FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Ny IRC chat side
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Ny IRC chat side
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  14:10:52  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ser sku godt ud, men har et problem.
Nå jeg har været på siden i et par minutter eller 5 og jeg så skriver i skrivefeltet og trykker enter, står der i skrive feltet: TRIAL VERSION.
Hvad f..... er nu den af???
Se her...

Og lige meget hvad jeg skriver i feltet herefter kommer det samme frem igen... TRIAL VERSION.... ok... jammen.... hmmm.... TIS!


Edited by - daugaard on 28 Jun 2006 14:16:18

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  14:19:47  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er ikke den javachat der kommer op når jeg joiner chatten

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen



336 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  15:02:39  Show Profile  Reply with Quote
Sorry Daugaard er ved at teste en ny chat.. Den gamle kommer på igen indne for kort tid :)
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  15:38:13  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Den ser da sprød nok ud der... freeesh... ølvom!

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  15:46:19  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
download mIRC @ www.mirc.com

meget bedre at bruge det program til IRC chat end java chatten ;)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 28 Jun 2006 :  23:22:02  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
nice ny java irc klient - kan den evt blive lidt højere?

mIRC er som Jonas siger den klart bedste IRC klient - især hvis man gerne vil hænge ud på flere servere og flere kanaler, og hvis man vil ligge og rode med bots og scripts og alt muligt andet über-geek'et IRC gejl.

Hvis man derimod kun skal på quakenet og oftest bare lige skal besøge dmt's chan, så kan jeg klart anbefale at benytte Miranda - som kan benyttes som klient til både MSN og IRC. Læs mere om Miranda her: http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2362

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 29 Jun 2006 :  08:30:31  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er skam også ok... Men jeg var nu mere nysgerrig efter at vide hvorfor jeg fik den der "trial version" stukket i hovedet...?

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen



336 Posts

Posted - 29 Jun 2006 :  09:09:27  Show Profile  Reply with Quote
Well.. Den besked får du så ikke mere nu.

Den er også blevet en smule højere, som Claus bad om. Og ja, jeg er helt enig om at en java chat er det dårligste valg, men der findes dem der ikke aner noget som helst om IRC, så indtil de har lært det så kan de få lov at benytte java chatten.

Håber i hvertfald at den nye chat er bedre end den gamle.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.222.3.255