FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Forslag til Ny Turneringsform.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Forslag til Ny Turneringsform.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Murphie75
Stribemaskinefører



237 Posts

Posted - 06 Feb 2006 :  13:39:30  Show Profile  Reply with Quote
Hey Alle DMT´ere, Nye som "gamle"

Sad forleden og bryggede lidt over måden Turneringen i DMT er bygget op på. Så fandt på noget, som jeg bare måtte dele med jer, my fellow DMTs.

En ny turneringsform - hvor vi starter på en frisk...
Det kan stadig nåes

Here goes:

Lad os sige vi ialt er 40 tilmeldte.

2 Superliga-puljer af 20 hold.

Alt efter hvad tiden kræver enten 1 eller 2 kampe mod hvert hold i sin pulje.

Derefter ville det blive Slutspil og Nedrykningspil - tillige med 20 hold i hver. 1 eller 2 kampe imod hvert hold i sin pulje.

Man kunne dog lave variationen med et slags gruppespil med efterfølgende knockout-runder. (inkl finalekamp og bronzekamp)

Det samme ville gøre sig gældende i nedrykningsspillet, hvor det jo handler om at blive blandt de 4 der bliver i en Suppe med 24 hold. (efterfølgende sæson kunne så blive 2x12 hold).

De efterfølgende 16 fra nedrykningspillet, som ikke nåede til semifinalerne efter endt Kvartfinale/gruppespil - skulle så deltage i en ny 2-delt 1. Division.

Respons udbedes.




OnyX
Fast mand på førsteholdet



341 Posts

Posted - 06 Feb 2006 :  15:42:08  Show Profile  Send OnyX an ICQ Message  Reply with Quote
Det lyder da som en interessant struktur, men jeg kan se nogle problemer med denne turneringsform.

Men jeg er da interesseret i at høre hvad baggrunden for en strukturændring er?

Stefan
HSV forever!

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører



237 Posts

Posted - 06 Feb 2006 :  15:49:24  Show Profile  Reply with Quote
Der er ikke nødvendigvis nogen baggrund.

Men det ville skabe kampe mod et større udvalg af modstandere og Ligaen ville ikke bukke under/gå i opløsning, hvis et antal hold forlader turneringen.

Det skal mere ses som DMT´s helt egen unikke turneringsform, istedet for en tro kopi. Ikke at det er et minus, blot lidt forandring og måske et færre antal sure miner over mistede point.

Men alt i alt - bare et forslag fremfor det eksisterende.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 06 Feb 2006 :  19:03:12  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
altså vi har prøvet lidt af hvert gennem tiden, og baggrunden for den nuværende struktur er følgende

med 3 turneringer pr. kalenderår, bliver især den sidste turnering meget presset, hvis vi laver flere runder/kampe - august til oktober/november...

vi har prøvet at køre sommerferien over, og det var en regulær skandale efter min bedste overbevisning ...

normalt har vi formået at holde frafaldet omkring 6-7 hold ... hvilket det gerne skulle blive igen, nu hvor de rådne æg er faldet fra ... og en del af skylden for dette, var at vi var for optimistiske angående seriøse spillere ved t1 start, samt at en række gamle og stabile medlemmer valgte at træde ud midt i en turnering...

alt i alt er jeg overbevist om at T2 bliver bedre ... men er da muligt at jeg tager fejl - under alle omstændigheder bliver jeg nødt til at bede dig om at beskrive dit forslag lidt mere tydeligt, da jeg ikke helt forstår den foreslåede struktur

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 06 Feb 2006 :  20:58:22  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så vil jeg gerne have lov at benytte lejligheden til at slå et slag for min tidligere præsenterede ide:

nemlig at spille efter en "DBU-struktur"

Fordi jeg mener denne har sin egen selvsagte,naturligt autoritere beretigelse og argumentation


Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.114.80