FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Afstemninger om diverse forslag.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Afstemninger om diverse forslag.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 11 Nov 2006 :  15:03:13  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message
Det er også flot at ledelsens mail ikke virker, således at den stemme man har afsendt ikke er registreret


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 11 Nov 2006 :  16:09:57  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
det er 12 da blevet spez, vi kan ikke gøre for at du har mere travlt med at sende den mail sammen med din fan mail til værløse boldklub

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 11 Nov 2006 :  21:13:12  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Kender jeg JJ ret så drikker han lidt vin og fucker med jer teenagere i en lille bris med rus i hodet :D

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 11 Nov 2006 :  23:51:19  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by IstvaN

Kender jeg JJ ret forekommer ironi ofte i hans indlæg, så ruhe....



det er vist ikke "ofte" men altid

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 12 Nov 2006 :  08:11:37  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address

Hva' sker der for jer der !

Hvis man ikke stemmer så må man ikke have en mening, det er sku da noget flueknep at lukke ud.

Fortæller også gerne hvad jeg mener om politik, men nope gider nada at stemme, og hvis jeg gør, så skriver jeg Depeche Mode på stemmesedlen, så ka' de lærer det !

M. Gore for president


Men Istvan og Claus har nok ret "De er kloge de mennesker" jeg ucker med jer.

Men mener dog stadigvæk at man gerne må have en mening selvom man ikke stemmer.



Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 12 Nov 2006 :  09:59:01  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
Ja JJ du må godt have en mening, men det nok en del pointere er at du skriver du ikke vil stemme men mange gange sidder og tuder/brokker dig over turneringen selvom du ikke vil stemme og så har du jo ikke selv gjort en indsats for at få turnering på dine præmisser.

Men nu ved jeg så at du joker denne gang, så du får ingen straf denne gang

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 12 Nov 2006 :  16:37:15  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address
Hvad er så din begrundelse for ikke at stemme, JJ? "Det er livet for kort til", kan jeg ikke godtage...

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 12 Nov 2006 :  18:22:26  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address
Jo Tim livet er for kort til at bekymre sig om, hvem som må stille op til ledervalg, dmt udvalg, hvor lang tids karantæner folk skal have osv. osv.

Men det lærer du nok når du bliver ældre, jeg er i DMT for at have det sjovt and thats it.

Så endnu engang livet er for kort til den slags, men absolut ikke for kort til latterlige indlæg som dette


Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 12 Nov 2006 :  18:26:13  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by caleb22

Ja JJ du må godt have en mening, men det nok en del pointere er at du skriver du ikke vil stemme men mange gange sidder og tuder/brokker dig over turneringen selvom du ikke vil stemme og så har du jo ikke selv gjort en indsats for at få turnering på dine præmisser.

Men nu ved jeg så at du joker denne gang, så du får ingen straf denne gang



Tsk Tsk Ole, brokker mig sjældent over noget som helst i DMT, brokker mig kun når andre ikke kan finde ud af at kører DMT ordenligt, så er det så op til dig om jeg brokker mig mange gange ...... *LOL*


Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 12 Nov 2006 :  18:39:43  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
LOOLL, ledelsen laver ALDRIG fejl

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 12 Nov 2006 :  18:56:12  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address
Ergo brokker jeg mig aldrig


Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 13 Nov 2006 :  14:15:02  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Jo Tim livet er for kort til at bekymre sig om, hvem som må stille op til ledervalg, dmt udvalg, hvor lang tids karantæner folk skal have osv. osv.

Men det lærer du nok når du bliver ældre, jeg er i DMT for at have det sjovt and thats it.

Så endnu engang livet er for kort til den slags, men absolut ikke for kort til latterlige indlæg som dette


Når man er i en sammeslutning/klub/fællesskab osv, som DMT, også selvom man bare er der for sjov, så har man et vist ansvar for at være en del af det og påvirke det i den retning man synes der er bedst, ved at deltage i afstemninger o.lign., i stedet for bare at se til fra sidelinien. Det troede jeg du allerede havde lært, når nu du er så meget ældre end mig...


Edited by - Tem on 13 Nov 2006 14:17:33
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 13 Nov 2006 :  15:38:10  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address
Jeg har lært meget Tim, og det kommer du også til.

Jeg påvirker jo DMT i den grad, hvis jeg vælger ikke at stemme, så får dem som stemmer og går meget op i det, endnu større indflydelse, istedet for at min stemme måske bliver afgørende for noget som jeg er "ligeglad" med.

Man behøver ikke at blande sig i alt .... u know.

Er sku ligeglad om der er rosiner i bollerne eller om det er uden, bare jeg får nogen. Så kan rosin freaksene, og antirosin freaksene slås om det, bare der er boller til far.

Men klart, kan børnene ikke blive enige, så skal far nok træde til og sige så'n bli'r det venner .....

Så Tim, hvis debatten bliver hed, og der ingen løsning er, så ringer du bare .............. så skal jeg nok fortælle hvordan vi gør det


Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 13 Nov 2006 :  16:21:12  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy
Så Tim, hvis debatten bliver hed, og der ingen løsning er, så ringer du bare .............. så skal jeg nok fortælle hvordan vi gør det


I will

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 17 Nov 2006 :  15:31:31  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
Kom så gutter.
deadline er i aften kl 24
kun 18 ud af 46 har stemt og det er for sløjt.

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.200.35