FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spillefil: Afstemning før T1
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Spillefil: Afstemning før T1
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 12 Nov 2006 :  22:47:42  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
Afstemning om:
Vi smider nu afstemningen op, hvis vi skal kunne nå at få tingene afklaret inden T1.

1) Test filerne før du stemmer!
2) Hvis du synes filerne er elendige så stem på "udvikling af ny version", så vil vi onsdag/torsdag sende alternativer op, og lave en afstemning forfra (Der bliver kun en ny afstemning/nye filer, hvis "udvikling af ny version", onsdag kl. 20 har flere stemmer end samtlige andre filer tilsammen!)
Noter venligst hvad du mener er problemet, så vi kan lave nye filer udfra dette, hvis det bliver aktuelt!
3) Der kan afgives en stemme.
4) Afstemningen slutter lørdag kl. 24!
5) Kun spillere, der deltager i T1s divisioner kan stemme

Valg:

Spillefil m. ens stats
Real Madrid stats
Modificerede Real Madrid stats
Udvikling af ny version


Who Can Vote? Only Members can vote. You need to register or be logged in to vote.

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 13 Nov 2006 :  09:37:26  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address
jeg har stemt udvikling af ny fil og mine ønsker er:

Realmadrid filen:
bedre stats for målmanden(ellers en god fil)

Realmadrid filen v.2:
den virker som en typisk skyde og ripost fil, det er svært at kombinere sig igennem modstanderens forsvar, og så ender det med at man skyder udefra og scorer på riposten, der var en del mål i kampene ca. 90% blev dog scoret på ripost.

spillefilen med ens stats:
det er faktisk en udmærket fil med lige kampe og gode kombinationsmuligheder, dog kunne målmande godt være bedre

for alle filer gælder det at udskiftningsspillerne SKAL være bedre, ellers bliver man staffet lige så hårdt ved skade som ved rødt kort, da man bliver bliver nød til at skifte den skadede spiller ud i den aktuelle kamp og han tilmed får en spilledags skadespause(karantæne)

Spørgsmålet er også om man ikke skal droppe det der legend haløj da det egentlig ikke gør målmanden væsentlig bedre kun i bestemte sitautioner, målmanden vil uanset hvad man gør, sutte, sådan er det med EA

Jeg har en fornemmelse af at legend, gør spillet meget ensartet og åbner for bugspillere, der bliver jo heller ikke brugt legend på internationalt plan, så hvorfor fjerne os så meget fra det oprindelige, hvorfor overhovedet tage det med hvad er begrundelsen, vi har jo ingen erfaringer med det i FIFA 07 regi




Edited by - JBN on 13 Nov 2006 09:37:46
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 13 Nov 2006 :  10:58:16  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
jeg vil faktisk give jan ret efter at have spillet nogle kampe.
Den med ens stats er faktisk ret god og som jan siger med max keeper kunne den blive rigtig god og selvfølgelig skal udskifterne være bedre, måske 60-65 i stats.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 13 Nov 2006 :  15:40:26  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address
Har stemt, har givet min mening tilkende, hvis det kan hjælpe copy paster jeg det gerne herover, vil ikke være til besvær ...... er jo ældre og vi er jo tit til besvær .... hvor fa'en lagde jeg nu den stok



Udover det, så vil jeg give Ole ret, af de 3 filer som er oppe, så er den med ens stats bedst, underligt nok, den giver også en hurtigere spilleoplevelse, hvilket jeg ikke forstår, må være alderen igen.



Edited by - Keyboardcowboy on 13 Nov 2006 15:42:02
Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet



329 Posts

Posted - 13 Nov 2006 :  19:45:45  Show Profile
jeg er sådan nogenlunde i hva Jan siger men det jeg mente med ens stats var at vi spillede med real filen og så skulle f.eks. forsvarene have 90 i alle stats og midtbanerne have 86 i alle stats osv. så det er real filen bare hvor spillerne er lige gode ligemeget hvor de spiller og så ska målmandens niveau sættes noget op for han er godt nok ringe.
og så skal udskifternes stats ændre meget op fordi det med karantæne det er jo ik fair at man ska spille med sådan en dårlig reserve spiller hvis der er en eller anden klovn der har skadet en at det så måske går meget ud over kampens resultat så jeg vil godt have dem sat til 75-80 eller deromkring så man ik blir så meget ramt når man får en skadet spiller

Edited by - JBNJUNIOR on 13 Nov 2006 19:50:16
Go to Top of Page

Vega
Grusbane fejeknægt



28 Posts

Posted - 13 Nov 2006 :  20:33:45  Show Profile  Click to see Vega's MSN Messenger address
Har det ligesom JBN!

Vigtigt at man ikke bare kan sponse af sted med en mand, som jeg synes man kan med Real Madrid V2 filen. :(


Edited by - Vega on 13 Nov 2006 20:35:03
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 13 Nov 2006 :  20:45:45  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
reserverne er ikke moddet med vilje fordi det er en test ...

de bliver lavet ... også selvom vi skulle vælge en af de tre filer, der er præsenteret

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 14 Nov 2006 :  10:03:05  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address
jeg har stemt for udvikling af nye, idet de andre plejer at være hurtigt læst hvordan man score.. kan jeg se nogle har gjort


Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 14 Nov 2006 :  12:00:58  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
john hvad er det du ikke forstår ved punkt 5 i første indllæg som jesper skriver:

5) Kun spillere, der deltager i T1s divisioner kan stemme

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 14 Nov 2006 :  22:41:52  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message
Nå efter en god omgang testning af spillerfilerne er min holdning klar.

Jeg synes klart at Real V2 filen er den bedste, den giver det sjoveste spil og mest varriede spil, og alle bolde ryger ikke ind i kassen.
Jeg mener ikke at det er korrekt at 90% vil være ripost mål. Der blev scoret fine gennemspillede mål.

Real filen er stort set den samme som V2, på nær at fløjene og målmanden er ringere, specielt målmanden. Det er lidt ærgerligt at målmanden er så ringe. Men ellers er filen også fin, den giver også sjovt og varrieret spil.

Filen hvor alle spillere er ens, bryder jeg mig ikke om. Jeg mener at den gør spillet for ensformigt, for langsomt, uden gnist og ulukkende igennem midten. At forsvar, midtbane og angreb har forskellige stats er med til at give spillet mere alsidighed.

Som det er nu holder jeg på real v2 filen. Jeg er dog åben på en anden slags spillefil, for at se hvad det er for noget.. Men med real v2 filen er vi godt dækket ind.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 14 Nov 2006 22:43:33
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 15 Nov 2006 :  08:29:18  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address
sorry havde ikke regnet ordentlig på det, så det er rigtig der bliver ikke scoret 90% af målene på ripost kun 71%
12 kampe spillet med v2 filen 42 mål ialt 3 på indlæg 5 på gennespillet angreb 30 på ripost og 4 på langskud

realmadrid v2: 12kampe spillet 42mål

indlæg: 3/42=7%
gennemspillet: 5/42=12%
langskud: 4/42= 10%
ripost: 30/42=71%

ensstats: 8 kampe spillet 27mål

indlæg: 6/27= 22%
gennemspillet: 10/27=37%
langskud: 7/27 = 26%
ripost: 4/27 = 15%

den første real madrid fil har jeg ingen statistik på den har vi ikke testet i denne omgang, den blev testet i sidste omgang

det skal så lige siges at de fleste kampe der ligger til grundlag for statistikken er spillet 2 on 1 resten er over DIP kun en er afviklet over EASO


Edited by - JBN on 15 Nov 2006 08:40:14
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 15 Nov 2006 :  20:48:42  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
topic låst ... se nyt topic for info/afstemning

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.22.181.81