FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - HVORFOR SÅ DÅRILIGE SPILLERE?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 HVORFOR SÅ DÅRILIGE SPILLERE?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 03 Apr 2007 :  23:31:42  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvad er nu det for noget?? Hvorfor bliver min CF'er ikke bedre en 81? Når han spiller?? Så skal jeg sætte en af mine angribere ned på den plads! Som så får 90! hvilket så betyder, at jeg kun har en angriber, som er over 90! da en hver anden på holdet ikke kan spille som angriber! for så for de også kun 81!

prøv at sætte jeres hold opstilling til 3-4-1-2 og så se hvor dårlige jeres spillere bliver!!

Kan ikke finde ud af at sætte billede herind nemlig!

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 03 Apr 2007 :  23:34:38  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
oplever det samme

Go to Top of Page

TN
Grusbane fejeknægt



9 Posts

Posted - 03 Apr 2007 :  23:36:16  Show Profile  Reply with Quote
fordi du skal spille 4-4-2 det er filen "lavet" til :) det samme problem er der med 4-4-3 der mangler man bare en angriber

TN - Thomas Nielsen
Go to Top of Page

Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet



302 Posts

Posted - 04 Apr 2007 :  00:09:31  Show Profile  Reply with Quote
Du skal trykke på [img] lige over color valg i tekst feltet Dennis. Og indsætte Link til billede som du skal uploade på en hosting side først. feks http://imageshack.us/ Indsæt link i midten af [img]


Edited by - Tv3-Luna on 04 Apr 2007 00:10:02
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 04 Apr 2007 :  02:50:27  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er jo netop problemet ved at ha så forskellige "evner" hos spillerne: de har deres "favorit-pladser"

At de mister meget værdi er tegn på at skills er meget forskelligt fordelt.

Det var jo netop det der var fedt ved T1-filen - at man kunne vælge den opstilling man havde lyst til uden at man fik fordele eller ulemper iforhold til modstanderens skills osv

Jeg mener det var en fejl at vælge fil uden ordentlig test-periode,har man ikke tid må det da være mest logisk at anvende den sidst gennemtestede,godkendte og indstemte fil !!

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 04 Apr 2007 :  03:02:45  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Spillerne bliver ikke dårligere ved at I flytter dem rundt... Ronaldinho er lige hurtig og skyder lige godt uanset om han spiller angriber eller centerforsvarer... Det tal du læser er bare et udtryk for, hvor godt hans skills passer ind på den position ifølge spillet...

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 04 Apr 2007 :  08:01:50  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by TN

fordi du skal spille 4-4-2 det er filen "lavet" til :) det samme problem er der med 4-4-3 der mangler man bare en angriber



4-4-3? den taktik vil jeg også have

Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører



181 Posts

Posted - 04 Apr 2007 :  13:10:00  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er vel fordi at filen er lavet til 4-4-2 men som istvan siger så er det bare et tal for hvor godt spilleren passer på den position

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 04 Apr 2007 :  13:15:09  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg kan kun være enig i det BROR skriver i sit indlæg.

T1 filen var meget bedre.

Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet



296 Posts

Posted - 04 Apr 2007 :  13:36:15  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

quote:
Originally posted by TN

fordi du skal spille 4-4-2 det er filen "lavet" til :) det samme problem er der med 4-4-3 der mangler man bare en angriber



4-4-3? den taktik vil jeg også have



helt enig med ole den vil jeg også have :D

men som istvan siger, så tag dog en slapper da spillernes skills er de samme...


Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt



48 Posts

Posted - 04 Apr 2007 :  21:43:09  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
man vil jo kunne undgå det problem hvis man gav f.eks. en forsvars spiller som skal have 90 i over hvis man så gav ham 90 i alle hans stats istedet for at give ham højt i det han skal bruge som forsvar og så lavt anderledes så hvis man gav ham 90 i alle hans stats så ville han være 90 på alle positioner og som norden skulle bruge kunne i jo give midtbanerne 87 eller 85 i alle stats så ville han stadig være 85 eller 87 eller hvad han skal være når han spiller cf:)


FORZA KODE-OLE
Go to Top of Page

atuz
Stribemaskinefører



181 Posts

Posted - 04 Apr 2007 :  22:44:27  Show Profile  Click to see atuz's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg syns dog stadig at forsvars spillerne skulle have haft højere stats end angriberne, det er alt for let at score med denne fil

Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet



286 Posts

Posted - 04 Apr 2007 :  23:00:17  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
haha forza 4-4-2

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 16 Apr 2007 :  23:30:33  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare stemte barca-filen ind.

spillerne er alt for gode i denne fil hvilket betyder at mange af målene der bliver scoret er klumpemål/returbolde fordi angriberne kan sparke den ind fra alle vinkler i det lille felt imodsætning til normale EA-fil.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 16 Apr 2007 :  23:34:20  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by mbury

jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare stemte barca-filen ind.

spillerne er alt for gode i denne fil hvilket betyder at mange af målene der bliver scoret er klumpemål/returbolde fordi angriberne kan sparke den ind fra alle vinkler i det lille felt imodsætning til normale EA-fil.




Delvist enig- folk burde bare ha stemt på en fil de kendte - dvs T1 eller barca(jeg var fks glad for T1,men har det bedre med ea-fil end med T2 fil)


Edited by - BL on 16 Apr 2007 23:39:41
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 17 Apr 2007 :  09:31:47  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:
Originally posted by mbury

jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare stemte barca-filen ind.

spillerne er alt for gode i denne fil hvilket betyder at mange af målene der bliver scoret er klumpemål/returbolde fordi angriberne kan sparke den ind fra alle vinkler i det lille felt imodsætning til normale EA-fil.




Delvist enig- folk burde bare ha stemt på en fil de kendte - dvs T1 eller barca(jeg var fks glad for T1,men har det bedre med ea-fil end med T2 fil)



Helt enig. Nu var det bare forid jeg hældte mere til EA-filen, men hellere stemme på noget som man kender. Jeg nåede kun at få en test-kamp med T2-filen før der skulle stemmes. det blev en 4-3 kamp hvor 6 af målene var returbolde så det var klart at min stemme faldt på EA-filen.

T1-filen var rigtig god på mange punkter. Mere målfattig og sværere at spille sig igennem grundet de halvdårlige skills.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.135.199.27