FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spillefilsdebat før T3: Hvilken fil skal vi bruge?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Spillefilsdebat før T3: Hvilken fil skal vi bruge?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 27 Jun 2006 :  14:03:13  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey all

Vi skal have fundet ud af, hvad vi gør angående spillefil i T3.

I første omgang vil jeg bede jer tage stilling til, om den vi har er OK, eller om der skal ændres, og i givet fald hvordan.

Denne debat kører i en uges tid - når undetegnede er hjemme fra Roskilde begynder vi at lave testfiler og derefter må vi se hvordan tingene udvikler sig...

sæt igang ;-)

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 27 Jun 2006 :  14:08:34  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg syntes faktisk sommercup filen er helt nice og kunne godt bruges i en T3... Målmanden er klart forbedret. Er noget svære at passere..

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 27 Jun 2006 :  14:09:27  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Vi skal stortset beholde den som den er.

Det der skal ændres er målmandens skills. Jeg mener at han skal sætte til skill 99. Han tåger rundt.

Så kunne man give forsvarsspillerne bedre boldkontrol. Det er tit de modtager bolden og så er de 100 år om at tæmme den og så bliver man taklet og bang, friløber til modstanderen.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 27 Jun 2006 :  14:13:29  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
den vi brugte i t2 er ganske udmærket.

forslag til ændringer:

Målmandens stats sættes op til 99.

vi får nogen anstændige udskiftnings spillere så man ikke rammes så hårdt ved skadespause.

Bagateller men dog trælst:

der kigges på de enkelte spillere det er lidt skævt når hele ens midtbane/angreb/forsvar er venstre/højre fodet



Edited by - JBN on 27 Jun 2006 14:14:45
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 27 Jun 2006 :  14:25:03  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by daugaard

Jeg syntes faktisk sommercup filen er helt nice og kunne godt bruges i en T3... Målmanden er klart forbedret. Er noget svære at passere..




sorry to say ... he's not ... han er den samme som i T2

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet



329 Posts

Posted - 27 Jun 2006 :  14:27:37  Show Profile  Reply with Quote
jeg syntes t2 filen er ok men alle spillerne skal op omkring de 90 i stats
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 27 Jun 2006 :  14:27:45  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBN

den vi brugte i t2 er ganske udmærket.

forslag til ændringer:

Målmandens stats sættes op til 99.

vi får nogen anstændige udskiftnings spillere så man ikke rammes så hårdt ved skadespause.

Bagateller men dog trælst:

der kigges på de enkelte spillere det er lidt skævt når hele ens midtbane/angreb/forsvar er venstre/højre fodet





ang. skudfødder

jeg kan sagtens se det ville være en forbedring, men det er nogle af de ting der virkelig er problematiske at lave ... databaseredskaberne vi bruger (som claus suverænt har udviklet) er fremragende og sparer oceaner af tid - især i forhold til gamle dage, hvor vi måtte nøjes at rette dmts hold i spillefilen i "hånden" ...

desværre er det også sådan, at spillerne redigeres i "kæder" dvs. spillerne i hver enkelt kæde vil være ens ... dette kan vi ikke rigtigt gøre så meget ved ... medmindre en eller anden skulle have lyst til at rette samtlige spillere skudfødder i databasefilen manuelt

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 27 Jun 2006 :  15:04:58  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
T2 Filen var god, dog vil jeg give spez ret i at målmanden skal op på 99.

Dog ska hovedstød ned på minimum

Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet



357 Posts

Posted - 27 Jun 2006 :  15:14:59  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg foretrækker T1 spillefilen





Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 27 Jun 2006 :  18:35:40  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Syns som sædvanligt at det er tåbeligt at ændre noget mellem T2 og T3, det fjerner alt flow fra ens spil, som man selvfølgelig kan træne op igen, men det ødelægger mere end det gavner.

Man bør lave en spillefil til T1, og dernæst MEGET grundigt lave en til T2, som bliver seriøst testet af flest muligt, og så kører T2 og T3 med samme fil.


Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet



357 Posts

Posted - 27 Jun 2006 :  20:59:12  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Syns som sædvanligt at det er tåbeligt at ændre noget mellem T2 og T3, det fjerner alt flow fra ens spil, som man selvfølgelig kan træne op igen, men det ødelægger mere end det gavner.

Man bør lave en spillefil til T1, og dernæst MEGET grundigt lave en til T2, som bliver seriøst testet af flest muligt, og så kører T2 og T3 med samme fil.



Hvordan vil du lave en fil til et spil der ikke er udkommet?





Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  09:06:29  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
T1 starter som regl først 1 måned efter at spillet er udkommet, derfor er der tid til at lave et par få rettelser, som derfor skal helt naturligt skal rettes til inden T2. Lige som vi plejer ivørigt.


Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  09:46:53  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
det er jo også passende til hvad du siger JJ. Vi kører videre med T2 filen, med den ene ændring at målmanden får skill 99.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 28 Jun 2006 09:47:49
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  15:12:34  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey drenge
Sidder nu i roskilde bibliotek med roskilde armbånd på :)

Angående spillefil så ville jeg ha endret følgende

Målmand settes op til bedre niveau. Ik nødvendigvis max men tæt op til.

Hovedstød settes lidt ned.
Også boldkontrol op til forsvarerne. De opfører sig klamt og bruger 3 min på og skal sende pasning videre om man har taklet til sig bolden.

Videre vil jeg si god sommer til alle drenge.

Go to Top of Page

Lars Holst
Klubmester og topscorer

633 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  20:23:04  Show Profile  Visit Lars Holst's Homepage  Send Lars Holst an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Hey drenge
Sidder nu i roskilde bibliotek med roskilde armbånd på :)

Angående spillefil så ville jeg ha endret følgende

Målmand settes op til bedre niveau. Ik nødvendigvis max men tæt op til.

Hovedstød settes lidt ned.
Også boldkontrol op til forsvarerne. De opfører sig klamt og bruger 3 min på og skal sende pasning videre om man har taklet til sig bolden.

Ha ha
skal man nu ha armbånd på for at gå på roskilde bibliotek.
Videre vil jeg si god sommer til alle drenge.


Lars Holst
Dobbelt vinder af Kingdom Cup 2003 som holdkaptajn.
Ex FIFA spiller.
Frederikssund IK (managerzone og manager4real)
Travkusken med de gode staldtips.
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  23:29:57  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Mht højre/vesntre fod, så mener jeg svagt at huske, at i Fifa 06, bliver dette ikke ændret for den enkelte spiller, men blot bevaret fra original filen - så hvis du vil have en højrebens-spiller i højre side, så skal du bede om en opstilling, hvor det passer.

I tidligere fifa udgaver var der en tredie mulighed - nemlig at gøre spilleren "multi-fodet" så han kunne skyde lige godt med begge fødder, men den virker ikke i fifa 06, så derfor besluttede vi blot at bevare den originale fod, fremfor at sætte alle til højreben-spillere.

Mht spillefil til t3 må jeg indrømme at jeg er stort set ligeglad lige nu, hvor jeg har lagt fifa-spillet op på feriehylden :-)

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.181.231