FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - forslag om fastlagte kamptidspunkter for kampe
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 forslag om fastlagte kamptidspunkter for kampe
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 30 May 2006 :  18:05:22  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kunne man ikke overveje at fastlægge et kamptidspunkt for hver kamp i DMT ligesom IRL, der skulle så være mulighed for at spille kampen før tid hvis spillerne er enige om det eller hvis en af spillerne ikke kan, der skulle også vaære mulighed for at flytte kampen hvis man kom med et nyt tidspunkt som man havde aftalt med sin modstander og evt. ledelsen ,kampene skulle selvfølgelig være afviklet inden deadline. Jeg tror det kunne hindre at der kom så mange dømte kampe.
jeg har prøvet igennem hele T2 at sende kontaktmail ligesåsnart næste runde var blevet offentliggjort, men ud af ca. 22 kampe har jeg maksimalt fået 4 svar tilbage, så den form vi har nu fungerer ikke optimalt, der går alt for meget tid med at sidde og lure på om modstanderen kommer online enten på IRC elle MSN så man kan få aftalt et kam tidspunkt.

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 30 May 2006 :  18:27:41  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jep sådan burde det være i alle turneringer.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 30 May 2006 :  18:30:42  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
nej tak..

Mener klart at det er op til folk selv at få kampene arrangeret, og aftalt et tidspunkt..

JEg sender også altid mail ud, og det er sjældent at jeg får svar. Men jeg får som regel altid arrangeret kampene alligevel. Ellers er det jo bare om at sende en mail til ledelsen..

JEg studerer ude på dtu og der hængt op på det, derfor vil jeg være ked af at være hængt op på et tidspunkt som jeg ikke selv har bestemt.. Så vil det bliver meget bøvlet at få flyttet kampene hele tiden.. Det nuværende system er meget mere flexibelt.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 30 May 2006 :  21:26:14  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

nej tak..

Mener klart at det er op til folk selv at få kampene arrangeret, og aftalt et tidspunkt..

JEg sender også altid mail ud, og det er sjældent at jeg får svar. Men jeg får som regel altid arrangeret kampene alligevel. Ellers er det jo bare om at sende en mail til ledelsen..

JEg studerer ude på dtu og der hængt op på det, derfor vil jeg være ked af at være hængt op på et tidspunkt som jeg ikke selv har bestemt.. Så vil det bliver meget bøvlet at få flyttet kampene hele tiden.. Det nuværende system er meget mere flexibelt.



kan ikke forstå at du ikke er intereseret i et fast tidspunkt som kan flyttes ved kontakt til din modstander, så kan man da bedre administrere sin tid, og skulle man støde på sin modstander er der som forslaget er tænkt ikke noget i vejen for at spille kampen. jeg ved at når vi kommer efter sommerferien har jeg ikke den samme tid til at sidde og vente på at modstanderen tilfældigvis lige dukker op. jeg tror at vi kan undgå mange dømte kampe på denne måde, for det er trods alt sjovere at spille end blive dømt

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 30 May 2006 :  21:34:30  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Folk skal bare blive flinkere til at sende mails. Og + ik vente til sidste søndag med at prøve og få spillet sine kampe . Det ved jeg mange gør.

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 30 May 2006 :  22:10:25  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja, det handler jo i bund og grund bare om, at folk skal tage sig sammen - man behøver vel ikke at babysitte ved at fortælle folk at de skal spille kampen på et bestemt klokkeslæt. Det burde da være nok, at der er en deadline!

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen



336 Posts

Posted - 30 May 2006 :  22:15:44  Show Profile  Reply with Quote
Vi satser på at have et nyt system klar til den nye turnering. Systemet vil minde meget om det som folk kender fra ESL siden. Der er det muligt at fastsætte kamptidspunkter via sitet, og slippe for mail skriveriet.
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 30 May 2006 :  22:27:19  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Lige for at forklare jans system er det at man kan vælge nogle tidspunkter som blvier sendt ud til ens modstander der så skal svarer igen på hvilke af de forslået tider de kan for at få mere styr på kampen og mindre venten på modstanderen samt ramme de useriøse mere hårdt.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 30 May 2006 :  22:33:55  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

Lige for at forklare jans system er det at man kan vælge nogle tidspunkter som blvier sendt ud til ens modstander der så skal svarer igen på hvilke af de forslået tider de kan for at få mere styr på kampen og mindre venten på modstanderen samt ramme de useriøse mere hårdt.


Det er jo sådan vi har det nu !?!


Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 30 May 2006 :  22:40:21  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja men hvis de 2 vælger et tidspunkt skal det overholdes og der skal en god grund til at afblæse kampen og det skal komme før kampen.
selvfølgelig kan der ske ting der gør at man ikke kan nå det men det er for at få ryddet op i slattenheden med hensyn til afvikling af kampe og så kan man også samtidig varme op til kampen når der er mer styring på det

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 31 May 2006 :  20:39:52  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Et fastsat tidspunkt oppefra synes jeg er en rigtig skidt ide, og jeg tror ikke det vil nedbringe antallet af dømte kampe - tværtimod. Hvis folk ikke kan finde ud af at aftale en kamp, så kan de da slet ikke finde ud af at møde på et givet tidspunkt, som er fastsat af nogle andre end dem selv.

Derudover har jeg absolut ikke lyst til at planlægge mit liv efter DMT, ved f.eks. at skulle holde onsdag aften fri, for der har DMT besluttet, at der skal spilles bold.

Det kan godt være at jeg kan aftale at spille med modstanderen før dette tidspunkt, men i mange tilfælde vil modstanderen næppe være specielt samarbejdsvillig på dette punkt - for hvis jeg ikke møder op, er det nok mest ham, der får fordel af det.

Direkte eksklusion, hvis man ikke kan finde ud af svare på en mail, synes jeg er en mindre dårlig ide til at få fjernet de idioter fra DMT, som ikke kan finde ud af det her utroligt komplekse, mærkelige og helt uvante system der hedder email...alene navnet lyder som noget fra en fjern planet...


Edited by - GoodPeace on 31 May 2006 20:48:02
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 31 May 2006 :  21:18:56  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Problemet er at jeg syntes ikke det fungerer som det er nu, når så få svarer på kontakt mailen. men lad os nu se hvad det er for planer som der arbejdes med.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.226.34.117