FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - VALGKAMP: Debat føres her!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 VALGKAMP: Debat føres her!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  08:56:28  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Da opstillings tråden til ledervalg helst skal være overskueligt kan kommentare og spørgsmål stilles herinde.

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  13:00:10  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
John, nu du stiller op til ledervalg, så vil jeg lige høre:
hvad er din holdning til karantæne-systemet i DMT, og hvordan synes du DMT spillere skal forholde sig til afvikling af kampe over en sæson?


Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  19:39:44  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

John, nu du stiller op til ledervalg, så vil jeg lige høre:
hvad er din holdning til karantæne-systemet i DMT, og hvordan synes du DMT spillere skal forholde sig til afvikling af kampe over en sæson?




Karantæne-systemet i DMT er kanon, og ikke noget som jeg vil prøve at rette på. Specielt ikke fordi jeg selv har gennemgået alle mulige løsninger, før jeg valgte at karantæne er det bedste for mig.

Det sidste spørgsmål må jeg dog lige bede forklaret nærmere.


Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  20:02:06  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synes du DMT's spillere skal gøre deres ypperste for at spille alle kampene i en sæson, eller skal de bare spille dem de lige har lyst til, og så bare skide højt og flot på resten?

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  20:04:14  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Synes du DMT's spillere skal gøre deres ypperste for at spille alle kampene i en sæson, eller skal de bare spille dem de lige har lyst til, og så bare skide højt og flot på resten?


Jeg går da klart ind for at folket skal gøre deres ypperste, ligesom jeg selv gjorde i det ene år jeg var med.


Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  22:08:27  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er uenig med john..


Hvis jeg bliver stemt ind synes jeg netop den regl skal strammes op, synes det er lallede at sådan nogle som john bare smutter når det passer en, derfor skal karentænen være højere.

Mvh


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  22:42:54  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
John, du er jo lige skredet midt i en T, så hvordan kan du mene andre dmt'ere skal gøre noget, som du ikke selv gider?

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  22:52:42  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

John, du er jo lige skredet midt i en T, så hvordan kan du mene andre dmt'ere skal gøre noget, som du ikke selv gider?


Det er ikke lysten der er væk. Jeg har følt mig modsat af ledelse/regler/udvalg i 3 T'er nu, og har det synspunkt at regler skal være ens for alle, hvilket jeg ikke har følt i disse 3 T'er. Dermed har jeg måttet se mig nødsaget til at forlade det hele midt i en T.


Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  23:04:31  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du er sku lidt underlig der John !

1. Jeg sender en klage over noget som jeg ikke er impliceret i og får ret, derpå sender du en klage over at jeg kunne klage når jeg ikke var impliceret, og får ikke medhold fordi der intet står i reglerne om at jeg ikke må ....

Så går du til valg på at reglerne skal være ens for alle, men bare ikke for JJ ....... strange John ... very strange John .....

Bliver derpå sur og mopset, forlader DMT fordi du ikke fik din vilje ..... du lyder sku som min 3½ årige datter der John.


2. Så sender du en klage over at en har forladt en kamp, som han ingen grund har til at forlade, ikke noget med at i fairplay ånden at spille de sidste 10 min. heller prøve at score 3 billige point, jeg var ikke tilstede hos nogen af jer, af gode grunde, og ved derfor ikke hvad der er sket, og skal derfor ikke gøre mig til dommer, syns bare det lyder lidt underligt.......


Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 18 Sep 2006 :  01:20:43  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
ville gerne om muligt høre hvad folk har tænkt sig med dmt i fremtiden?

som nu eller anderledes? hvordan i så fald?

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 18 Sep 2006 :  07:01:41  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
DMT har udviklet sig gevaldigt det seneste halve år, blevet mere åben bare tjek vores hjemmeside den er næsten altid opdateret med de seneste resultater, for bare et halvt år side kunne der godt gå et par dage inden ladderen var opdateret, antalet af dømte kampe er også blevet minimalt, altsammen skyldes det tiltag og hårdt arbejde fra den nuværende ledelse, og så er den ikke mindst blevet til at holde ud at kigge på

De 3 ledere vi har nu er altid villige til at lytte til brok eller forslag, de arbejder næsten konstant på forbedringer, man får altid en fornuftig forklaring hvis man har et spørgsmål, og det da også lykkes at komme igennem med et enkelt forslag eller to


Så jer der stiller op prøv lige at tænk jer om, kan i gøre det bedre end de 3 vi har nu, nej vel.


og de forslag der kommer frem med ønsker til regelændring, hvorfor er de ikke kommet før f.eks. da vi reviderede reglerne sidst,

Min opfordring til ledelsen fortsæt det fremragende arbejde




Edited by - JBN on 18 Sep 2006 08:04:48
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 18 Sep 2006 :  08:25:39  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Mine forslag til regelændringerne er kommet nu, da Jeg og udvalg har haft forskellige tolkninger af reglerne i flere sager. Jeg havde den fornemmelse at de ikke var til at misforstå så kraftigt, som det er tilfældet.

Det bliver selvfølgelig svært at leve op til de store krav om videreudvikling af sitet. I hvert fald for mig, da jeg ikke er den store kodeknækker (anders/Jesper).

Til det med ændringer, ved jeg at den nusiddende ledelse har fede idéer, som hvis jeg blev valgt ind ville blive svære at få gennemført.


Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet



357 Posts

Posted - 18 Sep 2006 :  10:14:19  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kasper, du snakker om minimumsforbindelse, hvad skal den så være i download og upload?





Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 18 Sep 2006 :  10:48:20  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Download: 1244 Kbit/s
Upload: 128 Kbit/s



Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 18 Sep 2006 :  10:57:25  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kasper Pedersen

Download: 1244 Kbit/s
Upload: 128 Kbit/s




Dejligt med nogle så skæve tal


Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 18 Sep 2006 :  11:07:26  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Kasper Pedersen

Download: 1244 Kbit/s
Upload: 128 Kbit/s





Hvad er argumentet for den høje DL i forhold til UL ???

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.12.150.250