FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Søndags cup på EASO
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Søndags cup på EASO
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/6

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 10 Dec 2006 :  21:01:42  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

quote:
Originally posted by birthek

Som for alle andre dmt turneringer kan man ikke deltage...

undtaget er dog folk der har en karantæne som udløber med indgangen til den næste sæson - som det gælder for ladderen også



Så kald det noget andet en anden gang så flere kan deltage om de er friske karantæne op i røven på jer.



styr dit sprog, tak ..

derudover så vil turneringen, hvis den ligger under dmt være omfattet af dmts regler - john vil ikke kunne deltage fremover ...

når man har trådt ud af turneringen i utide er det rimeligt man mærker nogle konsekvenser

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet



357 Posts

Posted - 10 Dec 2006 :  21:03:06  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

quote:
Originally posted by birthek

Som for alle andre dmt turneringer kan man ikke deltage...

undtaget er dog folk der har en karantæne som udløber med indgangen til den næste sæson - som det gælder for ladderen også



Så kald det noget andet en anden gang så flere kan deltage om de er friske karantæne op i røven på jer.



That's the way, come on, come on, i like it





Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 10 Dec 2006 :  22:15:17  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det var ikke en opfordring, Andreas...

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 10 Dec 2006 :  22:25:42  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
forvirrene start og desværre mange mærkelige quit og underlige ting der sker.

Det gik mig både for og imod.

Mod jonas kommer jeg bagud 1-2 og så går der lidt og så quitter den.

Så i finalen er jeg foran 1-0 og styrer hele spillet og så ryger den sjovt nok igen.

Vi fik spillet den anden som hearts vinder i straffe.

Min mening om kampen osv vil jeg så holde for mig selv.

Det er en god ide jonas og jan . det bliver sjovt næste søndag hvor jeg håber vi kan få så mange som muligt med

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 10 Dec 2006 :  22:29:04  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jep, kan helt sikkert opfordre folk til at være med igen i næste uge. Vi havde det skam rigtig sjovt!

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 10 Dec 2006 :  22:36:54  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
kan vi få top3 ? så de kan få deres officielle invitation


Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 10 Dec 2006 :  22:52:23  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
well
1 Hearts
2 Real Madrid
3/4 chelsea og ham hearts slog ud.

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 11 Dec 2006 :  08:15:08  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
problemet med turneringer på EASO er, at kampene helst skal spilles i første forsøg, ellers bliver de simmuleret, dernæst kommer når man har sat rundelængden til 30 min, så skal kampen være færdigspillet inden 30 min. ellers bliver den også simmuleret.

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 11 Dec 2006 :  08:23:41  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

well
1 Hearts
2 Real Madrid
3/4 chelsea og ham hearts slog ud.



Hearts slog ikke nogen ud i hans semifinale, den blev simuleret, da Morten og Tim ikke kunne connecte, Ole og Jonas kamp blev også simuleret, Ole og Yasirs kamp blev også simuleret(men dog med den der vandt kampen som vinder) så placeringerne skal nok tages med forbehold, det vigtigste var at vi havde nogen/en god(e), spændende og sjov(e) kamp(e)


Edited by - JBN on 11 Dec 2006 08:25:31
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 11 Dec 2006 :  08:58:45  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synes fortsatt at man skal holde det udenfor dmt siden det ikke er dmt regi bag turneringen. Kun deltagere som har kommet med den fine ideen. Synes derfor Jonas (Knep en ged) skal vælge hvem der kan deltage og ikke en gjeng med byråkrater i A4 format §§§§§§§§§§§§§§ .

Min mening. Angående sprogbrug ??!! www.roev.dk



Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 11 Dec 2006 :  08:59:45  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Den var sjov ik ?

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 11 Dec 2006 :  09:29:39  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Synes fortsatt at man skal holde det udenfor dmt siden det ikke er dmt regi bag turneringen. Kun deltagere som har kommet med den fine ideen. Synes derfor Jonas (Knep en ged) skal vælge hvem der kan deltage og ikke en gjeng med byråkrater i A4 format §§§§§§§§§§§§§§ .

Min mening. Angående sprogbrug ??!! www.roev.dk






Sådan en sag skal man ikke tale om og gøre til et emne, hverken Jonas eller undertegnede vil lege politibetjent, og vi "regner selvfølgelig med at folk der melder sig til har orden i sagerne" så kom friskt og meld jer til næste uges søndagscup, jo flere jo sjovere. meld jer kun til hvis i er sikre på at kunne spille, simulerede kampe sutter. vi var 10 i går og det kan vi sagtens gøre bedre til næste gang.

Det ender jo med at blive en andegård/hønsegård hvis sådan en lille sag kan blive et emne

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 11 Dec 2006 :  10:56:06  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBN






så kom friskt og meld jer til næste uges søndagscup, jo flere jo sjovere.
Det ender jo med at blive en andegård/hønsegård hvis sådan en lille sag kan blive et emne
[/quote]


NEMLIG. Jeg synes bare at det er DMT out of hand. Så alle der vil kan deltage. Men det essensielle er : men lad nu være med at tilmelde jer hvis i ikke har tænkt jer at dukke op

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 11 Dec 2006 :  11:39:25  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det bedste ville være at holde sundday cup på forum med grupper osv, men jeg kan godt lide easo at den sætter lidt mere press på dem der har meldt sig og skulle arrangøren blive forhindret et det vidst ikke den store ulýkke.

Så meld dig frisk.

OG husk easo har den politik at har du 25% eller over så kan du ikke deltage, men nu er der en dage så gå evt ind og spille en del 2X2 minutters ´kampe, de er hurtige overstået og man er hurtigere videre til næste kamp.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 11 Dec 2006 :  12:22:27  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja chilipizz25 have noget mærkelig højt tall i fifa06 Ole hehe. Jeg fikk da % ned til anstendig nivå :) Ingen Warez . HØRT!

Go to Top of Page
/6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.135.199.27