen er godt kørende, derfor må Leverkusen være favorit.60/40.
Kamp 2
03 Real Madrid (C)-01 Lyon (D)
Lyon er virkelig stærkt kørende i øjeblikket, men som beskrevet tidligere er Tim ikke til at spøge med, hvis han spiller op til sit bedste på dagen, kan han true hvem som helst. 50/50.
kamp 3
02 Gladbach (D)-04 Toulouse (B)
Toulouses forsvar vakler, det er Dennis for rutineret til at opdage. Sikker sejr til Dennis. 70/30
kamp 4
04 Benfica (B)-03 Hearts (A)
Så ender BMT her for Hearts, Kamil virker ustoppelig, og han er for rutineret at komme på oles finter. 70/30.

Sub cup

kamp 1
01 Juventus (D)-02 LA Galaxy (B)
LA Galaxy er kommet videre med en negativ målscore på en midterplacering. Vidar er kold og kynisk og han tager sejren hjem 60/40 i Vidars favør.
kamp 2
01 Macclesfield-02 Barnet
Den ligger til Barnets højre ben, de er bedre placeret i ligaen. 60/40 i barnets favør
kamp 3
02 Schalke 04 (A)-01 Kaizer Chiefs (D)
Schalke ser gode ud i ligaen, tror desværre ikke på at Bror har det der skal til for at stoppe ham 70/30 i schalkes favør.
kamp 4
02 Arsenal-01 Liverpool
Liverpool svag favorit . Liverpool har været godt kørende på det sidste, men de skal ikke undervurdere modstanderen var Arsenal, som er giftige op kontra 60/40 i Liverpools favør.
kamp 5
03 AC Horsens (C)-03 FC Midtjylland (A)
Kender ingen af holdene og set ud fra deres liga placeringer så må det være 50/50.
kamp 6
04 FCK-04 FC Barcelona
Den ligger til Morfar, specielt efter deres resultat i superligaen i går 8-2 til morfar og som beskrevet tidligere har jesper valgt en ren kamikaze taktik.
kamp 7
04 Chelsea (B)-04 Villareal (C)
Igen, kender ingen af holdene, de er begge bundhold i deres respektive ligaer. 50/50. Med et lille overtag til Chelsea fordi de er fra første division
kamp 8
03 Fiorentina-03 Bayern München
Sikker sejr til Bayern 60/40


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører



181 Posts

Posted - 14 May 2007 :  21:41:35  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
uhh ha spez jeg vil give man u favorit værdigheden i ligacuppen - Jeg spiller virkelig meget meget dårligt for tiden, da jeg faktisk slet ikek har tid til fifa! men jeg skal gøre mit bedste for at give modstand i både bmt og ligacup :)

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 14 May 2007 :  22:58:12  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote

Ligacup

Kamp 1
01 Tim Petersen/Real Madrid-07 Dennis Nordenbøl/Borussia Gladbach
Rundes topopgør. 60/40 i Dennis' favør. DMTs bedste forsvar møder DMTs bedste angreb.

Kamp 2
03 Michael Larsen/Toulouse - 06 Jakob Madsen/Manchester United
Toulouse har et godt angreb men Man U skal man aldrig undervurdere. 55/45 i Toulouse favør.
Kamp 3
08 Jesper Gjestrup/FC Barcelona - 05 Anders Heggen/Bayern Barca skal bare have kampene overstået og det ligner en sejr til Bayern. 65/35 i Bayerns favør.

Kamp 4
04 Yasir Rasool/Arsenal - 02 Kamil Hedegaard/Benfica
Har aldrig spillet mod Kamil, men har kun hørt positivt. Yasir kan dog overraske. 75/25 i Benficas favør

BMT

kamp 1
01 Bayer Leverkusen (A)-02 Bury (C)
Spændende kamp. Bury har overtaget med EA fil mens Leverkusen kontrollerer kampene med DMT fil. Kampen kan gå begge veje, men udfra tidligere resultater vil jeg sige 55/45 i Leverkusens favør.
Kamp 2
03 Real Madrid (C)-01 Lyon (D)
Tim har ifølge mig DMTs bedste forsvar, og selvom jeg ikke har spillet mod Lyon har jeg hørt mange gode ting. Jeg tror dog Tim vinder denne her: 60/40 i Reals favør.
kamp 3
02 Gladbach (D)-04 Toulouse (B)
Man skal have et godt forsvar for at dæmme op mod Nordenbøls superfarlige indlæg. Det kræver 90 mins koncentration og det tror jeg ikke Toulouse kan klare nede i de bagerste rækker. Det ligner et målrigt opgør. 75/25 i Gladbachs favør.
kamp 4
04 Benfica (B)-03 Hearts (A)
Benfica må tage favoritværdigheden omend Ole godt kan overraske. 65/35 i Benficas favør.

Sub cup

kamp 1
01 Juventus (D)-02 LA Galaxy (B)
"nej"-spilleren mod bugspilleren. Vidar vinder 2-0 på to hjørnesparksmål. 65/35 i Juves favør.
kamp 2
01 Macclesfield-02 Barnet
Barnet vinder klart. Rundes sikreste kamp. 80/20 i Barnets favør.
kamp 3
02 Schalke 04 (A)-01 Kaizer Chiefs (D)
Kaizer Chiefs er for langsomme i opspillet. De spiller fint fodbold, med Schalke spiller FIFA og det kommer til udtryk i dennne kamp. 70/30 i Schalkes favør.
kamp 4
02 Arsenal-01 Liverpool
Liverpool skal nok hente en sejr her, selvom Yasir kan overraske. 65/35 i Liverpools favør.
kamp 5
03 AC Horsens (C)-03 FC Midtjylland (A)
Det må blive den forsvarende mester som kører en sikker sejr hjem. 70/30 i Horsens favør.
kamp 6
04 FCK-04 FC Barcelona
Denne kamp kan godt blive meget spændende. 50/50.
kamp 7
04 Chelsea (B)-04 Villareal (C)
Chelsea kører en sikker sejr hjem mod upåagtede Villarreal. 65/35.
kamp 8
03 Fiorentina-03 Bayern München
Kenneth har muligheden, men Bayern er favorit. 60/40 i Bayerns favør[/red]

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

krillo
Kegle-bold dreng



97 Posts

Posted - 14 May 2007 :  23:05:49  Show Profile  Send krillo an ICQ Message  Click to see krillo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kamp 1
01 Tim Petersen/Real Madrid-07 Dennis Nordenbøl/Borussia Gladbach
Tror Real vinder.

Kamp 2
03 Michael Larsen/Toulouse - 06 Jakob Madsen/Manchester United
har aldrig mødt nogen af dem men min fornelmelse og ud fra stillingen i ligaen siger toulouse

Kamp 3
08 Jesper Gjestrup/FC Barcelona - 05 Anders Heggen/Bayern München
tror på barcelona, det skal jeg da han har slået mig 2 gange i gruppespillet.

Kamp 4
04 Yasir Rasool/Arsenal - 02 Kamil Hedegaard/Benfica
Benfica

BMT

kamp 1
01 Bayer Leverkusen (A)-02 Bury (C)
tror Bury overrasker og går videre

Kamp 2
03 Real Madrid (C)-01 Lyon (D)
Tror også her real madrid går videre

kamp 3
02 Gladbach (D)-04 Toulouse (B)
Gladbach vinder her, kun et skud har aldrig mødt toulouse

kamp 4
04 Benfica (B)-03 Hearts (A)
Benfica

Subcup

kamp 1
01 Juventus (D)-02 LA Galaxy (B)
Den stive nordmand mod bror, jeg tro på nordmanden

kamp 2
01 Macclesfield-02 Barnet
aldrig mødt nogen af dem, skyder på macclesfield

kamp 3
02 Schalke 04 (A)-01 Kaizer Chiefs (D)
Schalke er i toppen af anden division og vinder også her

kamp 4
02 Arsenal-01 Liverpool
tror liverpool trækker det længste strå.

kamp 5
03 AC Horsens (C)-03 FC Midtjylland (A)
Horsens slår mig hver gang vi spiller, så bliver nød til at tro på ham.

kamp 6
04 FCK-04 FC Barcelona
FCK ville vinde IRL, så FCK vinder her.

kamp 7
04 Chelsea (B)-04 Villareal (C)
tror det bliver utroligt tæt, udfra de kampe jeg har spillet mod de to hold, tror villereal vinder.

kamp 8
03 Fiorentina-03 Bayern München
tror på Fiorentina

AZ 2nd. division
Kristian t jakobsen
tilbage efter lang pause, nu under nyt navn: miniskive

Edited by - krillo on 14 May 2007 23:07:06
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 15 May 2007 :  08:19:34  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så er han tilbage!! den mest præcise spåmand EVER!!


TordenSPÅ'EN



LIGA-CUP:
Rundens sikre
Real Madrid-Gladbach = 2 tal
En kamp, der kun bør give et resultat. Nemlig et 2tal. Man må gå ud fra, at Nordenbøl's tropper er lige en tand for stærke for de spanske konger.

Toulouse-Manchester United = 1 tal
Elmander har vist stor form og bidraget til at Toulouse virkelig har haft en god sæson. Og mener ikke den er færdig endnu! Det ligner meget et 1tal.

Rundens GYSER! Uden tvivl!
FC Barcelona-Bayern München = 1 tal
Der vil ikke blive sparet på noget i denne kamp! Mr. DMT mod Den Norske Tordenskjold!
Dette bliver en tæt kamp! Som dog pga mere rutine og hjemmebane fordel, falder ud til Barca's fordel!

Arsenal-Benfica = 2tal
Kan det lade sig gøre, at lave endnu en overraskelse? Jeg tvivler! Benfica og Kamil må siges, at være en for stor mundfuld for Arsenal! Det er flot de er kommet så langt! Men eventyret ender her!


BMT:
Bayer Leverkusen-Bury = 1tal
To hold fra 2div! STÆRKT gået! Leverkusen ligger lunt i svinget til en semifinale i BMT, og har fået den lavst placeret modstander der var i hatten! Set over 2 kampe, vinder Leverkusen! og kan se frem mod en semi-finale.

Real Madrid-Lyon = 2tal
En rigtig god og spændende fight ligger her! Dog ender det ud med, at det franske stor hold, som virkelig har vist stor styrke i denne T, bliver den samlet vinder over de to kampe!
Real virker bare ikke stærke nok i denne T

Denne kamp er rundens gyser
Gladbach-04 Toulouse = 1 tal
Thygesen mod Elmander. De to top hold i 1div tørner sammen her! Det bliver den ene målsluger mod den anden!
Det bliver uden tvivl en tæt kamp! Dog må det forventes, at Gladbach er for stærke for Elmander og hans holdkammerater! Men det bliver en spændende kamp!

Denne kamp er rundens sikre
Benfica-Hearts = 1 tal
Ole's skotske drenge måtte æde et svært nederlag mod Arsenal i liga-cuppen i sidste runde, og må i denne runde af BMT'en nok også forvente et exit! Det vil give plads til 100% fokus i de sidste kampe i superligaen i stedet for, hvor Hearts ligger godt til i toppen! Benfica ser skræmmende ud! og vil meget gerne forsvare sin titel fra sidste år! Så derfor er det et hold, som er med i kampen om alle titler i denne T!


Det var så alt for Torden'SPÅEN!! god kamp til alle!!!!!!!
MUUHAHAHAHAHAH bang bang

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt



48 Posts

Posted - 15 May 2007 :  09:21:29  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Mangler du ikke at spå subcuppen dennis


FORZA KODE-OLE
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 15 May 2007 :  10:00:42  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jo.. men kunne ikke lige finde tid til den....

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt



48 Posts

Posted - 15 May 2007 :  10:42:32  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Bare iorden men den vil jeg godt hører dig spå om

Du kan jo bare det når du sidder og stener på arbejde som du plejer


FORZA KODE-OLE
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 15 May 2007 :  12:01:33  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er rigtig nok, men der har været lidt travlt idag! desværre...

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 15 May 2007 :  14:11:55  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Efter stor efterspørgelse kigger TordenSPÅ'EN på supcuppen!

.....................
........................................


Subcup:

Juventus-LA Galaxy = 1tal
Her kan der ikke hærske tvivl! Vidar er for snu, og kan hvis han finder sit gode spil frem, drille selv de bedste spillere!
Den gamle dame går videre fra den her kamp!

Macclesfield-Barnet = 2 tal
Denne kamp kan blive meget tæt, men Barnet bruger jo alle midler til at score . Men dette burde ikke gøre nogen forskel i denne kamp! Barnet vinder med 2 mål! og går videre.

Denne kamp, er rundens sikre

Schalke 04-Kaizer Chiefs = 1 tal
Denne kamp er afgjort på forhånd! 04 er et alt for velspillende hold, der unden problemer, skulle hive en sejer på hjemmebanen.

Denne kamp, er rundens overraskelse
Arsenal-Liverpool = 1 tal
Et klassisk opgør mellem to engelske hold. Et Liverpool hold, der i glimt viser klasse, burde være stærke nok til at hive en sejer hjem! Dog møder de Arsenal og Yasir, der i sidste runde af Liga-cuppen sendte Ole ud. Og den tendens har de tænkt sig at holde ved! Der ligger en overraskelse og venter! Og med et foredrag for spillerne, inden kamp start af den tidligere gunners stjerne John Faxe, kan det ikke gå galt. Det ligner et lille 1tal.

AC Horsens-FC Midtjylland = 1 tal
Jysk dansker opgør, som altid er svære at spå om. Spegepølserne mod Ulvene. Rygter vil fortælle, at ulve ikke kan li spegepølser, og dette gør udfaldet i denne kamp! Det bliver en snæver sejer, men er sikker på, at ulvene ikke taber uden stor fight!

Dette er rundens gyser
FCK-FC Barcelona = 2 tal
Er FCK faldet ned, efter endnu et dansk mesterskab? Eller rider de på bølgen, og klasker et Barca hold, som spiller lidt i krise for tiden? Jeg tror det ikke! Barca's offensiv er for stærk! og en 3-4-3 opstilling med en velspillende manager, burde for FCK til at ligne et hold, der spiller serie 1 bold!

Chelsea-04 Villareal = 1 tal
Denne kamp, kunne også ha været rundens sikre. De tidligere engelske mestre, der lige pt, besidder 3 pladsen i div, ligner og burde være en for stor mundfuld for det spanske teknikere.. Chelsea er for stærke, og vil uden tvivl vinde dette opgør. Mindst med 2 mål!

Fiorentina-Bayern München = 2 tal
Den Norske Tordenskjold, måtte lidt skuffende tage til takke med supcup, i stedet for at spille slutspil i BMT! Dette vil medføre, at Bayern vil tage grugeligt hævn! og de første der vil mærke den Norske managers vrede bliver Fiorentina. De gør det til tider godt! men der bliver nok intet at hente i mod, et meget godt Tysk hold!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører



181 Posts

Posted - 15 May 2007 :  14:52:42  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ligacup

Kamp 1
01 Tim Petersen/Real Madrid-07 Dennis Nordenbøl/Borussia Gladbach - 2

Kamp 2
03 Michael Larsen/Toulouse - 06 Jakob Madsen/Manchester United - 2 :D

Kamp 3
08 Jesper Gjestrup/FC Barcelona - 05 Anders Heggen/Bayern München - 1

Kamp 4
04 Yasir Rasool/Arsenal - 02 Kamil Hedegaard/Benfica - 2

BMT

kamp 1
01 Bayer Leverkusen (A)-02 Bury (C) - 1

Kamp 2
03 Real Madrid (C)-01 Lyon (D) - 1

kamp 3
02 Gladbach (D)-04 Toulouse (B) - 1

kamp 4
04 Benfica (B)-03 Hearts (A) - 1

Subcup

kamp 1
01 Juventus (D)-02 LA Galaxy (B) - 1

kamp 2
01 Macclesfield-02 Barnet - 2

kamp 3
02 Schalke 04 (A)-01 Kaizer Chiefs (D) - 1

kamp 4
02 Arsenal-01 Liverpool - 2

kamp 5
03 AC Horsens (C)-03 FC Midtjylland (A) - 2

kamp 6
04 FCK-04 FC Barcelona - 2

kamp 7
04 Chelsea (B)-04 Villareal (C) - 1

kamp 8
03 Fiorentina-03 Bayern München - 1

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 21 May 2007 :  08:11:02  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

Jeg har fjernet den jeg tror ryger ud og ladet dem der vinder stå.

Og bare for at gøre lidt gengæld så er det årets skandale hvis Gladbach og Bury taber i deres kampe og de vil blive ydmyget for evigt

quote:
Originally posted by caleb22

Det vil nok være smart at gøre det hrutigst muligt da vi ved hvor ivrig nogen DMT'er er.

Her er de 3 cups

Kamp 1
01 Tim Petersen/Real Madrid (korrekt)

Kamp 2
06 Jakob Madsen/Manchester United (korrekt)

Kamp 3
08 Jesper Gjestrup/FC Barcelona (forkert)

Kamp 4
02 Kamil Hedegaard/Benfica (korrekt)

BMT

kamp 1
Bayer Leverkusen (Korrekt)

Kamp 2
Real Madrid (korrekt)

kamp 3
Gladbach (korrekt)

kamp 4
Hearts (A) (mangler at spille)

Subcup

kamp 1
Juventus (korrekt)

kamp 2
Barnet (mangler at spille)

kamp 3
Schalke 04 (mangler at spille)

kamp 4
Liverpool (korrekt)

kamp 5
AC Horsens (korrekt)

kamp 6
FC Barcelona (korrekt)

kamp 7
Chelsea (korrekt)

kamp 8
Bayern München (korrekt)





PT har jeg 12 rigtige ud af 13 spillet, kun barcelona "fejlede" i liga cuppen.

3 opgør mangler endnu.


Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 21 May 2007 :  13:01:40  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det sgu flot Ole bole!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 54.243.2.41