| Author |
Topic  |
|
|
Tem
Anfører og topscorer

872 Posts |
Posted - 29 Dec 2009 : 23:36:39
|
Ja, så har jeg sgu vovet mig herind igen og sørme også tilmeldt mig ladderen. Sker der noget spændende, eller er I gået helt døde?
|
Tim Petersen |
|
|
UltraAaB21
Reserveholdsspiller

171 Posts |
Posted - 01 Jan 2010 : 20:15:18
|
| Der er helt dødt desværre :( |
 |
 |
|
|
mbury
Bold-bestyrelsen

626 Posts |
Posted - 01 Jan 2010 : 20:36:45
|
100% dødt.
Ole og jeg overtog total styringen efter der intet skete efter T1 09 , så vi lavede en kort T2 09, og derefter har jeg brugt en stor del af sommeren på at rydde op i hjemmesiden (fjerne en masse dobbeltkode og designfejl). |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Team: Roskilde Ravens |
 |
|
|
Tem
Anfører og topscorer

872 Posts |
Posted - 02 Jan 2010 : 11:48:40
|
| Lavede I ikke PS3 turnering? |
Tim Petersen |
 |
|
|
mbury
Bold-bestyrelsen

626 Posts |
Posted - 03 Jan 2010 : 17:24:34
|
| Muligvis - det er i hvertfald i tankerne. Men hvis der skal stables noget på benene så skal det gøres helhjertet. |
Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Team: Roskilde Ravens |
 |
|
|
Kasper Pedersen
Fast mand på førsteholdet

444 Posts |
Posted - 18 Jan 2010 : 15:39:09
|
Haha..
Det da klart! Efter jeg blev smidt ud, var der ikke rigtigt nogen grund til at være medlem af DMT længere, forståligt nok ;) |
 Vinder af 2Div. |
 |
|
|
krillo
Reserveholdsspiller

207 Posts |
Posted - 19 Jan 2010 : 22:42:44
|
quote: Originally posted by mbury
100% dødt.
Ole og jeg overtog total styringen efter der intet skete efter T1 09 , så vi lavede en kort T2 09, og derefter har jeg brugt en stor del af sommeren på at rydde op i hjemmesiden (fjerne en masse dobbeltkode og designfejl).
Så vidt jeg husker gennemførte vi en T1, dog med ret få spillere, men jeg mener da vi spillede, kan være jeg husker forkert dog, men hvis i får startet op igen, skal jeg nok joine, tror der er mange der vil spille med, ikke ligefrem fordi de andre ps3 fifa tuneringer køre godt. |
Randers fc 1st. division Kristian T Jakobsen
|
 |
|
|
Yasir
Fast mand på førsteholdet

293 Posts |
Posted - 21 Jan 2010 : 14:59:37
|
quote: Originally posted by krillo
quote: Originally posted by mbury
100% dødt.
Ole og jeg overtog total styringen efter der intet skete efter T1 09 , så vi lavede en kort T2 09, og derefter har jeg brugt en stor del af sommeren på at rydde op i hjemmesiden (fjerne en masse dobbeltkode og designfejl).
Så vidt jeg husker gennemførte vi en T1, dog med ret få spillere, men jeg mener da vi spillede, kan være jeg husker forkert dog, men hvis i får startet op igen, skal jeg nok joine, tror der er mange der vil spille med, ikke ligefrem fordi de andre ps3 fifa tuneringer køre godt.
Det samme her  Fifa med ps3 ja tak |
Yasir Rasool Ex-DMT |
 |
|
| |
Topic  |
|