FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Kan ikke hoste?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Kan ikke hoste?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

JonasBabz
Grusbane fejeknægt



15 Posts

Posted - 06 May 2007 :  12:40:36  Show Profile  Click to see JonasBabz's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey alle sammen :)
Jeg har en del problemer med at hoste... Den gider simpelthen ikke når jeg hoster, men jeg kan godt joine.
Det er ikke så galt når min modstander kan hoste, men da jeg skal spille mod R.C Deportivo, som har det samme problem, kan vi jo ikke spille vores kamp.
Så der kommer mit spørgsmål:
Er der nogen der ved hvad der kan være galt? og hvad jeg kan gøre?

Internetudbyder:
Stofanet
Forbindelse:
6/512

Yasir
Fast mand på førsteholdet



256 Posts

Posted - 06 May 2007 :  12:49:32  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis du har en router, kan det oftest være grunden til du ikke kan hoste.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 06 May 2007 :  12:55:33  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
den sidste udvej kan være jonas som vi prøvede med direct ip hvor i så må bruge det her program imens det kører, det hedder hamachi

http://www.hamachi.cc/

Go to Top of Page

JonasBabz
Grusbane fejeknægt



15 Posts

Posted - 06 May 2007 :  13:14:53  Show Profile  Click to see JonasBabz's MSN Messenger address  Reply with Quote
Yasir jeg har modem :s


quote:
Originally posted by caleb22

den sidste udvej kan være jonas som vi prøvede med direct ip hvor i så må bruge det her program imens det kører, det hedder hamachi

http://www.hamachi.cc/



Buuh hamachi... kan ikke lide det program... HACKER PROGRAM

Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet



256 Posts

Posted - 06 May 2007 :  13:31:57  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
[quote]Originally posted by JonasBabz

Yasir jeg har modem :s


Det gør det sq ikke meget bedre

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 52.15.137.91