FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - FIFA 07 til CD-ROM
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 FIFA 07 til CD-ROM
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

joey
Grusbane fejeknægt



23 Posts

Posted - 29 Aug 2006 :  19:36:01  Show Profile  Click to see joey's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej.
Min computer har desværre ikke et DVD drev. Og da det nye fifa 07 udkommer på DVD har jeg et problem.
Mit fifa 06 har jeg købt af en ven, som havde det fra USA.
Derovre bliver det nemlig lavet til CD-ROM.
Kender i nogle hjemmesider hvor man kan købe CD-rom udgaven? eller bliver det kun lavet til DVD i år?


Johan Buus superliga newcastle
Og det er så her man skriver sine bedrifter. Men jeg har sku ik rigtig nogen:D

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 29 Aug 2006 :  19:57:03  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det klogeste ville nok være at købe et DVD drev. Så er den potte ude. Det koster jo ikke alverden idag... Det ville da være det nemmeste...
Skriv lige i din signatur hvem du er....
Og Velkommen til fifa-online.dk

Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet



329 Posts

Posted - 29 Aug 2006 :  20:28:07  Show Profile  Reply with Quote
det er da johan buus der har været siden t2 han er newcastle fra 1 div
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 29 Aug 2006 :  20:59:31  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

det er da johan buus der har været siden t2 han er newcastle fra 1 div


Ja, men det er kun dig der kan huske så noget Jonas . Så meget desto værre, at han har været her så lang tid og ikke fået signatur på.

Johan, for guds skyld (og din egen), køb dig et dvd-drev. Du vil få glæde af det nu og senere!

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ



1029 Posts

Posted - 29 Aug 2006 :  21:53:01  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du kan hente EA Downloader, som gør det muligt at hente EA's spil online og spille dem uden brug af CD/DVD.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 29 Aug 2006 :  22:38:15  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
et dvd drev koster ikke alverden, man kan finde det på www.edbpriser.dk.
Jeg har selv en NEC drev som er ganske udemærket selvom det ligger i den billige ende.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 30 Aug 2006 :  09:07:39  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Apollo

Du kan hente EA Downloader, som gør det muligt at hente EA's spil online og spille dem uden brug af CD/DVD.


Så ville det jo hjælpe, hvis man kunne finde ud af programmet (Muligvis mig der ikke har tålmodigheden til at finde rundt) men synes det er advanceret.


Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 30 Aug 2006 :  18:34:22  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
John, det er jo EA der har lavet det, så det vil kun være naturligt, hvis det er nærmest umulig at finde ud af, og derudover formentlig fyldt med fejl....

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ



1029 Posts

Posted - 31 Aug 2006 :  01:47:19  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Den liste som står på EA Downloader side er de spil man kan hente via det program.
Det ser ud til at være de nyeste udgivelser, som NBA, NFL, tiger wood 07. Så mon ikke FIFA vil være på listen når det bliver udgivet

Man vælger spillet på siden, logger ind med sin EA bruger, køber spillet, henter EA downloader og logger ind i programmet og spillet vil nu stå klar til at blive hentet

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.14.235