FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - SÅ SKER DET. DMT RADIO ON AIR
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 SÅ SKER DET. DMT RADIO ON AIR
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 08 Aug 2006 :  21:52:46  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Afstemning om:
JA på søndag kl 20 sker det som mange har ventet på, Radio DMT Starter med DJ John "the Musicman" Larsen.
så kom på vores chat på søndag og vær med til åbningen, eller lyt med her http://82.143.210.92:1234/listen.m3u .


sig din mening hernede under eller vælg en af mulighederne på afstemning poll

Valg:

Jeg glæder mig.
Jeg er ligeglad
Radio sucks.


zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 08 Aug 2006 :  21:55:55  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg må hellere lige sige med det samme, at det ikke er sikkert at jeg sidder ved mikrofonen.
linket virker ikke altid, men den kører i disse sekunder det er dog under navnet: Lagdio John



Edited by - zinky on 08 Aug 2006 21:58:12
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 12 Aug 2006 :  09:55:32  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
afstemningen kører til søndag af kl 19.45

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  17:26:42  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
som i kan se blev´det lige imellem at folk glæder sig og var ligeglade med 7 stemmer hver og 5 hader radio eller ville bare være på tværs og fik andre til det men vi nævner ingen navne , VEL Henrik.

Må nok sige en lidt skuffende start med musikken men interviewsne var en god ting.

Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører



241 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  17:44:46  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Skriver i når at der igen vil blive nogle iterwies eller hvad?

Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet



329 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  20:18:39  Show Profile  Reply with Quote
syntes det er en mærkelig ide vi ska til at ha en radio
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 14 Aug 2006 :  20:42:23  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Interviews sker med folk som har tid og som har en god historie.
kan lige informere til de der ikke lyttede med, at der var interviews med Ole Andersen ( DMT LEDER ) og Ole L. Nielsen ( LIGACUP ADMIN ).

til musikken kan der tilføjes, at det meste af det var stress hentning af licensfri musik, da vi har valgt ikke at købe KODA licens. I næste uge er musikken mere nøje udvalgt.

Til Jonas kan der siges, at det er da hyggeligt at høre nogle stemmer fra DMT folket, i radioen, og der har da også været nogle som har syntes det var sjovt at der blev spillet lidt musik ved siden af DMT, som dog dengang var lidt på den "forkerte" side af lovgivningen.

Og så lige et OPROB:
Radio DMT søger folk som ønsker at være lidt journalistiske, og interviewe nogle af vores DMT spillere, om alt mellem himmel og jord.
Interviewsne foregår lige pt. via programmet Team Speak 2, hvor jeg har en server kørende en gang i mellem.
Meld jer til mig, hvis I har en lille journalist i maven.


Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.147.47.59