FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - "Undskyldning"
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 "Undskyldning"
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Apollo
Oldboys VIP champ



1029 Posts

Posted - 02 Feb 2006 :  03:00:28  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja jeg lever faktisk stadigvæk. Jonas fik mig lige trukket frem online igen.

Som alle nok ved blev jeg smidt ud af DMT tidliger på sæsonen.
Dette er hvad jeg har lyst til at komme ud med.

For det første vil jeg undskylde til alle mine modstander i divisionen. At skulle prøve at kontakte en der ikke er online, uden at vide noget. Det er overhovedet ikke sjovt.

Jeg har sat uden internet i noget tid. Dette sker 2 dage efter jeg har haft en diskution med Jesper om at jeg ikke bare skal stoppe.
Jeg fik (troede jeg) en ven til at skrive til DMT fra min bruger omkring mit problem. Dette trak meget længere ud, da det omhandlede at jeg faktisk skulle af med penge, som jeg ikke havde flere af på det tidspunkt.
Da jeg kommer tilbage, kan jeg se jeg er blevet smidt ud, finder ud af at ham der skulle have skrevet ind, aldrig fik skrevet ind.
Fair nok, ledelsen vidste ikke noget. Derfor er det i orden at jeg bliver smidt ud.

Jeg havde allerede selv, som nævnt før, tænkt om at stoppe. Grunden har været at jeg har følt jeg var ene mand, i den store verden.
Folk har været imod mig, føler at DMT i sig selv, bare ikke gad mig mere.
I 4 sæsoner nu, har jeg ikke fået en e-mail om at tilmelde mig en ny sæson, tilmelde mig BMT eller Liga Cuppen. Det har altid været meget mærkeligt. Eneste grund til jeg faktisk har kunne nå at tilmelde mig, er at Jesper har mindet mig om det.

Der følte jeg allerede at jeg ikke var ønsket af nogen. At man så kan tilbringe en hel dag, sidde og prøve at kontakte en af sine modstandere, uden at personen svarer, der bliver logget af og på, intet svar.
Det var mere grund til at tro at jeg nok ikke var ønsket.

Dog selvom alt dette er sket, skulle det aldrig nogensinde have gået udover nogen af de andre deltager i DMT.
Jeg har holdt mig fra nettet og kun lige netop kommet online for at spille. Ikke sjov for nogen at skulle vente på mig. Bo har mindet mig om det.
Og det vil jeg også gerne undskylde for.

Nu har jeg været med i DMT i så lang tid. Folk er kommet og gået. De "gamle" er faldet fra og nye kommer til. Og en ting er sikkert. DMT er et utrolig fedt community. Jeg håber seriøst dette bliver holdt oppe.
Har den største respekt til Jesper, Claus, Morten og Anders. Som DMT er nu, er deres skyld. Det er lige blevet det meget bedre at være med i DMT.

Jeg selv har haft ønsker om noget større, men som det hele er nu, kunne det ikke være bedre.

Jeg har mødt utrolig mange mennesker, haft det fedt over nettet sammen. Og så endda LAN.
WCG kvalen var utrolig fedt at møde diverse folk, man ikke havde set før. Og der bliver virkelig bygget noget på omkring FIFA scenen diverse steder. Det skal nok blive større.

De gamle, Tjerrøv (kan du stave mit efternavn ordentlig?) Molsing, Torben osv. Var til LAN med dem, under en NHL turnering, de selv holdte. Har aldrig haft det så sjovt, hvor jeg var over 10 år yngre end den næst yngste.

Vi kan gå længere tilbage. FIFA 99 Forever. Benjamin, Søren og jeg kan blive ved. Fik dog også mødt dem i DMT da jeg kom med.
Og det er så fedt at kende de mennesker. Alle har haft en betydning på en eller anden måde.

FIFA 99 Forever, jeg taber faktisk alt, undtagen 2 kampe. (Hej Ole ) Det var fedt at spille FIFA.
Kom i DMT, det blev sjover. Dog også en smule mere konkurrence i det.
Folk der hopper fra kun pga. de taber deres kampe. Så burde alle kende Lars Holst. At spille en kamp og faktisk vide man taber. Det er fedt at han blev ved i længere tid. Utrolig stor respekt til det.

Jeg kunne blive ved med at skrive om gode ting, nævne alle personer man nu kan komme i tanke om.

Derfor vil jeg slutte med at takke alle, også dem jeg ikke har snakket med, eller spillet mod. Det er jer der holder DMT oppe og kører.
Held og lykke til alle.


btw. VegaZ du er stadig en stor noob
Og hvem er den eneste som kunne score på langskud mod IstvaN i 2005 (findes der en gud? )
Og Asse lav nu ikke nogen jordskævl sådan som du hopper og ryster
BirtheK forsæt med det hele. (altså og tabe )
Cruzader, taber du aldrig mere?

Tak for alt.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 02 Feb 2006 :  03:17:10  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Woohoo Apollo :D

Lyder jo så melankolsk alt sammen, men det skal ikke stoppe dig fra at være admin ved næste WCG!!! ;D

Ses hen ad vejen :)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 02 Feb 2006 :  03:38:25  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well tak for nu Martin ... du er jo, som altid, velkommen tilbage når karantænen løber ud ...

derudover som en fodnote kan jeg sige at det har været mig, der har sendt mails om tilmelding til både ene og det andet ud de sidste mange sæsoner ... og jeg ved 100% sikkert at mailsne også er sendt til alle aktive spillere i den foregående sæson ... fejlen må ligge i et spamfilter, i en forkert mailadresse på sitet eller hvad ved jeg ...

men derudover havde det jo ikke den store praktiske betydning idet vi altid har fulgt op på dem der ikke har meldt tilbage ...

og derudover held og lykke fremover, Martin ...

p.s. tak for de pæne ord

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 02 Feb 2006 :  08:20:07  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote


Ses omkring du gamle ..... ;)


Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 02 Feb 2006 :  08:47:40  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
[fjernet ... selvom det er spansk er det stadig over stregen - Jesper]

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 02 Feb 2006 :  11:40:17  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Chao Apollofis... Kom nu tilbage senere ik'?
Tak for kampen...

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.133.128.39