FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Non DMT Topics
 OFF topics
 Landstrænervalg - opstillingstopic!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

  Check here to include your profile signature.
    

T O P I C    R E V I E W
IstvaN Posted - 10 Dec 2005 : 17:57:19
Hey. Så skal vi have valgt ny landstræner.

De formelle krav til en "Manager" i ENC er:

- Han skal være mindst 18 år gammel
- Han må ikke selv deltage

Sidste sæson var Apollo "manager", mens jeg i praksis som Team Captain forsøgte at styre løjerne. Hvordan den valgte landstræner vælger at uddelegere opgaverne er helt op til ham selv. Han bestemmer således selv hvordan spillerne udtages, hvordan rollefordelingen på holdet skal være, hvor ofte der skal spilles træningskampe osv.

Da jeg selv har ønske om at spille i landsholdsturneringer stiller jeg altså ikke op. Jeg ønsker heller ikke at have nogen anden rolle på holdet som gør at jeg ikke kan koncentrere mig 100% om at spille på dagen. Jeg kan dog muligvis planlægge venskabskampe og andet i den dur. Så er det på plads :)

I dette topic kan folk der ønsker at stille op melde sig og gerne begrunde hvorfor og hvilke planer de har for den nye sæson. Værsgo at gå igang :)

PS. Det er ok at diskutere ^^

Opstillede kandidater:
Stefan/OnyX/HSV
Bror Larsen/FCK
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
IstvaN Posted - 04 Jan 2006 : 18:42:27
Sidste chance for at stemme er i aften!
cmeilandt Posted - 30 Dec 2005 : 03:19:18
Og det blev sagt: STEM!
IstvaN Posted - 30 Dec 2005 : 01:07:41
STEM!
IstvaN Posted - 25 Dec 2005 : 18:06:32
Alle "kendte" fifa spillere i DK kan stemme.

Det vil sige nuværende eller tidligere DMT'ere eller danskere der spiller i andre organiserede turneringer.

mailen med din stemme sendes til saler@mail.dk og du kan kun stemme 1 gang og på 1 person.

Deadline for at afgive stemmen: Onsdag den 4. Januar kl. 23.59!

Kandidater:
Bror Larsen
Stefan Monin
zinky Posted - 25 Dec 2005 : 15:15:18
Så er opstillings deadline overskredet..
Til valg kommer:
  • Stefan Monin
  • Bror Larsen


zinky Posted - 24 Dec 2005 : 13:28:17
HUSK DEADLINE FOR OPSTILLING IAFTEN KLOKKEN 23:59
IstvaN Posted - 23 Dec 2005 : 22:35:12
Nye fra clanbase omkring nationscup XI med FIFA:

Signups Status
by: dr_jivagos - Add comment
Only 7 days after the announcement of the Nations Cup, we've received some mails and questions, which clearly shows that the enthousiasm is huge!
We already have countries signed up, which you can view below. We will make a decision on the captains, after December 28th. The first matchweek starts January 16th.

The following countries have already signed up. The number of captains that have applied, is between brackets '()'.

- Portugal (1)
- Denmark (1)
- Spain (1)
- Germany (1)
- The Netherlands (1)
- Brazil (1)
- Turkey (1)
- Hungary (1)
- Poland (1)
- Romania (1)
- Italy (1)
- Bulgaria (1)
- Slovakia (1)

We also heard rumours of signups coming in from Belgium, Lithuania, Switzerland and USA

http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=2353
BL Posted - 22 Dec 2005 : 16:52:39
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Bror svarede det samme som Jonas, fordi jeg ved du skal have tingene af vide mere end 1 gang for at fatte det ...... så det var ren og skær venlighed



uh endu en efternøler der JJ , det tog sin tid at tænke sig frem til sådan en ordentlig omgang prygl hvad? hahahahahaha

"syyyyyge!!" "100%assholes!!"
OnyX Posted - 22 Dec 2005 : 16:17:50
Når der nu foreligger gruppepres ser jeg mig jo tvunget til at komme med lidt flere informationer om, hvem det er jeg er og hvad jeg vil gøre som landstræner.

Til dem som ikke ved det, så er mit navn Stefan Monin og nogle onde tunger vil påstå at jeg er 23 år gammel, men rent mentalt ligger jeg nok nærmere på de 12½ (hvilket jo gør mig perfekt til landstrænerposten).

Jeg har spillet fifa lige siden det har været spæd (hvor jeg godt og vel også var spæd) og har fulgt trop med alle efterfølgende versioner. Jeg fik min onlinedebut i fifa 2000 hvor jeg spillede i en turnering udenfor dmt. Der gik dog ikke længe før jeg kom med i dmt (efter jeg fandt ud af at denne turnering fandtes) hvor jeg på 3 sæsoner gik fra 2. division til at blive mester i den daværende suppe. Herefter begyndte min pause i dmt pga. en lille tur til England - Utroligt nok vendte jeg så først tilbage til online-fifa i sidste sæson med fifa 05, men sådan kan det jo gå en gang imellem.

I henhold til landsholdet har jeg ikke selv ambitioner om at spille på det lige p.t. og derfor kunne jeg da stille op som træner i stedet for. Jeg vil da gøre mit for at indføre lidt tysk disciplin på holdet for at vi kan præstere noget på fifa scenen. For at gøre dette til en realitet bliver holdet udvalgt efter først-til-mølle princippet. Jeg vælger en dag, som ingen på forhånd får at vide, hvor jeg står klar til udfordringer. Herefter bliver de personer der kan slå mig udtaget til landsholdet. En simpel men effektiv metode! :P
For at være lidt mere seriøs på dette punkt så vil det være mig der står for udtagelsen af spillerne, dog vil jeg ikke udelukke at jeg vil trække nogle personer i samråd til at træffe de rigtige beslutninger.

Det var alt hvad jeg havde på hjertet indtil videre. Skulle der være yderligere spørgsmål vil jeg stå til rådighed - men indtil videre er pressemødet ophævet.

Tak for denne gang.
Keyboardcowboy Posted - 21 Dec 2005 : 07:52:23
Bror svarede det samme som Jonas, fordi jeg ved du skal have tingene af vide mere end 1 gang for at fatte det ...... så det var ren og skær venlighed
BL Posted - 20 Dec 2005 : 23:34:35
for at svare på spørgsmålet omkring udvælgelse ,
vil jeg ifald det bliver pålagt mig,
udvælge spillerne efter omdømme,egen erfaring , DIVstilling,cupresultater og evne til at spille med ufordelagtig lag/stabilitet.
BL Posted - 20 Dec 2005 : 23:26:17
ska i lige flove dewn af i kor??

Ordkløverer er hvad i er!!

Det må stå klart for enhver i dmt at landsholdet er Jonas´`s initiativ
og at Det så fremt dialog og valg osv foregår i DMT vil fremstå som et DMT initiativ!

Men det er åbenbart ikke klart for alle LOL

hahahahahah


hahahahahahahahahah
Keyboardcowboy Posted - 20 Dec 2005 : 18:10:24
Igen er du ikke særlig vel informeret Bror .... men det er der ikke noget nyt i

Landsholdet er ikke startet af DMT !
IstvaN Posted - 20 Dec 2005 : 15:13:34
quote:
Originally posted by BL

Forbindelsen er den ; at sker der noget seriøst på gamer-græsrods plan i Danmark der drejer sig om fifa ,er det naturligvis et Dmt-initiativ


Landsholdet er nu ikke et DMT initiativ, men whatever...

Der var en der ville høre hvordan spillerne skal udtages? Kan vi få nogen idéer omkring det fra de to managerkandidater?
BL Posted - 20 Dec 2005 : 15:08:38
Forbindelsen er den ; at sker der noget seriøst på gamer-græsrods plan i Danmark der drejer sig om fifa ,er det naturligvis et Dmt-initiativ

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.147.28.202