FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Kingdom Cup: Holdkaptajner søges

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

  Check here to include your profile signature.
    

T O P I C    R E V I E W
birthek Posted - 17 Aug 2006 : 18:15:32
Nå - interessen findes tilsyneladende - så vi laver en Kingdom Cup

Det bliver Sjælland/Sverige mod Jylland/Fyn/Norge denne gang

Derfor skal vi bruge en holdkaptajn for hver landsdel.

Holdkaptajnerne vælger suverænt holdet for den landsdel der er tale om.

Holdkaptajnen kan ikke deltage i turneringen.

Der er deadline for tilmelding i første omgang søndag kl. 24 - se at meld jer til - så vi kan få gang i sagerne ...
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Chrallle Posted - 23 Aug 2006 : 18:22:58
Godt med optimisme fra begge hold, det vil de begge få brug for.
JBN Posted - 23 Aug 2006 : 12:12:20
quote:
Originally posted by caleb22

jaja jan det skal du jo sige.
nazisterne sagde også at udryddelses lejrene ikke fandtes selvom de vidste de gjorde.
udlinings politikens er blev vist og diskuteret så meget og hver gang kommer det til at jyderne får flere milliarder.
Dommeren har dømt.

Men derfor får i stadig hug i kingdom cup, og så kan kan vi få lidt høvn for alt det i sjylder i skat.

bare se The julekalender der beviser at jyder kun vil handle sort og uden om skatte væsnet hahaha



Ole!har du nu kigget for dybt i flasken med kirsebær likør igen?

vi handler kun sort af en simpel grund og det er af NØD, det er den eneste måde vi kan overleve på, skattevæsnet stjæler alle vores penge for at bruge dem på Københavnerne.

og så tror jeg vi skal flytte den debat til an anden tråd den har ikke noget med Kingdomscup at gøre,
men i kommer bare, vi slås til den bitre ende
caleb22 Posted - 23 Aug 2006 : 11:59:26
jaja jan det skal du jo sige.
nazisterne sagde også at udryddelses lejrene ikke fandtes selvom de vidste de gjorde.
udlinings politikens er blev vist og diskuteret så meget og hver gang kommer det til at jyderne får flere milliarder.
Dommeren har dømt.

Men derfor får i stadig hug i kingdom cup, og så kan kan vi få lidt høvn for alt det i sjylder i skat.

bare se The julekalender der beviser at jyder kun vil handle sort og uden om skatte væsnet hahaha
JBN Posted - 23 Aug 2006 : 11:21:06
quote:
Originally posted by caleb22

DEt var de københavnske soldater der var derovre og kæmpe jan. og i 2 verdenskrig gav i gladeligt mad ud til nazisterne og her i 1997-1998 lavede i og sønderjyderne alliance med nordtyskland.

OG det er os Københavner og sjællænder der betaler milliader af kroner i udlignings politik til jer fornærede jyder der ikke betaler skat og snyder os med i EU og beodre en øresundbro til amager så i kan tage direkte på camping i sverige .

Og med Hensyn til Chralle har jeg kun 1 ting at sige da vi ikke har spillet endnu: hvad skete der sidst?



Kan se det med at bedrage folket bliver der stadig gjort en del i(går i mod historiske fakta) i overgav jer til værnemagten med det samme uden kamp hvis i ikke havde travlt med at flygte til Sverige.

Det med uligningspolitik er også engang vås, de budgetter kommunerne har fået at arbejde med er udregnet af....Københavnere og så kigger de på hvormange udgifter de selv har og dem skal der selvfølgelig være i budgettet og så må de jydske kommuner dele resten, og det er klart at der er nogen der ikke kan få det til at løbe rundt med de overdrevne lave budgetter, og når sæsonen er slut må stå med hatten i hånden . kunne vi da bare beholde alle de skattekroner der egentlig kommer fra Jylland, ville det se sort ud for jer.

kig på hvor skattekronerne´kommer fra og hvem der fordeler dem
caleb22 Posted - 23 Aug 2006 : 09:26:51
DEt var de københavnske soldater der var derovre og kæmpe jan. og i 2 verdenskrig gav i gladeligt mad ud til nazisterne og her i 1997-1998 lavede i og sønderjyderne alliance med nordtyskland.

OG det er os Københavner og sjællænder der betaler milliader af kroner i udlignings politik til jer fornærede jyder der ikke betaler skat og snyder os med i EU og beodre en øresundbro til amager så i kan tage direkte på camping i sverige .

Og med Hensyn til Chralle har jeg kun 1 ting at sige da vi ikke har spillet endnu: hvad skete der sidst?
JBN Posted - 23 Aug 2006 : 08:26:48
quote:
Originally posted by birthek

tror jeg kender Torben godt nok til at vide, at han godt kan skille tingene ad ...

mon ikke han vælger de 5 stærkeste uanset om de er blå, violet eller 1324 år gamle ... sålænge de er fra jeres onde halvtyske (in)kontinent....






satser på Torben

btw. Jesper
hvem husker ikke slaget ved Dybøl første gang 1848(3års krigen) og siden i 1864 hvor vi desværre måtte trække os tilbage til Als efter en hård og opslidende fight mod den tyske overmagt. men vi kæmpede for Danmarks ære og stolthed. og hvad husker vi så københavnerne for en lalleglad CHR. IV der levede i hor og legede med mursten(rundetårn,børsen,rosenborg slot), samt CHR.X der under krigen jublede halvfuld rundt i Københavns gader på ën hvid krikke, som egentlig ikke var hvid men blot malet hvid, og troede at han udkæmpede det drabligste slag mod tyskerne

Morale: Vi Jyder kæmper til sidste mand for Danmarks ære, mens Københavnerne render rundt og leger med Klodser og forsøger at bedrage folket, alt imens de fordriver tiden med druk og bedrive hor(og maler heste hvide, havde de så bare malet dem lyserøde kunne man forstå det)
Chrallle Posted - 22 Aug 2006 : 21:56:15
Ja ja Jesper, vent du bare og se, Jyderne tværer alle jer øst fof broen totalt ud.
birthek Posted - 22 Aug 2006 : 20:35:40
tror jeg kender Torben godt nok til at vide, at han godt kan skille tingene ad ...

mon ikke han vælger de 5 stærkeste uanset om de er blå, violet eller 1324 år gamle ... sålænge de er fra jeres onde halvtyske (in)kontinent....


Chrallle Posted - 22 Aug 2006 : 20:30:52
Det er da lige meget Jon hvis du bare giver Torben en undskyldning.
JBNJUNIOR Posted - 22 Aug 2006 : 18:27:19
efter det her blir jeg jo heller ik udtaget vel??
Vidar Rekdal Posted - 22 Aug 2006 : 16:23:54
JBNJUNIOR :)

En holdkaptajn gør ik andet end at plukke ud de 5 der skal spille. Jeg var holdkaptajn for jyderne i forrige kingdom cup.


Det eneste holdkaptajn gør er og sette op spillerne fra 1-5 så bliver det satt op en side her og de som skal spille mod hinanden aftaler bare.


J1 - S2
J4-S5


osv.

Det er ingen grund til at trække sig Jonas. :) Kom frisk

Holdkaptajnen kunne lige gerne være bessemor
AaBManden Posted - 22 Aug 2006 : 16:11:24
nej der må være en grund.
Torben han er den rigtige
JBNJUNIOR Posted - 22 Aug 2006 : 16:02:59
quote:
Originally posted by Chrallle

quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

godt så nu er jeg meldt fra
og så har jeg en ting at sige GO SJÆLLAND/SVERIGE!!!!!!!

Hvorfor er det at du ikke vil have ham som holdkaptajn?


kan det ik være ligemeget da jeg ik er med længere
AaBManden Posted - 22 Aug 2006 : 15:40:25
kan godt spille!
kan også godt være holdkaptajn.
Men ja, Torben ville være den perfekte holdkaptajn.
Chrallle Posted - 22 Aug 2006 : 15:00:59
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

godt så nu er jeg meldt fra
og så har jeg en ting at sige GO SJÆLLAND/SVERIGE!!!!!!!

Hvorfor er det at du ikke vil have ham som holdkaptajn?

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.85.178