FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - TordenSPÅ'EN inden finalen
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 TordenSPÅ'EN inden finalen
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 29 May 2007 :  15:02:08  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Efter en noget svingende SPÅ'ning i sidste runde, vender han nu tilbage! med krystal klare spådomme om hvem der går videre til næste runde!

BMT:
Denne kamp er rundes gyser
Benfica - Real Madrid C.F = Lille 1 tal -- 55/45
Havde det været en enkelt kamp, havde jeg sprunget den over! Men ud af 2 kampe, må jeg sige, at jeg tror på Benfica. Real skal dog ALDRIG afskrives! De spiller god bold, og gør det tit og ofte mod gode spillere! derfor, bliver denne her kamp meget tæt! Men Benfica og den Polske manager virker lige en tand for skarpe! Em snæver sejer til Benfica!


Bayer 04 Leverkusen - Borussia M. Gladbach = 2 tal -- 20/80
Denne kamp, bør kun give et udfald! Leverkusen har spillet godt! Og er med i semifinalen i BMT! De kan kigge tilbage på meget større managere og klubber, som de er kommet længere end! Og det er rigtig flot! Desværre, er DMT den eneste store turnering som Gladbach er med i! Og den har de i sinde at vinde! Dog skal man aldrig sige aldrig og håbet lever! Men over to kampe, bliver det meget svært for Leverkusen!

LigaCUP

Manchester United - Real Madrid C.F = 2 tal
Real sendte en af stor farvoritterne ud i sidste runde og ligner en god bajler til finalen! Dette bliver så på bekostning af Man.Utd, der rigtig flot er kommet så langt, men som nok må se Real, som en for stor udfordring! Specielt over 2 kampe!

Benfica - Bayern München = 1 tal
Den Polske Kejser vs Den Norske Tordenskjold. Det bliver polen, som løber med finale pladsen her. Endelig, efter en bade vej til semifinalen, møder de noget modstand! Men Bayeren må tage til takke med denne semi finale, der over to kampe, sender Benfica i finalen!

MUUUUHAHAHAHAHAH BANG Bang BUUUM!!!

Vender tilbage med supcup og supercup senere måske!

God kamp til alle!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 29 May 2007 :  15:04:22  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
LigaCUP

Manchester United - Real Madrid C.F = 2 tal -- 30/70

Benfica - Bayern München = 1 tal -- 65/35


NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 29 May 2007 :  16:18:52  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er glad for, at du endelig tror på mig som vinder, Dennis

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 29 May 2007 :  16:30:43  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
BMT - Semifinale

Benfica - Real Madrid C.F.
Benfica er i form i øjeblikket, Tim har ikke rigtigt andet at spille for. Jeg tror på Tim. Benfica er absolut til at tale med. 60/40 i Tims favør

Bayer 04 Leverkusen - Borussia M. Gladbach
Meget lige kamp. Dennis's forsvar vakler og Leverkusen er god til at sætte den i kassen, men Dennis's angreb er også farligt. 50/50

Ligacup - Semi

Manchester United - Real Madrid C.F.
Tror på at Tim med hans rutine kører den stille og roligt hjem. Der er ikke noget at komme efter for Man utd vedkommende. 60/40

Benfica - Bayern München
Bayern står kompakt, spørgsmålet er om de kan holde til presset fra Benficas side. Benfica er favorit 60/40

SubCup

Barnet er allerede videre.

Horsens fører allerede 3-0 over Barca og må være storfavorit til at gå videre.

Så mangler den sidste kvartfinale Schalke/Kaizer - Liverpool.
Der har jeg ingen anelse, det kommer an på modstanderen. Kender ikke rigtigt til nogen af holdene.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

UltraAaB21
Grusbane fejeknægt



13 Posts

Posted - 29 May 2007 :  21:25:52  Show Profile  Reply with Quote
BMT:

Benfica - Real Madrid C.F = Lille 1 tal -- 50/50
Meget lige kamp. Har kun spillet mod RM så mit kendskab til Benfica er ikke det store


Bayer 04 Leverkusen - Borussia M. Gladbach = 2 tal -- 35/65
Denne kamp bør ikke være så sikker som Dennis tror. Efter blot en overtidssejr ved DM over mig, så tror jeg bestemt på at jeg kan være med her. Dog må Dennis være klar favorit
LigaCUP

Rundens overraskelse
Manchester United - Real Madrid C.F = 1 tal
I denne kamp bliver der tale om rundens overraskelse. Man Utd har allerede sendt undertegnede ud, og selvom RM er favoritter så anser jeg bestemt dem ikke som urokkelige.

Benfica - Bayern München = 1 tal
Benfica ligger nr. 1 i Superligaen så det må blive et 1-tal. Kender ingen af holdene

Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 30 May 2007 :  08:23:34  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Efter blot en overtidssejr ved DM over mig, så tror jeg bestemt på at jeg kan være med her


Efter en 3-1 førring hvor jeg derefter bliver meget sløset, og helt unødvendigt, lukker dig ind i kampen!

Men fair nok!
Jeg dømmer jo kun efter, hvordan du ligger i ligaen, og hvordan jeg selv gør!

Har spillet den ene kamp mod til dm på PS2 2x4 min! Dette er meget anderledes...

Men god kamp!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 30 May 2007 :  08:32:54  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Norden har ret - det er en kortere kamp og en anden spilkonsol.

Men det kan da ligesågodt ha' betydet at Peter ville slå Norden :)

Det er gode argumenter for at kampen bliver andeledes, men det er ikke nødvendigvis til din fordel ;)

Jeg tror det bliver en spændende kamp og jeg siger 45/55 i Nordens favør

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.117.91.153