FORSIDE NY DELTAGER? SPILLERINFORMATION TURNERINGER LADDER COMMUNITY FORUM REGLER KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Rise and shine!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 Rise and shine!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author  Topic Next Topic  

Tem
Anfører og topscorer

872 Posts

Posted - 29 Dec 2009 :  23:36:39  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja, så har jeg sgu vovet mig herind igen og sørme også tilmeldt mig ladderen. Sker der noget spændende, eller er I gået helt døde?

Tim Petersen

UltraAaB21
Reserveholdsspiller

171 Posts

Posted - 01 Jan 2010 :  20:15:18  Show Profile  Reply with Quote
Der er helt dødt desværre :(

Go to Top of Page

mbury
Bold-bestyrelsen

626 Posts

Posted - 01 Jan 2010 :  20:36:45  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
100% dødt.

Ole og jeg overtog total styringen efter der intet skete efter T1 09 , så vi lavede en kort T2 09, og derefter har jeg brugt en stor del af sommeren på at rydde op i hjemmesiden (fjerne en masse dobbeltkode og designfejl).

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu
- Team: Roskilde Ravens
Go to Top of Page

Tem
Anfører og topscorer

872 Posts

Posted - 02 Jan 2010 :  11:48:40  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Lavede I ikke PS3 turnering?

Tim Petersen
Go to Top of Page

mbury
Bold-bestyrelsen

626 Posts

Posted - 03 Jan 2010 :  17:24:34  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Muligvis - det er i hvertfald i tankerne. Men hvis der skal stables noget på benene så skal det gøres helhjertet.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu
- Team: Roskilde Ravens
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Fast mand på førsteholdet

444 Posts

Posted - 18 Jan 2010 :  15:39:09  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Haha..

Det da klart! Efter jeg blev smidt ud, var der ikke rigtigt nogen grund til at være medlem af DMT længere, forståligt nok ;)

Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

krillo
Reserveholdsspiller

207 Posts

Posted - 19 Jan 2010 :  22:42:44  Show Profile  Send krillo an ICQ Message  Click to see krillo's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

100% dødt.

Ole og jeg overtog total styringen efter der intet skete efter T1 09 , så vi lavede en kort T2 09, og derefter har jeg brugt en stor del af sommeren på at rydde op i hjemmesiden (fjerne en masse dobbeltkode og designfejl).

Så vidt jeg husker gennemførte vi en T1, dog med ret få spillere, men jeg mener da vi spillede, kan være jeg husker forkert dog, men hvis i får startet op igen, skal jeg nok joine, tror der er mange der vil spille med, ikke ligefrem fordi de andre ps3 fifa tuneringer køre godt.

Randers fc 1st. division
Kristian T Jakobsen
Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet

293 Posts

Posted - 21 Jan 2010 :  14:59:37  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by krillo

quote:
Originally posted by mbury

100% dødt.

Så vidt jeg husker gennemførte vi en T1, dog med ret få spillere, men jeg mener da vi spillede, kan være jeg husker forkert dog, men hvis i får startet op igen, skal jeg nok joine, tror der er mange der vil spille med, ikke ligefrem fordi de andre ps3 fifa tuneringer køre godt.

Det samme her
Fifa med ps3 ja tak

Yasir Rasool
Ex-DMT
Go to Top of Page
   Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2009 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2009 DMT - Din IP er 38.107.191.90