FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Ledervalg: Opstilling og debat her
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Ledervalg: Opstilling og debat her
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 19 Dec 2005 :  13:27:23  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
Dette er opstillingstopic til ledervalg.

Der skal findes en enkelt ny leder, som erstatning for Claus/Inter. Der kan også debatteres i dette topic, og opstillede kandidater vil blive flyttet herop i oversigten i toppen.

Jobbet indeholder muligheden for at påvirke DMT i den retning man ønsker i samarbejde med de to siddende ledere Anders/BIF og Jesper/Barca.

Det er udfordrende og til tider hårdt arbejde - regn med ca. 10 timers arbejde om ugen.

Deadline for opstilling er 31/12 kl. 24 - afstemningen følger herefter ...

Opstillede kandidater:
Ole/Bayern M.
Bror/FCK
Dominik/Dortmund

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 19 Dec 2005 :  13:40:56  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
Ja kan godt være mange griner højt nå de ser jeg vil stille op, men det gør jeg altså.

Jeg Har været mere eller mindre med fra fifa 2000, hvor jeg undervejs har været smidt ud på livstid, blevet benådet været mester, divisionleder og leder i gennem min tid.
Jeg syntes selv jeg godt kan fylde meget i landskabet, men mener som leder at jeg kender jesper og anders godt og har kendskab til DMT.
Som person er jeg en der går op i at folk skal have det godt i DMT og at reglerne er lige for alle og jeg er meget på internettet hele ugen. Jeg indrømmer da gerne at jeg er en ekstrem dårlig taber og kan sige ngoet pis nogle gange men syntes selv jeg er retfærdig og har siden min udelukkelse i 2000 kæmpet mig op og er blevet tiltroet stillingen som sub cup leder og er kommet tilbage som leder i min egen turnering nemlig tipsturneringen som jeg var med til at komme med ideen og opbygningen af tilbage i 2004 mener jeg det var.
Jeg vil sige du skal stemme på mig hvis du vil have en seriøs og retfærdig leder.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 19 Dec 2005 :  14:07:35  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
1 spm. Hvorfor udestengt på livstid

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 19 Dec 2005 :  14:14:05  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
fordi jeg sagde folk brugte snydekoder og skrev det offenligt på boardet. men i realiteten avr jeg ude i 2 ½ omgang og kom ind i fifa 2001 T1. jeg ved godt folk ikke brugte snydekoder men som skrevet oven over er jeg dårlig taber. dog mener jeg stadigvæk at anders snød fordi hans ven nødskov var i ledelsen

Go to Top of Page

Asse
Fast mand på førsteholdet



475 Posts

Posted - 19 Dec 2005 :  17:03:05  Show Profile
lolololol

Det virker som om du er modnet Ole, din knægt..



Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 19 Dec 2005 :  17:15:08  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Det er fanden ik meget han er modnet

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 19 Dec 2005 :  20:12:07  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
Jamen Hallo Der! Så stiller jeg da bare op igen , guderne må vide at der er ting jeg ønsker ændret i DMT


Edited by - BL on 19 Dec 2005 20:13:42
Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 19 Dec 2005 :  20:20:55  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address
Hola... Jeg stiller også op!....

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!
Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 19 Dec 2005 :  20:34:10  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address
Og endnu flere griner nu end af Ole's kandidatur, når de ser mig stille op.

Jeg er godt nok først kommet med i DMT for kort tid siden, men jeg er meget "på" i det daglige og belaster bestyrelsen meget, med mine evindelige og irriterende spørgsmål. Derudover har jeg tidligere været med i DMT(Dengang Zuma var på coveret) og det gik rimeligt. Tror jeg ikke fik et eneste point.

Jeg syntes - ligesom Ole - at jeg også fylder pænt meget i landskabet, både online og i virkeligheden med min store krop. Det skal I vide.

Jeg syntes der bliver gjort for lidt ud af kommunismen og der kan jeg bibringe lidt fra min baggrund som eks-kommunist-statsborger i Polen og jeg vil prøve at viderebringe nogle af de ting, jeg har taget med mig fra Polen. Vodka og bajere, ludere og pimps og så ekstremt dårlig tøjsmag! Altså lidt Fidel Castro og Cuba-modellen.... Røde faner med ni-halede katte som logo!

Overvej lige DMT komsammener, hvis jeg skal stå for underholdningen..

Jeg er dansk statsborger(Har i hvert fald jeres rødbedefarvede pas)og er rimeligt interegreret i det danske samfund, med både job, bolig, barn og kone(næsten). Jeg drikker mange øl, rigtigt mange(weekenderne) og tager gerne kampen op, med hver eneste som stemmer på mig. Bring it!

Jeg kommer med friskhed, godt humør, sjove indslag og lir' af enhver art. I vil i hvert fald ikke fortryde en stemme på mig. Jeg gør DMT sjovere og vil lytte til ethvert forslag som gør det bedre.

Modsat Ole, er jeg endnu ikke næsten-smidt-ud eller lavet andre større skandaler...MEN GUDERNE SKAL VIDE AT JEG GODT KAN!!

Bror Larsen har jeg sgu ikke rigtigt noget på...

Jeg vil desuden medbringe mine egne valgobservatører, hentet i Florida!

Så vil I have lidt sjov og lir'
Så stem på Polakken, med de billige pir'!

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!

Edited by - Dsk1980 on 19 Dec 2005 20:58:19
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 20 Dec 2005 :  12:28:03  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
synes JJ kan melde sig til. Han er voksen og har godt humør.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 20 Dec 2005 :  15:11:16  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

synes JJ kan melde sig til. Han er voksen og har godt humør.

ikke enig lol - hvorfor stiller du så ikke selv op Vidar?

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 20 Dec 2005 :  18:11:25  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address

Takker Vidar ...

Vel Bror, havde ikke ventet andet !


Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 20 Dec 2005 :  20:11:38  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Fandt ud ved første anledning at ingen stemte på mig. Og skal heller satse på at spille istedenfor at drive byråkrati.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 20 Dec 2005 :  23:22:50  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy


Takker Vidar ...

Vel Bror, havde ikke ventet andet !


Well JJ da jeg havde kendt dig ligeså lang tid som Vidar , syntes jeg præsist det samme som ham! LOL!!

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.219.22.107