FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Var Kode-Ole dopet i T3 2001?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Var Kode-Ole dopet i T3 2001?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 27 May 2007 :  05:24:25  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kasper Pedersen

Er for en gangs skyld lidt enig med dig Bror Utroligt så meget presse der var engentlig, ja. Det var jo næsten større end royalt bryllup :D Men jeg synes stadigvæk Bjarne en stor mand indenfor sporten, ikke mindst det kan har opnået med CSC



jeg er enig med begge jer tøser (BL og Kasper) - NOT!:

Stakkels Bjarne fordi:
- En ond mand forcerede kontrakt til plus 1 million D-mark ned i halsen på Bjarne
- Ond soegneur der tvang stakkelse Bjarne til at tage den ene sprøjte efter den anden i højre balle
- Onde andre mennesker, der også dopede sig. Så er det jo ok at snyde !... hvis andre snyder så må JEG godt! Kanon moral!!!!!
- Onde Goodefroot der så igennem fingrene med EPO misbrug

CRAP!!!! - FOLK DER SNYDER SKAL STRAFFES !!! OG ISÆR HVIS DE HAR BYGGET EN FORRETNING OP PÅ GRUND AF SNYD!

Min personlige straf er - desværre - at jeg aldrig nogensinde vil glæde mig over at en CSC rytter har rent mel i posen nogensinde igen ... ØV!

TAK BJARNE FOR AT ØDELÆGGE MIN TILLID TIL CYKLING! TAK FORDI DU SMADRER MIN INTERESSE FOR EN EKSTRAORDINÆRT FANTASTISK SPORT - WANKER!!!!!

FØJ!!! - ALLE PENGE DER ER TJENT PÅ BAGGRUND AF SNYD BØR GIVES TIL ALMENNYTTIG VELGØRENEHED!

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 May 2007 :  05:33:23  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Dig og Brian M. virker som om i ville gå fantastisk i spænd sammen ; WANKERS!

Det er sgudda for fedt et antidopingprogram de har kørende nu og gør det ekstra underholdene at følge netop csc-rytterne i år.

Dig og Brian lyder nøjeagtig som om i så jeres første tour i 96" i en reprise under nyhedderne efter sidste etape LOL!

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 27 May 2007 :  09:20:43  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Giver jesper ret.

Det er sgu bjarne der havde valget tilbage dengang.

Ingen tvang sprøjten i ham, men grådigheden var vel for meget for jyden .

Det der bare irretere mig mest er at amerikanerne igen slipper fri i sport, fordi den største epo bruger nogen sinde: lance amstrong ikke er blevet bustet fordi han er amerikaner og fordi cykel sporten har valgt ham som forgangs billede, samtidig med at de er bange for USA.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 27 May 2007 :  11:35:52  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

Dig og Brian M. virker som om i ville gå fantastisk i spænd sammen ; WANKERS!

Det er sgudda for fedt et antidopingprogram de har kørende nu og gør det ekstra underholdene at følge netop csc-rytterne i år.

Dig og Brian lyder nøjeagtig som om i så jeres første tour i 96" i en reprise under nyhedderne efter sidste etape LOL!



hahaha ... lad mig for en gangs skyld tage din hat på ... din kommentar ovenfor er HIMMELSTORMENDE NAIV!!!!!

Skulle vi tro på at Damsgård pigens doping program rent faktisk afslører noget ... FNIS !

Bjarnes hold har haft Jalabert, der genfandt sig selv - strange. Tyler der blev knaldet for doping, og super atleten Ivan Basso ....

Mon ikke også resten aF Team Telek.. øh CSC er dopet ... det tror jeg vist nok!

Bjarne mener ingenting angående doping, hans udmelding er ren forretning - hvilket gør den endnu mere klam ...

Og jeps ... mener princiipielt at han burde betale alt tilbage, som han har tjent uregelmæssigt, for ellers bekræfter han
desværre myten om at snyd betaler sig ... ØV!

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 May 2007 :  21:16:08  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

quote:
Originally posted by BL

Dig og Brian M. virker som om i ville gå fantastisk i spænd sammen ; WANKERS!

Det er sgudda for fedt et antidopingprogram de har kørende nu og gør det ekstra underholdene at følge netop csc-rytterne i år.

Dig og Brian lyder nøjeagtig som om i så jeres første tour i 96" i en reprise under nyhedderne efter sidste etape LOL!



hahaha ... lad mig for en gangs skyld tage din hat på ... din kommentar ovenfor er HIMMELSTORMENDE NAIV!!!!!

Skulle vi tro på at Damsgård pigens doping program rent faktisk afslører noget ... FNIS !

Bjarnes hold har haft Jalabert, der genfandt sig selv - strange. Tyler der blev knaldet for doping, og super atleten Ivan Basso ....

Mon ikke også resten aF Team Telek.. øh CSC er dopet ... det tror jeg vist nok!

Bjarne mener ingenting angående doping, hans udmelding er ren forretning - hvilket gør den endnu mere klam ...

Og jeps ... mener princiipielt at han burde betale alt tilbage, som han har tjent uregelmæssigt, for ellers bekræfter han
desværre myten om at snyd betaler sig ... ØV!



Du er jo en af dem der er grunden til at manden har holdt sin kæft i 11år!!
Død ved kølle! så kan du lærer det af BS!

din holdning til Damsgaard og CSC ødelægger PT cykelsporten mere end doping
http://sporten.tv2.dk/cykling/article.php/id-7084470.html

"Betale tilbage" hahahahahaha den var god , sig det til lance!

Bjarne er jo netop den eneste vinder der nogensinde har været mand nok til at stå frem , jeg fatter ikke hvad problemet er? nu er det endelig lykkedes at få en tour-vinder til at snakke og så hører man gudhjælpemig ikke andet end jeres frelste pladder!! kan vi så blive fri!!



Edited by - BL on 28 May 2007 00:00:59
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 27 May 2007 :  23:27:56  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:
Originally posted by birthek

quote:
Originally posted by BL

Dig og Brian M. virker som om i ville gå fantastisk i spænd sammen ; WANKERS!

Det er sgudda for fedt et antidopingprogram de har kørende nu og gør det ekstra underholdene at følge netop csc-rytterne i år.

Dig og Brian lyder nøjeagtig som om i så jeres første tour i 96" i en reprise under nyhedderne efter sidste etape LOL!



hahaha ... lad mig for en gangs skyld tage din hat på ... din kommentar ovenfor er HIMMELSTORMENDE NAIV!!!!!

Skulle vi tro på at Damsgård pigens doping program rent faktisk afslører noget ... FNIS !

Bjarnes hold har haft Jalabert, der genfandt sig selv - strange. Tyler der blev knaldet for doping, og super atleten Ivan Basso ....

Mon ikke også resten aF Team Telek.. øh CSC er dopet ... det tror jeg vist nok!

Bjarne mener ingenting angående doping, hans udmelding er ren forretning - hvilket gør den endnu mere klam ...

Og jeps ... mener princiipielt at han burde betale alt tilbage, som han har tjent uregelmæssigt, for ellers bekræfter han
desværre myten om at snyd betaler sig ... ØV!



Du er jo en af dem der af grunden til at manden har holdt sin kæft i 11år!!
Død ved kølle! så kan du lærer det af BS!

din holdning til Damsgaard og CSC ødelægger PT cykelsporten mere end doping
http://sporten.tv2.dk/cykling/article.php/id-7084470.html

"Betale tilbage" hahahahahaha den var god , sig det til lance!

Bjarne er jo netop den eneste vinder der nogensinde har været mand nok til at stå frem , jeg fatter ikke hvad problemet er? nu er det endelig lykkedes at få en tour-vinder til at snakke og så hører man gudhjælpemig ikke andet end jeres frelste pladder!! kan vi så blive fri!!




Så det du siger er, at bare man indrømmer, at man har lavet noget lort, så er det ok, eller er det bare mig, der er forkert på den?

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 May 2007 :  23:41:31  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
http://sporten.tv2.dk/cykling/article.php/id-7084470.html

Jeg tror de fleste glemmer at Riis er den første tourvinder der står frem og de aggresive reaktioner fra uci og tourledelsen bunder i at de gerne ville ha været med på råd om hans erkendelse,den havde de nemlig helst været foruden!

Og det hersker der slet slet ingen tvivl om , så lad nu manden være i fred og bak ham op, det er jo eneste vej frem,forstå det nu!

Tak

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 28 May 2007 :  00:24:11  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du svarede ikke på spørgsmålet...?

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 28 May 2007 :  00:29:12  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tem

Du svarede ikke på spørgsmålet...?



du har ikke tjekket linket ud?

har du så læst artiklen? fatter du situationen?

Dit spørgsmål er simpelthen ikke relevant i denne situation ,det er Brian Holms tilgengæld!


Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 28 May 2007 :  10:56:27  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:
Originally posted by Tem

Du svarede ikke på spørgsmålet...?



du har ikke tjekket linket ud?

har du så læst artiklen? fatter du situationen?

Dit spørgsmål er simpelthen ikke relevant i denne situation ,det er Brian Holms tilgengæld!





fatter du situationen?

...for Brian Holm gør tilsyneladende ikke ...

ligesom det vil vise "at det kan betale sig at snyde" ved ikke at give dem amnesti, får man den samme konsekvens ved at give dem amnesti

de skal i mine øjne naturligvis stå til ansvar for de ting de har gjort, ligesom alle andre mennesker ville skulle.

grunden til at doping er forbudt kommer vist meget fint til udtryk i nedenstående link ...

http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/anden_sport/article302679.ece


Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng



78 Posts

Posted - 28 May 2007 :  13:05:33  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:
Originally posted by Tem

Du svarede ikke på spørgsmålet...?


Dit spørgsmål er simpelthen ikke relevant i denne situation.




Spørgsmålet er da særdeles relevant da det er et direkte spørgsmål for at finde frem til din holdning og dit grundlag for din holdning. I en debat kan det næsten ikke blive mere relevant



EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt



48 Posts

Posted - 28 May 2007 :  15:52:24  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Sjovt at det er gået fra en diskution om Ole var dopet til et slagsmål mellem dem der støtter bjarne og dem der nu hader ham.

Og så vil jeg lige sige at Kode-Ole er renheden selv, og kunne aldrig drømme om at bruge EPO!


FORZA KODE-OLE
Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng



78 Posts

Posted - 28 May 2007 :  18:06:16  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvad fedter du for?!



EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 29 May 2007 :  00:26:11  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
http://www.kum.dk/sw26178.asp

Værsgod og læs!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 29 May 2007 :  02:06:45  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthekde skal i mine øjne naturligvis stå til ansvar for de ting de har gjort, ligesom alle andre mennesker ville skulle.






Jamen det skal andre mennesker jo heller ikke,så du måske Jørgen Leth stævnet for indsmugling af et halvt kilo hash?



Edited by - BL on 29 May 2007 02:08:23
Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.202.167