FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - 2-4 pladserne
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Non DMT Topics
 OFF topics
 2-4 pladserne
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 20 May 2007 :  17:04:23  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Efter at brøndby vandt 1-0 over OB i en rigtig spændene kamp hvor brøndby desværre kommer foran på bug mål hvor efter der var chancer til begge hold, bliver næste rundes kampe meget afgørende, hvor FCM kan komme rigtig tæt på sølv ved at slå AaB, men det ser spændene ud.

Jeg havde nok regnet med at ob ville tabe men efter kampen er det sgu ekstra surt, lang tid siden ob har presset brøndby så meget.

Morten "svin" rasmussen skulle have haft rødt for albue men michael "hystade" svendsen fattede som sædvandeligt ikke en klejne og gav gult til bechara.

Det der skuffer mig mest var, desværre, at kim christensen viste farve og afslørede sig selv i at være brøndby svin og det mener jeg seriøst, han har scoret på sværre chancer før og de 2 kæmpe han får der er fuldt ud fordi han elsker brøndby.

i kan sige hvad i vil men det er min klare mening.

Jeg tror nu alligevel at OB får medalje, men af hvad er ikke til at sige.

Morfar
Fast mand på førsteholdet



286 Posts

Posted - 20 May 2007 :  17:17:58  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
lol whine!


Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 20 May 2007 :  17:26:11  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
fck-ob 1-2 upsupsupsups

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 20 May 2007 :  18:04:38  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Brøndby havde store chancer de skulle have udnyttet. OB virkede gumpe tunge og trætte, måske havde de tømmermænd?

En fortjent sejr til hjemmeholdet, dog kikser forsvaret efter at Morten "sinke forsvar" Rasmussen kommer ind...


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

JonasBabz
Grusbane fejeknægt



15 Posts

Posted - 20 May 2007 :  19:03:43  Show Profile  Click to see JonasBabz's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ole - DOMMEREN HAR DØMT!
Prøv lige at tage dig sammen... du skriver "FCM kan komme rigtig tæt på sølv ved at slå AaB", MEN NEJ NEJ for Aab kan jo ikke komme tæt på sølvet ved at slå fcm ! (aab får self. sølv)
Forudsigelse:
1. FCK
2. Aab
3. FCM
4. OB

-:D

Go to Top of Page

Niels Davidsen
Kegle-bold dreng



78 Posts

Posted - 20 May 2007 :  20:44:29  Show Profile  Click to see Niels Davidsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
FCM slår AaB og AaB slår OB!!!!



EASO: Davidsen11
Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet



286 Posts

Posted - 20 May 2007 :  21:19:32  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote

Jeg ville nu mere sige uafgjort havde været fair begge hold havde store chancer som de skal score på..

ps. 24.05.2007 19.00 SIF v BIF <-- SIDSTE CHANCE! for at vinde på udebane

quote:
Originally posted by SpeZ

Brøndby havde store chancer de skulle have udnyttet. OB virkede gumpe tunge og trætte, måske havde de tømmermænd?

En fortjent sejr til hjemmeholdet, dog kikser forsvaret efter at Morten "sinke forsvar" Rasmussen kommer ind...



Edited by - Morfar on 20 May 2007 21:24:55
Go to Top of Page

DJ Jepsen1980
Grusbane fejeknægt



48 Posts

Posted - 21 May 2007 :  07:30:17  Show Profile  Click to see DJ Jepsen1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg ville nu mere sige uafgjort havde været fair begge hold havde store chancer som de skal score på..

ps. 24.05.2007 19.00 SIF v BIF <-- SIDSTE CHANCE! for at vinde på udebane

<------------------------Også sidste chance for silkeborg for at vinde på hjemmebane:D


FORZA KODE-OLE

Edited by - DJ Jepsen1980 on 21 May 2007 07:31:06
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.141.19.130