FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Ekstra ordinært ledervalg - opstilling.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Ekstra ordinært ledervalg - opstilling.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author  Topic Next Topic
/2

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 23 May 2007 :  10:18:10  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Her kan folk stille op til den nye 5 mands ledelse.

For at se om du kan stille op og hvad kravene er så læs denne nyhed GRUNDIGT:

http://www.fifa-online.dk/nyheder/include.asp?id=768

Deadline for opstilling er søndag den 3 juni kl 21.

Antallet af nye i ledelsen kommer an på hvor mange i den nuværende ledelse der bliver.

Dem i den siddene ledelsen skal hurtigst muligt finde ud af om de bliver, dog senest samme tid som deadline for opstilling af kandidater.

Denne post er kun til opstilling, valgkampagne kommer bagefter, så alt der ikke har med opstilling at gøre bliver fjernet.

Ved spørgsmål kan man kontakte lederne eller sende mail til ledelsen@fifa-online.dk

Forsættelse i nuværende ledelse:
Ole Andersen (Hearts)
Torben Sørensen (PSV)

Opstillede:
Michael Larsen (Toulouse)
Rasmus Pedersen (AaB)
Kasper Hørlyck (Roma)
Mikael Bondum (Bury)
Lars Vega (AC Horsens)


caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 23 May 2007 :  13:00:21  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg ønsker at forsætte i den nye 5 mands ledelse.

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører



181 Posts

Posted - 23 May 2007 :  15:06:41  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg vil gerne stille op

Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet



296 Posts

Posted - 23 May 2007 :  16:32:15  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg stiller op..


Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 23 May 2007 :  20:31:08  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Stiller op, igen.


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 24 May 2007 :  15:03:56  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg stiller op

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

Vega
Grusbane fejeknægt



28 Posts

Posted - 27 May 2007 :  23:23:15  Show Profile  Click to see Vega's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nå, jeg stiller også op.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 02 Jun 2007 :  15:11:12  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg vil lige "byrde reglerne" for at gøre opmærksom på at vi nærmer os deadline for opstilling til ledervalg, samt endeligt svar fra Torben og Bo.

Så føler du at du vil være en god leder så stil op.

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen



427 Posts

Posted - 03 Jun 2007 :  20:29:08  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg stiller op igen.
Var så uheldigt at ryge ind i sygdom og har derfor ikke været meget på og omkring ledelsen.
Vil gerne tage en tørn med igen.



Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 03 Jun 2007 :  22:34:32  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Sorry m8, men jeg synes det er lidt useriøst at genopstille uden at skulle vælges - og gøre det 30 min før deadline - tror andre ville kunne gøre det bedre..

men så håber jeg du viser dit værd :)

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 03 Jun 2007 :  23:01:10  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Torben har haft sygdoms forløb og han har tænkt over tingene grundigt som jeg og ham aftalte og fair nok han kommer med svar efter at have tænkt sig om.

Eneste grund til jeres brok er at der er 1 mindre plads i ledelsen.

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  00:39:15  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Lad dog manden være, og lad være med at tude drenge...Torben skal da være velkommen til at få endnu en periode, hvis det er det han vil?

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  00:47:00  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hehe (: - rolig nu selv..

giver bare min mening til kende..
håber så vi får mere at se til dig(torben) så..

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 05 Jun 2007 :  11:15:19  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
stiller også op, eller er deadline overskredet ...


Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 05 Jun 2007 :  12:48:44  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Den er desværre overskredet...

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 05 Jun 2007 :  16:27:13  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
kunne det blive mere latterligt og selvdestruerende???

JJ siger bla han stiller op!??

jeg kan ikke se at valget er skudt igang , hvad skulle hindrer andre i at nå at stille op?
ledelsens for-godt-befindene?


Edited by - BL on 05 Jun 2007 16:27:35
Go to Top of Page
/2  Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 23.22.23.162