FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Afstemning: NY Spillefil (onsdag)
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Afstemning: NY Spillefil (onsdag)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 15 Nov 2006 :  20:56:57  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
Afstemning om:
Notér venligst i topic om I ønsker legend eller ej! Alle filerne kan laves med eller uden!

Vi prøver igen.

Pga. min dovenskab/tidsmangel/træthed har jeg ikke integreret de to nye versioner ind i en komplet spillefilsvælger. Derfor

Spillefilsvælger 1.2. (den fra sidste afstemning) indeholder
Real Madrid filen
Real Madrid ændret fil v. 2
Ens spillerstats
alle med legend fil
link: www.fifa-online.dk/data/DMT_2007_T1_TEST_v.2.exe

Spillefilsvælger 1.3.
Real Madrid filen
Real Madrid ændret fil v. 3 - lidt dårligere målmand og lidt hurtigere forsvarere vs. resten af spillerne
Ens spillerstats - dog med maxet målmand
alle uden legend fil
link: www.fifa-online.dk/data/DMT_2007_T1_TEST_v.3.exe


Afstemningen slutter søndag kl. 20!

Valg:

Real Madrid fil (4 mediumspillere fra madrid)
Real Madrid mod v.2. (hurtigere spillere/max goalie)
Real Madrid mod v. 3. (hurtigere forsvarere end v.2./lidt dårligere målmand end v2.)
Ens spillerstats (80 i spillerstats)
Ens spillerstats v. 2 (85 i spillerstats/max goalie)


Who Can Vote? Only Members can vote. You need to register or be logged in to vote.

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 15 Nov 2006 :  21:06:40  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
uden legend (world class istedet)

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  00:17:04  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
uden legend (world class istedet)

Er vi begge Liverpool ? Lokumsaftale nr 2 ? :)


Edited by - Vidar Rekdal on 16 Nov 2006 00:18:35
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  00:22:00  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
LOL vidar du skulle ikke sige det

Go to Top of Page

Ravnbrilde
Kegle-bold dreng



57 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  09:26:59  Show Profile  Click to see Ravnbrilde's MSN Messenger address
Ja, nu er jeg forvirret.

Thomas Ravnkilde,
Werder Bremen
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  10:47:02  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
Det skal være med Legends

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  10:51:49  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message
Det skal være med legend......


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  10:53:06  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message
Man kan ikke teste real v2 og real v3 overfor hinanden når der er legend på den ene og ikke på den anden...


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  16:14:59  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
jeg tror hvis målmanden kommer på max og med legends bliver han måske for en gang skyld i alle fifa spil en god målmand og det ville sgu være rart.

Jesper har ikke spillet fifa ret meget og tror stadig målmanden er god og vidar er drillepind

så skriv legends

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  17:07:48  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address
hvorfor Ole ? virker dine koder kun på Legend?

hvis det var godt og hjalp noget ville de vel også spille med det på den internationale scene, lad os holde det så tæt på det originale som muligt, indtil vi har nogle erfaringer, med fifa 07 og lade være med at ødelægge spillet inden vi overhovedet kommer igang med det.
lad os holde det så tæt på det oprindelige som muligt

jeg stemmer:
uden legend (world class istedet)


Edited by - JBN on 16 Nov 2006 17:08:27
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  17:18:24  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
nå ok jan du har altså fundet nogle standart scoringer du ikke vil have ødelagt.

så vidt jeg ved er du med i clanen og der spiller man med legends så er det jo lidt at skyde sig selv i foden ved at undlade det.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  17:21:37  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message
Umuligt Jan, at spille så tæt på original så muligt vil sige semi pro, nej tak.. det er en ommer!


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  17:34:30  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address
uden legend (world class istedet) ..


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  18:48:12  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by caleb22

nå ok jan du har altså fundet nogle standart scoringer du ikke vil have ødelagt.

så vidt jeg ved er du med i clanen og der spiller man med legends så er det jo lidt at skyde sig selv i foden ved at undlade det.



du er jo også med i klanen Ole og du har vel læst reglerne for fifa 07? på ESL og man bruger ikke legend på ESL mere og dermed heller ikke i clanen. det var i 06 at man brugte Legend og det bevirkede jo netop at spillet var så forudsigeligt og at man gik efter standard scoringerne + bugmål, du var jo selv ekspert i baglinebuggen. ergo hvis vi vælger at spille med legend hvem skyder så sig selv i foden? når vi er den eneste turnering i verden der benytter sig af legend, som tingene ser ud nu


Edited by - JBN on 16 Nov 2006 18:57:31
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  18:49:43  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by SpeZ

Umuligt Jan, at spille så tæt på original så muligt vil sige semi pro, nej tak.. det er en ommer!



ØV Frederik nu bliver jeg sgu helt ærgerlig

Jeg skrev vist at jeg stemte på World class i mit tidligere indlæg


Edited by - JBN on 16 Nov 2006 18:56:04
Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng



78 Posts

Posted - 16 Nov 2006 :  21:14:30  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address
Uden legend(world class istedet)
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.126.80