FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spillefil T2: Hvilke filer skal vi bruge i T2?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Spillefil T2: Hvilke filer skal vi bruge i T2?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 30 Jan 2006 :  22:29:35  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Well nu starter den lange debat, og testningen af filer frem mod T2.

Vi vil snarest få lavet et test-setup så man kan prøve de forskellige muligheder af, men pt. er der kun info og diskusion her.

Grundlæggende skal vi tage stilling til hvad vi skal gøre i T2;
- bruge "legend" sværhedsgrad
- bruge "world class" sværhedsgrad
. bruge "semipro" sværhedsgrad, som nu

skal vi bruge en databasefil, hvor spillerne ligner;
- de stærkeste hold
- svagere hold
- hvor balancen er anderledes (dårligere langskud, hovedstød, speed osv. på nogle af spillerne)

well smid jeres reply og vi vil forsøge at lave lidt forskellige muligheder at teste med...

og husk .. vi kan kun lave tingene bedre hvis vi får brugbare inputs til evt. testfiler ... så indlæg om at "ludermål stinker" osv. frabedes ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 30 Jan 2006 :  22:54:47  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
helt uden at have testet noget videre, synes jeg vi skal spille med Legend sværhedsgrad - DMT bør altid stræbe efter at spille med sværeste sværhedsgrad, og det er kun fordi EA shits ikke kan kode ordentligt, at vi ikke gjorde det i T1.

Mht spillefil vil et umiddelbart bud være at fortsætte med T1 filen, som jo er ret tæt på et tophold, dog med lidt justeringer på de mest arkade-agtige skills.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 30 Jan 2006 :  23:16:13  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg syntes vi skal bruge legends og så mere hen af ea filen da den giver mere realistisk spil end dmt fil

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 30 Jan 2006 :  23:29:57  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes vi skal bruke Legend patch , også skal alle hold være på Rosenborg nivå.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 30 Jan 2006 :  23:31:49  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well meget fint med meningstilkendegivelser, men for at de skal være brugbare skal vi bruge begrundelser, konkrete forslag til rettelser el. lign ... ellers får den her tråd ingen funktion ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 30 Jan 2006 :  23:51:27  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg vil sige hvis vi kan bruge ea på barcelona nivea får man mange spændene og lige kampe og selv jesper eller ingen for den sags skyld har scoret på mig med indlæg mod mig med ea og legends og jeg har heller ikke scoret på dem og samtidig kan man straffe dem der holder offside linjen helt opp ved midten mere end man kan med dMT

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 31 Jan 2006 :  07:32:15  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis vi vil have at spillet skal ligne Fifa 2005, så skal vi helt klart vælge Legend !

Skud på mål, ripost - mål

Personligt syns jeg det er federe at skudet bare går i mål, er godt klar over at det giver lidt flere mål, men fuck hvor er det bare trælst at se på når det er rispost - mål.

Legend vil helt klart styrke landsholdet samt ESL spillerne. Så det må folk så gøre op med sig selv hvad der betyder mest for dem.

Tror bare at Legend dræber lysten for dem som spiller fifa for sjov.



Nu skulle vi jo spille landskamp mod Rusland, som så desværre blev aflyst, men jeg og min russiske modstander spillede alligevel et par kampe for sjov, og igen igår spillede vi også lidt... dvs. han spillede jeg kiggede på. Det bedste resultat jeg har opnået over 6 kampe er et 1-5 nederlag

I lighed med det jeg har oplevet på esl, så bliver primært scoret på 3 måder.

1. Ned til baglinien hårdt indlæg, mål via hovedstød.
2. få spillet en mand fri "eller drible sig fri" inde i det lille felt, læg bolden fladt ind i siden, som i 2005
3. Skud ude fra kanten af straffesparksfeltet "skråt fra" giver ripost i modsatte side, som så sparkes ind, som i 2005

Det er de mål jeg oplever gang efter gang.

Disse mål kan man stort set også lave med den nuværende fil. Den største forskel er nr. 3 som i dag sejler ind ved fjerneste stolpe, dette giver lidt flere mål da der selvfølgelig er lidt tilfældighed over riposterne.

Men hvis man var træt af 2005, så skal man ikke vælge legend, da det bare er 2005 om igen ......

Legend begrænser antallet af scoring smuligheder, hvilket selvfølgeligt gør det svære, men også mere kedligt.

Hvis nogen ikke har fanget det, så syns jeg at legend vil være dræbende.....



Edited by - Keyboardcowboy on 31 Jan 2006 07:56:12
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 31 Jan 2006 :  09:56:58  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
syntes vi skal spille med legend + et topholds EA-stats da det er det man spiller med internationalt, og det vil give os allesammen mulighed for at blive bedre internationalt, og samtidig kunne det måske bringe nogle af vores internationale spillere tilbage og være mere aktive i DMT-regi, syntes generelt ikke man skal lave tilretninger på spillerenes stats, men bare gøre alle hold lige. det er en dårlig holdning at man laver om på statsene for at forhindre en bestemt slags scoringer, det vigtigste er at alle hold er lige.
ellers kan vi ligesågodt beholde det vi har idag; en amputeret gang bade bold(men sjovt alligevel)

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 31 Jan 2006 :  11:57:05  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes vi skal bruke Legend patch , også skal alle hold være på Rosenborg nivå.

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører



237 Posts

Posted - 31 Jan 2006 :  13:20:06  Show Profile  Reply with Quote
Min Mening?

Flest mulige måder at score på - Så spillet ikke kun omkring mål osse har sin betydning - Ellers bliver det simpelthen for ensidigt og dræbende. FIFA er ikke et puslespil med få løsninger, der bare skal løses - men sjov, spas og ikke mindst Fo´bold!


Sorry, men Legendpatch.. Så lukker Notts County efter 144 år.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 31 Jan 2006 :  13:25:33  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Prøver lige at dreje diskussionen igen ... dette er ikke ment som en meningstilkendegivelse for/imod x og y ...

Dette er ment som et indlæg, der skal hjælpe os til at præsentere forskellige alternativer, som vi så kan diskutere og rette til alt efter folks testning af disse ...

Der skal nok komme en konkret afstemning om hvilke filer vi vælger inden T2 ... men pt. vil vi bare vide, hvilke problemer I har med FIFA, om disse skal forsøges ændret, og hvordan, samt forestillinger om den "perfekte filkombination" til FIFA i DMT ... kun fantasien sætter grænser ... der er masser af muligheder ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet



256 Posts

Posted - 31 Jan 2006 :  14:09:24  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
legend sværhedsgrad.
dårligere langskud, hovedstød, speed osv. på nogle af spillerne.

det klammeste er, at man hele tiden går efter indlæg, også heade man den ind i målet.

Jesper, husk vores BMT kamp, hvor du kom bageude med 1-0, begynde at lave lange aflevering også heade i målet.
4mål på hovedt

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 31 Jan 2006 :  14:25:12  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
det er fint med den nuværende spillefil.

Vi skal bare bruge legend og det kan sagtens gå sammen og det fungerer upåkageligt


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 31 Jan 2006 14:25:50
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 31 Jan 2006 :  15:32:29  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes vi skal bruke Legend patch , også skal alle hold være på Rosenborg nivå.

Da kræves det vel mere skill for at lave mål end Barca nivå. Synes det bliver for let at lave mål med legend patch + ea eller dmt pt. Derfor om vi setter ned skills så måske bliver det 1-0 , 2-0 3-1 resultat i forhold til 5-1 6-0 10-0 osv.

Go to Top of Page

Esben Lauritsen
Fast mand på førsteholdet



372 Posts

Posted - 31 Jan 2006 :  15:33:35  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg støtter Johnnys udsagn fuld ud!

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder


Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 31 Jan 2006 :  15:54:37  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

det er fint med den nuværende spillefil.

Vi skal bare bruge legend og det kan sagtens gå sammen og det fungerer upåkageligt


Jeg er helt enig her.. og det er gennemtestet med flere spillere. det bliver mere realistiske mål


Go to Top of Page
/5 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 13.59.136.170