FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Reglerne angående karantæne
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Reglerne angående karantæne
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

Yasir
Fast mand på førsteholdet



256 Posts

Posted - 23 Apr 2007 :  22:16:40  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes lige man skal slappe lidt af angående karantæne regler.

Jeg har lige spillet en kamp i min 2divs. liga, hvor jeg vandt 7-1.
Efter kampen fik jeg besked på, at jeg havde en spiller som havde karantæne og derfor tabte kampen 5-0.

Jeg synes fandme det er en stram regl, da vi mennesker kan både lave fejl og glemme ting og sager jo ældre vi bliver ().

Så nu vil jeg lige høre hvad i mener om denne regl, for jeg synes for det første at det er ufortjent at få sejr på denne måde, og få det andet, så kommer man jo på et eller andet tidspunkt til at glemme det, og derfor ingen grund til at gå så meget ind på det efter min mening.

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 23 Apr 2007 :  22:19:35  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
At få sejren er bare en mulighed.

de fleste kræver omkamp og som skrevet masser af gange før er det ens eget ansvar at tjekke det før kampen, så du kan ikke smide aben videre, den sidder rent ud på din skulder

Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 23 Apr 2007 :  22:24:00  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Teknisk set er det din fejl.

Men det overrasker mig ikke at du taber 0-5. DMT er fyldt med whiners som ikke vil ha afgjort en kamp på fair vis. Spørg din modstander om han vil spille en omkamp, hvis ikke er han en svans.

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  10:17:37  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hov hov MBU

Man er ikke svans fordi man kræver sejren, man er bare regel udnytter.

Yasir har været med i mange år og ved at klappen fælder, hans modstander som er ny havde bare misforstået reglerne til at man skulle tage de 5-0.

De har aftalt at spille kampen om.


Så tænkt lige MBU før du sviner til, hvis en bil kører overfor rødt på en øde landevej og så alligevel bliver stoppet for får bøde og klip i kortet, er politibetjenten så også en svans . Det hedder tage ansvar.

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  16:52:57  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22


Yasir har været med i mange år og ved at klappen fælder(...)


A'hva' gør den!?

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  17:21:26  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ny moderne dansk.

lidt hen af dem der siger: jeg tabte over computeren

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  17:26:44  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

ny moderne dansk.

lidt hen af dem der siger: jeg tabte over computeren


Det er jo også bare pattebørnesprog det der..

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  19:54:52  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
så drop dog de skader/karantæner , de er både tidskrævende og konstant kilde til problemer.

Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng



78 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  20:08:24  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg synes det er godt med skader og karantæne og fedt at der er nogen det frivilligt gider at gøre så meget ved det. Good work boys



EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  21:13:10  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
synes det er elendig stil ...

ingen forskel når man har tabt om spillerx var med eller ej ... så vis fairplay og lad resultatet stå, yasir skal alligevel afsone i en anden kamp

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  21:17:43  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Enig med jesper. Man går i små sko, hvis man har tabt 7-1 og bagefter vil kræve sejren på skrivebordet pga. en glemt afsonet karantæne.

Så går man i små sko. Det er ren flueknepperi.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  21:33:01  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg syntes omkamp er mest fair.

Hvis det var irl havde holdet med den karantæne ramte jo blevet taber dømt.

Reglerne er som de er og er til for at blive overholdt og konsekvenser hvis man ikke holder dem.

Og især nå der er tale om folk der har været med i over 1 år så burde man sgu kende reglerne fuldt ud.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  21:47:57  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
en ting er reglerne (som jeg er enig i, at DMTs ledelse er forpligtet til at overholde)

noget andet er at modstanderen ikke vælger at vise storsind og give sejren til den der burde have den...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

mbury
Stribemaskinefører



168 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  21:53:56  Show Profile  Visit mbury's Homepage  Click to see mbury's MSN Messenger address  Reply with Quote
Helt enig med Jesper og Peter, som tidligere skrevet.
Og Ole: jo man er en svans hvis man kræver 5-0 sejr. Eller det der med små sko om man vil. For det første er det med politimanden ikke det samme, og hvis han gav en bøde på 500 kr. ville jeg da også synes han var lidt halvdum. Men stadig ikke det samme

Navn: Mikael Bondum - Nick: mbu - Hold: Bury - EASO: The Injurieer
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  22:01:08  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
en ting er reglerne (som jeg er enig i, at DMTs ledelse er forpligtet til at overholde)

noget andet er at modstanderen ikke vælger at vise storsind og give sejren til den der burde have den...




Helt enig..........


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 24 Apr 2007 :  22:23:43  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
LOL jesper og nikkedukken .
---------------------------------------------------------------------
Jo det er det samme MBU, det kan godt være at det ikke ser ud af en stor ting, men man kender reglerne og så kan man syntes modparten (politi betjenten) er dum, men det er jo kun en selv "der er dum" i at overholde reglerne.
---------------------------------------------------------------------

Og hvis man sætter det op i fair er det vel ikke mere unfair at kræve omkamp end at spille med karantæne spiller.

Jeg mener faktisk det skal koste at man glemmer sådan noget og sejren ikke bare skal accepteres ud i luften og så bare sættes ud til en anden kamp.

Fordi visse spillere er sure at mangle på sit hold og så kunne nogen sikkert finde på at bruge karantæne spiller i en vigtig kamp og så vinde kampen, måske på et afgørende mål af karantæne spillere og bare sige: nå ja den kan jeg tage i en anden kamp.

For hvordan skal man skille principperne ad?.

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.138.36.76