FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - mere no lag patch...
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 mere no lag patch...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 15 Dec 2005 :  16:25:38  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
http://www.fifa2006.ru/downloads/1288/

- ingen garanti herfra, jeg har ikke afprøvet den selv. Jeg ved ikke hvad den gør, men det er muligt at den blot tilføjer render_every_ai_frame til config filerne, og så er det desværre ikke den ultimative løsning

Morfar
Fast mand på førsteholdet



286 Posts

Posted - 15 Dec 2005 :  16:45:55  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
det skal klart testes!! :D

Go to Top of Page

Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet



302 Posts

Posted - 15 Dec 2005 :  17:17:59  Show Profile  Reply with Quote
Nogen der har fået det testet?

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 15 Dec 2005 :  17:19:33  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by ThomasMorch

Nogen der har fået det testet?


meld dig til kampen ! jeg er kampklar


Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 15 Dec 2005 :  19:35:51  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
den smider en fil:

..\fifa 06\situation.ini

med:

[OPTIONS]
RENDER_RATE_MODE=2


- jeg vil tro det også virker i en locale.ini fil, hvis man har andre ting liggende i sådan en alligevel...


Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 16 Dec 2005 :  00:12:47  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jamen Claus... Det her er jo beskrevet i forum for 2 måneder siden, hvad er det nye? Den her patch er inkluderet i Multitool mener jeg også... (no offense :>)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Edited by - IstvaN on 16 Dec 2005 00:13:11
Go to Top of Page

superstar
Klubmester og topscorer

736 Posts

Posted - 16 Dec 2005 :  13:48:30  Show Profile  Send superstar an ICQ Message  Reply with Quote
Den virker heller ikke... mit spil hopper ud på skrivebordet og lukker spillet ned,når jeg prøver at gå i multiplayer !!!!!!!!!!!!!!

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 16 Dec 2005 :  14:55:40  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

Jamen Claus... Det her er jo beskrevet i forum for 2 måneder siden, hvad er det nye? Den her patch er inkluderet i Multitool mener jeg også... (no offense :>)



none taken. Hvis du læser min post, så har jeg også allerede skrevet, at det muligvis er gammel vin på ny flaske...

Jeg så blot en ny post på sg, og bemærkede at filen var ny hos fifaX.net, og tænkte så ikke nærmere over om det var i andre patches.

Nu kan jeg ikke huske hvad der præcist ligger i multitool, men jeg mener ikke at den har render_rate=2 i dens locale.ini fil, men at den kun har render_every_ai_frame=1 i config filerne - men måske husker jeg forkert.

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 16 Dec 2005 :  15:16:05  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vi kan i hvert fald godt blive enige om at folk bør installere den... ligesom alt det andet man bør gøre for at mindske lag..

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 16 Dec 2005 :  15:41:16  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
det bliver nok lavet en "fuckedup" pack til fifa 06 soon ik Claus ?

Der han smider ind ini filer der er modifiserte til less lag

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 16 Dec 2005 :  16:51:01  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

det bliver nok lavet en "fuckedup" pack til fifa 06 soon ik Claus ?

Der han smider ind ini filer der er modifiserte til less lag


Multitoooool...

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 16 Dec 2005 :  20:36:52  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
så skal du tilbage i DMT JonasS alomonsen

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 16 Dec 2005 :  23:36:30  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så vidt jeg kan se, så har multitool IKKE denne RENDER_RATE_MODE=2 setting med i hverkend ai.ini (config.dat) eller cfg_pc_l/m/h.ini

- om det så virker imod lag, er en helt anden sag.

(det ville være fedt, hvis forfatterne til multitool bare havde skrevet hvad deres prog gjorde, så man ikke selv skulle backtrace det - men de er vist bare som patch-writers er flest...."åååh ja, jeg er sååååå dygtig at jeg kan lave en fakking patch, så nu vil jeg da slet ikke fortælle andre om hvad den patch gør, for så vil alle nok tilbede mig som en patch gud til evig tid" - go f yourself)



Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 16 Dec 2005 :  23:43:16  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
enig med goodpeace. ingen readme er bedst

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 17 Dec 2005 :  00:02:30  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Så vidt jeg kan se, så har multitool IKKE denne RENDER_RATE_MODE=2 setting med i hverkend ai.ini (config.dat) eller cfg_pc_l/m/h.ini

- om det så virker imod lag, er en helt anden sag.

(det ville være fedt, hvis forfatterne til multitool bare havde skrevet hvad deres prog gjorde, så man ikke selv skulle backtrace det - men de er vist bare som patch-writers er flest...."åååh ja, jeg er sååååå dygtig at jeg kan lave en fakking patch, så nu vil jeg da slet ikke fortælle andre om hvad den patch gør, for så vil alle nok tilbede mig som en patch gud til evig tid" - go f yourself)






jeps får en meget stor lyst til at tilbede dem som en gud.....

åhhhhhhhhhhhhhhhhhh stoooooooooore patchmaker .... i looooooooooooooooooooooooooove you ...

eller noget ... måske er de bare for dovne

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 17 Dec 2005 :  01:20:02  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Så vidt jeg kan se, så har multitool IKKE denne RENDER_RATE_MODE=2 setting med i hverkend ai.ini (config.dat) eller cfg_pc_l/m/h.ini

- om det så virker imod lag, er en helt anden sag.

(det ville være fedt, hvis forfatterne til multitool bare havde skrevet hvad deres prog gjorde, så man ikke selv skulle backtrace det - men de er vist bare som patch-writers er flest...."åååh ja, jeg er sååååå dygtig at jeg kan lave en fakking patch, så nu vil jeg da slet ikke fortælle andre om hvad den patch gør, for så vil alle nok tilbede mig som en patch gud til evig tid" - go f yourself)






Ah ja, tror sgu du har ret

Det er den der render every frame patch der er i multitool, det var da tæt på ikke? :D

Well, jeg vil give linket til ham den dovne Lupus og bede ham om at putte den med i næste udgave :)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.17.110.58