FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Revision af reglerne - part II
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Revision af reglerne - part II
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  15:00:01  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Well jeg gider ikke spilde 30 mins på at genskabe den tabte tekst ... så håber vi nogenlunde kan huske indholdet fra den første tråd..

forslaget til reviderede regler kan findes her;
http://www.fifa-online.dk/docs/dmtsregelsaet.doc

fortsæt endelig debatten ... og skriv gerne rettelser/forslag til disse igen ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  15:09:49  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
nu ved jeg ikke om det jeg skrev også blev væk.

men i hvert fald mener jeg at der er noget galt med denne overskrift:

§6 ICQ og email - men kunne overveje at skrive "kontaktform" eller noget i den retning

samtidigt påpegede jeg det med i reglerne omkring at en forsvarsspiller skal spille i forsvaret osv.
For alle subs står jo som midtbane, og der er nogle som bruger disse, hvilket jo et fint, samt jeg ved at der har været en klagesag på det.
Jeg ved ikke helt hvad man kan gøre.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  15:15:20  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja det er sgu surt at et topic ikke kan blive stående fordi nogen ikke er voksne nok til at have admin rettigheder !!!!

eller syntes jeg(hvis ikke det er blevet det) at msn i det mindste skal være lige så god en faktor som icq som kontakt middel hvis ikke mere korrekt da de flest bruger msn. Men det er jo intet problem for som claus/inter helt rigtigt har sagt med at kontakte modstanderen kan man jo bruge den der fine mulighed fifa siden giver til let at sende en email til modstanderen som så vidt jeg har forstået sender en mail også til ledelsen.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  16:28:56  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Godt så prøver jeg igen: Jeg mener at skadespausen skal sløjfes og istedet er det voldsmanden der skrives i skadesfeltet og inkassere 2 badplayerpoints = 1dags karantæne!

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  16:32:41  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvad har det med realisme at gøre.
van basten fik sgu da ikke bad player point for at slå henrik andersens knæ af led

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  16:34:31  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

hvad har det med realisme at gøre.
van basten fik sgu da ikke bad player point for at slå henrik andersens knæ af led



Kan vi lige få slettet dette useriøse indlæg
pluds min gøren opmærksom på det?

takker

Jeg kan selfølgelig også bare poste igen med samme ordlyd.
Da folk jo sjældent læser hele topic og det gerne er det sidste der blir husket.


Edited by - BL on 27 Dec 2005 16:41:27
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  16:41:48  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Godt så prøver jeg igen: Jeg mener at skadespausen skal sløjfes og istedet er det voldsmanden der skrives i skadesfeltet og inkassere 2 badplayerpoints = 1dags karantæne!

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  16:42:06  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg mener vi bør slå ifra skader helt. Fairplay basert på gule og røde kort.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  16:45:19  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Jeg mener vi bør slå ifra skader helt. Fairplay basert på gule og røde kort.



Well , eftersom vi storset siger det samme og man sjældent får præsis som man havde tænkt sig det ,vil jeg tilslutte mig Vidars forslag ,da det også indebære mindre administration


Hørt Vidar!

Go to Top of Page

Asse
Fast mand på førsteholdet



475 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  16:53:40  Show Profile  Reply with Quote
Enig med Vidar og Bror

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  16:58:20  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja klart og så lad os da også pille offside fra for at få mere angrebs spil

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  17:01:04  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

ja klart og så lad os da også pille offside fra for at få mere angrebs spil


Kan vi få slettet denne useriøse post?
Jeg mener den er dybt useriøs og iøvrigt hånligt ment!

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  17:01:34  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well... vi tager en afstemning om skaderne inden t2 ... vi skal alligevel have en om ny spillefil, så det bliver en kombo ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  17:13:25  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis vi fjerner skader, så bør vi også fjerne karantæner for gule/røde kort. Det virker omtrent lige så logisk...

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  17:16:16  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Hvis vi fjerner skader, så bør vi også fjerne karantæner for gule/røde kort. Det virker omtrent lige så logisk...

Det kan vel diskuteres ,vendes og drejes
Hvis karantæner skal væk , skal vi vel også ha nogle ordentlige reserver på bænken? Det virker omtrent lige så logisk...

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 27 Dec 2005 :  17:56:03  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg mener bestemt at skadespausen skal være der... Og nej det er ikke en karantæne!
Som regel får den der er slagteren et gult eller rødt kort!
Men i spillefilen til T2 kunne der pilles ved hyppigheden af forekomst af skader, ik Gooooodpease...?

Nice banner btw... var der ikke regler om størrelse af banner?


Edited by - daugaard on 27 Dec 2005 17:57:22
Go to Top of Page
/5 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.133.159.198