FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Fair Play?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Fair Play?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

AaBManden
Fast mand på førsteholdet



296 Posts

Posted - 30 May 2007 :  16:23:17  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er der overhovedet noget der hedder fair play i DMT mere?
Spørger egentlig bare, fordi jeg er træt af at være den eneste der udviser fair play.. I mine kampe,..
Jaja, jeg skader din spiller men hvad kan jeg gøre for det?.
jeg skyder pænt bolden ud bagefter, og du skifter bare ud og spiller videre..

Så vidt jeg husker har mange udtalt at de gerne vil se fifa ligesom realistisk fodbold.,
Men var det kun de go'e gamle DMT'ere?
Den eneste jeg har spillet mod i denne sæson der har vist fair play er Claus.

Syns bare det er trætende ikke at se noget fair play mere...


Ingen Kode-Ole - Ingen DMT


Edited by - AaBManden on 30 May 2007 16:24:33

TN
Grusbane fejeknægt



9 Posts

Posted - 30 May 2007 :  17:39:41  Show Profile  Reply with Quote
Det er nu meget få af dem jeg har spillet mod der ikke udviser fair play/opførelse, så være er det vel heller ikke

TN - Thomas Nielsen
Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører



237 Posts

Posted - 30 May 2007 :  18:37:52  Show Profile  Reply with Quote
Jeg er da altid fair...

Er jeg ik ?

Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet



296 Posts

Posted - 30 May 2007 :  19:02:46  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Murphie75

Jeg er da altid fair...

Er jeg ik ?


joda ;)
men du brokker dig meget


Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører



237 Posts

Posted - 30 May 2007 :  19:27:35  Show Profile  Reply with Quote
Du røg lige i fælden..

Du er så SØD når du TUDER.. SØØØØD, NÅÅÅR DU TUUUDER! Du er så SØD når du TUDER.. SØØØØD, NÅÅÅR DU TUUUDER! Du er så SØD når du TUDER.. SØØØØD, NÅÅÅR DU TUUUDER! Du er så SØD når du TUDER.. SØØØØD, NÅÅÅR DU TUUUDER! Du er så SØD når du TUDER.. SØØØØD, NÅÅÅR DU TUUUDER! Du er så SØD når du TUDER.. SØØØØD, NÅÅÅR DU TUUUDER! Du er så SØD når du TUDER.. SØØØØD, NÅÅÅR DU TUUUDER! Du er så SØD når du TUDER.. SØØØØD, NÅÅÅR DU TUUUDER! Du er så SØD når du TUDER.. SØØØØD, NÅÅÅR DU TUUUDER! Du er så SØD når du TUDER.. SØØØØD, NÅÅÅR DU TUUUDER! Du er så SØD når du TUDER.. SØØØØD, NÅÅÅR DU TUUUDER!

Kom, lad os brokke os...


Edited by - Murphie75 on 30 May 2007 19:28:27
Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet



286 Posts

Posted - 30 May 2007 :  19:35:10  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
der er osse dem der selv spiller videre når de har en skade.. så gider man sku ik sparke bolden ud :D

Go to Top of Page

UltraAaB21
Grusbane fejeknægt



13 Posts

Posted - 30 May 2007 :  20:27:20  Show Profile  Reply with Quote
Jeg spiller da også altid fair :)

Go to Top of Page

JonasBabz
Grusbane fejeknægt



15 Posts

Posted - 30 May 2007 :  20:52:03  Show Profile  Click to see JonasBabz's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ok Rasmus !!
Grunden til jeg spillede videre var at du opførte dig utroligt træls på teamspeek. Dvs du whinede over hvert skridt mine spillere tog.
For mig er fairplay både inde på banen og ude for banen!
I spillet:
Man nødbremser ikke modstanderen
Man trækker ikke tiden ud
Man spiller sådan set bare fair
Ude for spillet (og ja mig og Bugger snakkede sammen under de kampe, der gjorde ham oprevet, på ts2):
Man går ikke amok
Man beskylder ikke folk
I vores tilfælde: Du skreg på i mic hver gang noget gik imod dig.
I det hele taget... Tag det som en mand

I mine øjne skal du ikke sidde og spille "mr. fairplay", for det er du faktisk ikke.

Men ved du hvad :)? I modsætning til dig, gider jeg ikke spilde min tid på at skændes over et spil.
For det er kun et spil?

- Og foresten siger jeg ikke, at jeg er 100% hellig, for det er ingen? Men jeg behandler folk som de behandler mig + Jeg vil hellere bruge min tid på noget andet end at diskutere med folk om noget tåbeligt.

Held og lykke Rasmus og tak for kampene, selvom du ikke gider at sige det ^^

//I'm out


Edited by - JonasBabz on 30 May 2007 20:55:10
Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt



48 Posts

Posted - 30 May 2007 :  20:52:09  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg vil da også mene jeg spiller fair men det er rigtigt at der er mange der ik spiller fair


FORZA KODE-OLE

Edited by - DJ Jepsen1980 on 30 May 2007 21:00:08
Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet



286 Posts

Posted - 30 May 2007 :  21:19:13  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
en god ide var måske lige at snakke om det inden kampen starter... fx. får en af os en skade sparker man bolden ud af banen uanset hvad.. hvor svært kan det være?

Go to Top of Page

JonasBabz
Grusbane fejeknægt



15 Posts

Posted - 30 May 2007 :  21:33:05  Show Profile  Click to see JonasBabz's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Morfar

en god ide var måske lige at snakke om det inden kampen starter... fx. får en af os en skade sparker man bolden ud af banen uanset hvad.. hvor svært kan det være?


Ja hvis man har de intentioner at man skal gøre det...
ikke særligt svært


Edited by - JonasBabz on 30 May 2007 21:33:49
Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng



57 Posts

Posted - 30 May 2007 :  22:17:57  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kære Rasmus!

I alle vores 4 indbyrdes opgør har du ikke begået een eneste unfair gerning!...Men du er så heller ikke mødt op til en eneste af kampene. Ja, en enkelt gang sad jeg og ventede 3 over en halv time på dig, blot for at at få at vide at du slet ikke havde tid til at spille og at jeg bare kunne fise af. Se det er sgu fairplay
Så er det sgu lidt morsomt at læse, at du udråber dig selv til mr. fairplay.
Men fair nok

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer



536 Posts

Posted - 02 Jun 2007 :  23:59:30  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Kiggede lige forbi. Jeg kan se intet er ændret her forsat god T tilsmå og store....... vist flest små

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.

Edited by - Totorules on 03 Jun 2007 00:00:57
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.252.140