FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Stats på spillere og subs i T2

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

  Check here to include your profile signature.
    

T O P I C    R E V I E W
daugaard Posted - 21 Mar 2007 : 00:03:53
Dette er kun et vejledende spørgsmål som lige skal til debat for at se hvad vej vi skal arbejde for at få en korrekt spillefil.
  • Udskiftningspillere skal have samme stats som stamspillerne

Dette vil så gøre at karrantænerne bliver mere eller mindre overflødige.



  • Udskiftningsspillerne er lidt dårligere end stamspillerne

Som vi har haft det i mange sæsoner nu og køre ganske glimrende mht karantæner m.m.

Hvad syntes i?
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
BL Posted - 26 Mar 2007 : 23:29:49
quote:
Originally posted by Tem

Hvis udskiftningsspillerne får samme stats, så skal man så også afskaffe karantænerne...eller hvad synes du om det, Bror?



enig Tem
GoodPeace Posted - 26 Mar 2007 : 19:58:51
jeg synes også helt klart, at subs skal have lavere stats, så vi på den måde kan have lidt mere spænding i kampe med karantæner. Det handler ikke om at det skal være realistisk, for det er jo bare et pc spil, og det er sgu langt fra at glide på en mudret græsplæne i fælledparken, men systemet med karantæner er bare en af de ting, der gør DMT lidt anderledes - der er noget konsekvens på tværs af kampene i en sæson!

Mht subs til skader, så kan det laves i DB, således at den 5- sub har gode stats, og han så kun må bruges som erstatning for en skadet spiller, og evt få nr 88 på ryggen, så han er letgenkendelig på banen.
atuz Posted - 22 Mar 2007 : 15:11:08
jeg kunne godt li den spillefil vi lige har haft, men dog burde der være forskel på stats i de forskellige kæder. mht. udskiftere skal de have lavere stats ellers kan det jo være ligemeget med karantæner
caleb22 Posted - 22 Mar 2007 : 10:14:58
måske kunne man evt gøre som i T3 2006, med mindre det er er for besværligt, at man har 1 spiller på bænken der ikke er så meget dårligere end stamspillerne, så dem der er uheldig med at få skader ikke straffes så hårdt eller dem der måske har få karantæner heller ikke straffes så hårdt, men dem der fælder meget bliver straffet mere ved at der så igen er et yderlig fald i dygtighed hos de andere spiller på udskiftnins bænken
Kasper Pedersen Posted - 21 Mar 2007 : 22:52:20
Puha.. de skal være lavere.. for mit vedkommende berører det ikke lige mig, da jeg selvfølgelig ikke laver karentæner.. men omkring 10% som vega forslår.
Strudal Posted - 21 Mar 2007 : 19:34:20
klart lavere end stamspillerne
Morfar Posted - 21 Mar 2007 : 17:52:33
Udskiftningsspillerne er lidt dårligere end stamspillerne

ellers så kan vi lige så godt droppe karrantæne!
Yasir Posted - 21 Mar 2007 : 17:36:05
Udskiftningspillere SKAL have samme stats som stamspillerne
Vega Posted - 21 Mar 2007 : 17:27:39
Udskiftningsspillere skal være lidt dårligere, men ikke alt for meget. Ca. 10 dårligere. :)
Vidar Rekdal Posted - 21 Mar 2007 : 10:11:58
Afskaffe karantæner hvorfor ? Spilleren får jo en kamp eller 2 mindre på at blive MOM eller topscorer.

jeg kunne tenke mig at fjerne karantæner så blev det mindre arbejd på ledelsen. Ja men det skal være realistisk siger dere måske. Ja men hvor er det realistisk og spille på bayer leverkusens hjemmebane hele T1 ? Og i fifa2006 regnet det aldrig :)

Jeg mener skal det være realistisk så skal alle holdene heller ik være lige gode.

Eto'o og Aalborgs angrebsspiller er lige gode hæhæhæhæ.



Tem Posted - 21 Mar 2007 : 08:30:11
Hvis udskiftningsspillerne får samme stats, så skal man så også afskaffe karantænerne...eller hvad synes du om det, Bror?
Ravnbrilde Posted - 21 Mar 2007 : 08:28:04
Enig i at udskiftningsspillere skal have lidt eller meget lavere stats - ellers kan vi jo ligeså godt droppe karantæner og skader.
caleb22 Posted - 21 Mar 2007 : 08:21:52
Jeg syntes Udskiftsnings spillere skal have Lavere Stas end stamspillerne, så der trods alt er en konsekvens for dem der fæller ekstremt.
BL Posted - 21 Mar 2007 : 02:05:56
Udskiftningspillere skal have samme stats som stamspillerne
SpeZ Posted - 21 Mar 2007 : 00:25:18
Udskiftningsspillerne er lidt dårligere end stamspillerne.


Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.188.168.28