FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 DMT-LAN; Fredericia? Januar?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

  Check here to include your profile signature.
    

T O P I C    R E V I E W
birthek Posted - 04 Nov 2005 : 01:23:06
Den gamle tråd var godt rodet så den her tager over.

Såfremt Strudal kan skaffe lokaler i Fredericia i weekenderne omkring d. 15/1 eller d 22/1 foreslår jeg vi holder træffet dér.

Interesserede må godt lige smide et reply om, at de kunne tænkes at dukke op på en af de to datoer.

Derudover ville det være cool hvis folk med øser og som har plads til en DMT´er eller to ville smide besked om dette også...

Kan 15/1:
Jesper

Kan 22/1:
Jesper

Kan medbringe computer:
Ikke medmindre den køres ... kan dog medbringe pad

Kan køre (skriv hvorfra):
Hovedbanen med IC?
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
cmeilandt Posted - 30 Dec 2005 : 03:11:58
quote:
Originally posted by BL
LOL Jantelov? tsk tsk brug din fantasi , eller noget....


Nopes, spurgte nu mest af personlig interesse? Det er da ik alle og enhver der arbejder hos DR eller hva er det du skal ?
BL Posted - 29 Dec 2005 : 19:28:42
quote:
Originally posted by cmeilandt

quote:
Originally posted by BL
DAMN! Det lyder hyggeligt,den tur ville jeg gerne med på,men har desværre en live-session i DanmarksRadio.


A' hva' for noget? Hva ska du på DR ?



LOL Jantelov? tsk tsk brug din fantasi , eller noget....
cmeilandt Posted - 29 Dec 2005 : 18:14:20
quote:
Originally posted by BL
DAMN! Det lyder hyggeligt,den tur ville jeg gerne med på,men har desværre en live-session i DanmarksRadio.


A' hva' for noget? Hva ska du på DR ?
BL Posted - 29 Dec 2005 : 16:28:21
quote:
Originally posted by zinky

Så har Ole aka. Bayern og jeg fået en plads eller 2 for meget i bilen, og vi ville lige hører om der var nogle der ville med ??
Du bor et sted mellem KBH og Præstø.. og så self Fredericia.. helst på Sjælland, da vi lejer en bil, og deler udgifterne.. 1 mand mere, så vil det koste 400 pro næse.. 2 mand mere vil det koste ca. 300.. Omkostningerne dækker lejning af bil, benzin og bro..


DAMN! Det lyder hyggeligt,den tur ville jeg gerne med på,men har desværre en live-session i DanmarksRadio.

Se på den lyse side af det,i slipper for duften af min fnise-urt
Vidar Posted - 29 Dec 2005 : 15:59:06
Hehe det er jo en tur til spania det.
zinky Posted - 24 Dec 2005 : 23:51:49
Så har Ole aka. Bayern og jeg fået en plads eller 2 for meget i bilen, og vi ville lige hører om der var nogle der ville med ??
Du bor et sted mellem KBH og Præstø.. og så self Fredericia.. helst på Sjælland, da vi lejer en bil, og deler udgifterne.. 1 mand mere, så vil det koste 400 pro næse.. 2 mand mere vil det koste ca. 300.. Omkostningerne dækker lejning af bil, benzin og bro..
zinky Posted - 24 Dec 2005 : 21:44:37
Jeg tænke på om vi skulle finde på de aktiviter der skal ske..

Der er foreslået:

  • Bowling
  • Indoor bold (irl)
  • FM
  • Need For Speed Most Wanted
  • Old school (2on2) Fifa turnering
zinky Posted - 19 Dec 2005 : 10:09:20
Jeg er oz frisk på noget fm, men har det desværre ikke lige pt.. ang. Jespers idé med en Projektor er jeg helt enig.. det vil klart gøre det hyggeligere, fordi folk ikke skal stå klistret op af spillerne lissom til WCG National Qual., der var lige lidt plads, og derfor lidt forstyrrende..
Asse Posted - 18 Dec 2005 : 22:44:06
Stemmer på noget FM

Og så self på ARSENAL !
caleb22 Posted - 18 Dec 2005 : 20:51:10
nu er jeg en af de upriviligerede der må tage toget så fredagen aften ville være bedst men er der ikke mulighed for det kommer jeg bare lørdagformiddag.
SpeZ Posted - 18 Dec 2005 : 20:34:55
for mig vil det nok være realistisk at komme lørdag formiddag den 21/1. Så game indtil jeg ikke gider mere, og køre hjem engang om søndagen.
Yasir Posted - 18 Dec 2005 : 20:30:04
quote:
Originally posted by Strudal

Ja der ligger et stort idræts center 1 km herfr så der skulle være muligheder for inden døres fodbold, og også bowling og hvad der hører til hvis det er.



nice...
indendørs fodbold & bowling stemmer jeg på ;)
Yasir Posted - 18 Dec 2005 : 20:28:33
Jeg synes godt vi kan starte fredag aften hvor vi hygger os lidt med at rode med ledninger osv.

forslag :
1. se Everton få tæsk af Arsenal lørdagen ved 1tiden på fjernsynt

2. en lille Football Manager 2006 turnering

3. Need 4 Speed Most Wanted (hygge spil)
Man kører ræset Circuit, hvor der kan være 4 kørere med i hver runde.

4. Generals eller Warcraft Konkurrence.
Der spilles 2 mod 2 eller 1 mod 1
Strudal Posted - 18 Dec 2005 : 20:25:03
Ja der ligger et stort idræts center 1 km herfr så der skulle være muligheder for inden døres fodbold, og også bowling og hvad der hører til hvis det er.
birthek Posted - 18 Dec 2005 : 17:09:12
Well... Det ser ud til at der er enighed om d. 22/1 - så medmindre der kommer vilde protester i løbet af de næste 3-4 dage, bliver det omkring denne dato

Strudal har endnu ikke booket lokalet, men det bliver det såsnart vi er enige om datoen!

Derudover skal vi gerne vide hvormange dage, tingene skal forløbe over. Mit umiddelbare forslag er, at vi starter lørdag formiddag, og kører igennem hele lørdag indtil folk ikke gider mere.

Folk, der skal sove i Fredericia kan så blive natten over, og køre hjem søndag.

En projektor ville være for cool, og give et ekstra add til arrangementet, så hvis nogen har en sådan så meld ud her...

Mht. aktiviteter er der naturligvis FIFA 06 på programmet, men derudover er der pr. ikke andre tiltag planlagt.

Alternative idéer til aktiviter kunne være;
- indendørs fodbold (hvis vi kan finde en hal?)
- ol´school FIFA tourneys - FIFA 99, FIFA 2002 whatever derudaf
- 2on2 turneringer

kom med flere forslag ...

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.14.235