FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT ledervalg kampange
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 DMT ledervalg kampange
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author  Topic Next Topic
/3

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 03 Jun 2007 :  22:19:03  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vi har nu fundet ud af at Ole og Torben forsætter i ledelsen og dermed skal vi have fundet 3 person til, som skal danne den nye 5 mands ledelse.

Vi har 5 opstillede personer, de kan nu give en præsentation af dem selv og hvad de vil kæmpe for i ledelsen og hvorfor folk burde vælge dem.

De 5 er:
Michael Larsen (Toulouse)
Rasmus Pedersen (AaB)
Kasper Hørlyck (Roma)
Mikael Bondum (Bury)
Lars Vega (AC Horsens)

Folk kan også spørge de opstillede om ting og komme med kommentare, men husk holdt det pænt sobert og ikke noget med personlige smæde kampange.

Deadline for valgkampange er søndag den 10/06 kl 21.

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 03 Jun 2007 :  22:42:17  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er stadig ny i DMT - november 06.

Men jeg er fuld af ideer og engagement. Jeg har faktisk ikke det store at skulle sige. Jeg har tiden og interessen. Så vil jeg prøve at gøre DMT et bedre sted for alle . Jeg vil prøve at udvikle DMT og forbedre hele communityet, samtidig med at man bevarer DMT-traditioner som jeg ved findes men som jeg endnu ikke har sat mig helt ind ide.

Jeg har lært meget siden jeg startede og vil helt sikker lære mere undervejs - men jeg synes DMT trænger til nyt frisk blod kombineret med vores allesammen olding, Ole som holder DMT på benene.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at hjælpe til - men vigtigst af alt vil jeg ikke bare stille mig tilfreds med the daily work - men prøve at få overbevist folk og få gennemført nogle forslag så vi kan få et bedre DMT.

kom gerne med spørgsmål/kommentarer

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 03 Jun 2007 :  23:47:58  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Til alle kandidater: Har I nogle særlige evner, som I mener kan være relevante i DMT? Jeg forestiller mig primært noget om db/sql arbejde, html-redigering, sql/asp, grafik, etc., men hvis der er andet relevant, så lad høre!

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 03 Jun 2007 :  23:55:51  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg vil gerne høre lidt om fremtidsvisionerne... Altså om hvor I helst ser DMT om 2-3 år og måske længere ude i fremtiden.. og endnu vigtigere: hvordan vil I nå de mål?

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  00:50:30  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Til Claus:
Jeg har min egen hjemmeside: www.injuries.dk
jeg er rigtig god i Photoshop og kan også lidt html. ikke det store.

Til Jonas:
Altså jeg ser DMT som p.t. den eneste vej frem i dansk online-fifa og community. hvis jeg oplever engagement fra de andre i og omkring DMT vil jeg også selv gøre en indsats for at komme ud til nogle events og reklamere lidt for dmt så det kan blive lidt større, og så fifa og e-sport kan blive lidt større i dk men så vi stadig bevarer de spændende interne kampe og grundstenene bag DMT.

skulle det ske at jeg blev valgt til ledelsen, har jeg da tænkt mig at smide nogle ideer på bordet og se om vi ikke kan få lavet en fremtidsplan.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  12:58:56  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kort personbeskrivelse af mig selv:

Kasper Hørlyck Pedersen
Opvokset og bor i Kolding.
19-03-1989
Er igang med en uddanelse på teknisk skole, som IT- supporter. ( Kan det meste )
Min fritid bliver brugt meget på fodbold, kammarater, og sidst men ikke mindst Fifa-online.dk ;)

Derfor skal i stemme på mig:

For det første, så brænder jeg for DMT, jeg har en masse engagement og idé'er til DMT. Jeg har utroligt meget fritid som jeg gerne vil bruge i DMT, jeg er i udvalget pt, og har snuset lidt til det at være DMT leder. Jeg synes selv mig og Ole fungere rigtigt godt sammen, har desværre ikke rigtigt fået snakket med Torben.
- Hvis der er noget jeg har glemt, så skriv :)

mvh Kasper / Roma




Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  13:04:33  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Claus : Kan det meste sådan "ok" dog har jeg ikke rigtigt fået arbejdet med grafik.

Jonas : Jeg mener ikke at vi skal blive som esport, og hvad de nu hedder allesammen, selvfølgelig skal vi vise os frem osv, men synes det er vigtigt at beholde det gamle DMT, dog synes jeg godt vi kunne møde op til nogle store tuneringer og vise dmt frem. og evt kan DMT lave en tunering :)


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet



296 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  14:33:50  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så kan man jo sige valget er igang.,

Og jeg (Rasmus) har valgt at stille op igen.
- Jeg vil holde en "tale" lidt lignende, den jeg lagde ud til udvalgsvalget.

Men først lige lidt om mig:

Navn: Rasmus Pedersen
Alder: 13 år - 14 fra den 16/6-07
Sted: Syrenvej 19, Hornum, 9600 Aars, Nordjylland, Jylland, Danmark.


"tale"/begrundelsen til jeg stiller op:

Den her bliver måske ikke så lang men,
jeg har tænkt mig at skrive hvorfor jeg har valgt at stille op igen.

Først starter vi med de kloge ord fra Martin Luther King:
"I have a dream". - De ord betegner lidt min begrundelse til hvorfor jeg stiller op.

Jeg har en drøm... - En drøm om at føre DMT videre.
Siden T3 2006, har jeg haft en lille "drøm" om at komme ind i ledelsen, eller udvalget.
Grunden til det er, at jeg er kommet til at holde en smule af DMT, eller rimelig meget..
- Nye mennesker at møde, og ikke én, der ikke er rar.
Mange er måske dårlige tabere, inkl. mig selv, og jeg er nok en af de værre., men nok om det.
Jeg vil gerne ind i ledelsen fordi, jeg holder af DMT.
Jeg sidder meget foran computeren, man kan sige den er tændt fra jeg står op, til jeg går i seng.
De eneste tidspunkter jeg ikke sidder der, er når jeg er i skole og til sport.

Også kommer alle de spørgsmål, et af dem er nok: "Er du ikke for lille til at tage et så stort ansvar?"
- Nej, jeg mener alle kan tage ansvar hvis de vil.


Det var sårn lidt om hvorfor jeg ville stille op til ledelsen. - Stil endelig spørgsmål hvis der er nogle af dem.

- Til dem der bliver valgt ind, hvis jeg ikke bliver.. Jeg har altid en hånd fri til frivilligt arbejde.



quote:
Til alle kandidater: Har I nogle særlige evner, som I mener kan være relevante i DMT? Jeg forestiller mig primært noget om db/sql arbejde, html-redigering, sql/asp, grafik, etc., men hvis der er andet relevant, så lad høre!


Jeg er lærenem i alt hvad der har med computer at gøre,
og så er jeg også ved at have lidt styr på photoshop.

Min stærkeste side de kan bruges i DMT;
er nok at jeg er rigtig god til samarbejde,
og at jeg næsten aldrig er væk fra min computer..


quote:
Jeg vil gerne høre lidt om fremtidsvisionerne... Altså om hvor I helst ser DMT om 2-3 år og måske længere ude i fremtiden.. og endnu vigtigere: hvordan vil I nå de mål?


Som skrevet i min tale holder jeg meget af DMT,
og ser jo gerne DMT som et endnu større "fifa-sted"..
Men man kan jo ikke se i fremtiden, .
For at spille fifa, skal der en person til,
og hvis personen ikke gider spille fifa, med os..
kan vi heller ikke udvide DMT,. Men jeg håber det beste!


Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng



78 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  15:06:28  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaBManden


Som skrevet i min tale holder jeg meget af DMT,
og ser jo gerne DMT som et endnu større "fifa-sted"..
Men man kan jo ikke se i fremtiden, .
For at spille fifa, skal der en person til,
og hvis personen ikke gider spille fifa, med os..
kan vi heller ikke udvide DMT,. Men jeg håber det beste!



Hvor meget større forestiller du dig hvis det er muligt?



EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører



181 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  15:29:44  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey alle DMT'ere.


Så er valget igang, jeg vil starte med at præsentere mig selv for folk som ikke kender mig så godt som andre.
Mit navn er Michael Larsen, jeg er 21 år gammel og bor sammen med min kæreste. Jeg arbejder lige nu for et entrepanør firma indtil august hvor jeg skal starte i skole. Min fritid bruger jeg på fifa og alt muligt andet sjov.


DMT er stadig rimelig nyt for mig, jeg spillede med i T1 2007 og det her er så min anden T. Jeg syntes selv at jeg ville kunne tilføje en masse til DMT, om det kan bruges ved jeg ikke, det er op til andre at afgøre det.

Dansk fifa skal et skridt op af ranglisten(hvis man kan sige det sådan), og jeg ville gøre mit for at få DMT til at bruge et reglsæt som bliver brugt i internationale turneringer, men dog stadig beholde spillefilen så man kan spille med sit yndlingshold. Det er nødvendigt at få noget "nyt blod" ind i dansk fifa og på sigt få flere til i DMT, det ville være med til at gøre konkurrencen større og få flere spillere på niveau med både de bedste og dem som er lidt mindre gode og bare spiller for at hygge sig.


Tror ikke der er så meget mere at sige lige nu, men jeg er her hele ugen til at svare på spørgsmål :)

Michael Larsen

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører



181 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  15:33:44  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
så ikke lige de spørgsmål der var da jeg skrev før.


Claus: DB/sql har jeg ikke noget som helst erfaring med, men mon ikke det er til at lære? photoshop er jeg for tiden en smule rusten i da det er utrolig længe siden jeg har brugt det, og html kan jeg vidst sådan lidt basis-viden.


Jonas: Fremtiden er at få nye ind, og stadig beholde de "gamle" DMT'ere, så dette kan blive større end det er nu. Jeg tror det er vigtigt at få promoveret vores lille community via. et samarbejde med andre sites - hvis dette er muligt. Det kan få nye til at måske har de nye talent for spillet som kan bruges internationalt set også

Go to Top of Page

Vega
Grusbane fejeknægt



28 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  18:34:53  Show Profile  Click to see Vega's MSN Messenger address  Reply with Quote
En lille præsentation af mig selv.

Mit navn er Lars W. Christiansen. Jeg er 23 år gammel og bor i Horsens. Jeg er udannet Elektriker med speciale i Kommunikation og Sikringsteknik.

Jeg stødte på DMT i 2006, og deltog der i T1. Jeg blev hurtigt grebet af den stemning og det sjove der var ved at spille mod andre fifa "nørder". :) Jeg deltager så i min anden T nu, hvor jeg er at finde i 1. div.
Jeg vil gøre mit for at få det internationale regelsæt ind i DMT, men spillefilen skal aldrig nogensinde forsvinde ud af DMT, da den gør DMT til noget unikt. Med denne har man mulighed for at spille med ens favorit hold, uanset om de hedder Barcalona, Chelsea, AC Horsens som jeg selv spiller med osv.
Med hensyn til regle vil jeg forsøge at få strammet op på det punkt, for synes der har været en tendens til slaphed omkring at holde fast ved de vedtaget regler nogen gange.

Claus: DB/sql har jeg ikke haft noget at gøre med, men som Atuz skriver kan det vel læres?
Photoshop har jeg leget lidt med og der er indtil vidre kommet et banner ud af det. :)
HTML har jeg aldrig rigtigt gjort noget i.


Jonas: Jeg ser helt klart at DMT holder ved det koncept de har i dag, med spillefil osv. DMT skal fortsætte med at være et selvstændigt site. Men selvfølgelig skal vi sørge for at DMT følger med "tiden" og er up to date.

Det var vist lige hvad jeg kunne komme på, stil gerne spørgsmål hvis der er noget som skal uddybes, så vil jeg forsøge at gøre dette.


Edited by - Vega on 04 Jun 2007 18:36:57
Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet



296 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  18:45:57  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Niels Davidsen

quote:
Originally posted by AaBManden


Som skrevet i min tale holder jeg meget af DMT,
og ser jo gerne DMT som et endnu større "fifa-sted"..
Men man kan jo ikke se i fremtiden, .
For at spille fifa, skal der en person til,
og hvis personen ikke gider spille fifa, med os..
kan vi heller ikke udvide DMT,. Men jeg håber det beste!



Hvor meget større forestiller du dig hvis det er muligt?


Det er svært at forestille sig.. Men vil da minimun gerne have en 3. division også, og måske mindre. :)


Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  18:46:45  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
HAr et spørgsmål til Bury.

mange gange hvor du ikke har været enig med ledelsens afgørelse eller holdning så har du blevet sur og lavet indlæg. hvordan vil du håndtere nå der kommer en masse brok eller klager fra andre medlemmer hvis du bliver leder???

Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng



78 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  20:10:17  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Okay Rasmus...ikke for stort!

quote:
Originally posted by caleb22

Hvordan vil du håndtere nå der kommer en masse brok eller klager fra andre medlemmer hvis du bliver leder???



Det spørgsmål vil jeg gerne alle svarer på



EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører



181 Posts

Posted - 04 Jun 2007 :  20:18:40  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
Niels: Man bliver jo nødt til at se på det uden at tage parti overfor den ene eller den anden fra start, hvis man nu kender den ene bedre end den anden, det er muligvis svært men det bliver nødt til at gøres på den måde.

Brok vil der altid være, man må tage det sure med det søde - Hvis man klarer tingene godt og med et smil på læben så tror jeg på man kan komme igennem uden de store konflikter

Go to Top of Page
/3  Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.191.169