FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - FIFA Event d. 29/4 - LAN samme dag?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 FIFA Event d. 29/4 - LAN samme dag?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 26 Mar 2006 :  10:59:19  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vi har som sagt overvejet at lave LAN i forbindelse med FIFA event på Fisketorvet denne lørdag.

Hvis der er interesse for dette, så smid en kommentar i dette topic.

Hvis nogen har mulighed for at skaffe lokaler til dette - så smid også gerne en kommentar.

DMT LAN vil så løbe af stablen fra om eftermiddagen når eventet på Fisketorvet er slut, og fremefter.

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 26 Mar 2006 :  11:11:07  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det lyder interessant..
Hvis vi bare skal bruge lokaler, kan det være jeg kan skaffe noget på sydsjælland, nærmere betegnet PRÆSTØ, Fugleinfluenzaens by
Men der er jo dog 90 km fra fisketorvet, så nok ikke det bedste foreslag, men dog et foreslag


Go to Top of Page

Asse
Fast mand på førsteholdet



475 Posts

Posted - 26 Mar 2006 :  11:25:05  Show Profile  Reply with Quote
Jeg er som sædvanlig klar på et DMT LAN...

Synes nok det skal være i KBH-området...

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 26 Mar 2006 :  13:29:51  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fifa event på fisketorvet ..... tell me more ?


Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 26 Mar 2006 :  13:34:54  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
tjek forsiden?

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 26 Mar 2006 :  13:39:01  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vil da helt sikkert slå et smut forbi :)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet



256 Posts

Posted - 26 Mar 2006 :  16:04:14  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis der er mulighed for at blive hentet fra odense, saa er jeg helt sikkert frisk..

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 27 Mar 2006 :  17:36:09  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ville være nice hvis det kunne blive afholdt i nærheden af ESWC, så man kan se CS og WC3 finalerne.. det vil jeg i hvert fald gerne :)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  15:18:14  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
På jagt efter lokaler i KBH... nogen der har fundet noget ?!?


Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ



1316 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  15:24:58  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
spørg eswc om vi ikke bare kan blive siddende og lege bagefter :)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  21:19:48  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
der er jo tradition for at DMT træf (kaldet lan blandt noobs og cs/wow geeks) varer til et stykke ud på natten - men det er måske også tilfældet for det officielle fifa event? Fisketorvet lukker vel dørenen på et tidspunkt efter sidste forestilling i biffen...?

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  21:38:31  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu er det selvfølgelig ikke fordi jeg ikke tror på Jesper, eller nogle af jer andre, men jeg kan ikke finde nogen info på fisketorvets hjemmesiden


Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 28 Mar 2006 :  22:50:51  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
http://xplayn.com/5563

http://eswc.meetyourmakers.com/

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 29 Mar 2006 :  11:13:17  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Nu er det sådan at jeg har arbejdet på fisketorvet nogle år...

Butikkerne lukker kl. 20 på hverdage og kl 17 på lørdage. Normalt i hverdagene skulle der ikke gå lang tid før hele centeret var lukket ned, så man skulle låses ud af vagten, jeg mener at det sker ved en 21-22 tiden.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 29 Mar 2006 :  15:26:04  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

http://xplayn.com/5563

http://eswc.meetyourmakers.com/


Jeg søgte videre på google


Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 24 Apr 2006 :  17:45:51  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
er det korrekt forstået at den her fifa event foregår fra kl 11.00 - ??

- og bliver der noget træf bagefter, eller er det droppet?

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.219.14.63