FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - ang. bannere i DMT
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 ang. bannere i DMT
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

Don Corleone
Bold-bestyrelsen



427 Posts

Posted - 14 Jun 2006 :  22:26:13  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja..men efter 20 dage



Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 15 Jun 2006 :  07:10:40  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
HVOR KAN MAN LÆSE REGLERNE så man kan se hvad man må og ikke må ??????


Edited by - JBN on 15 Jun 2006 07:11:51
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 15 Jun 2006 :  09:16:46  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Spørg Claus hvad som er lov og ik :D

Claus er Forums høyre hånd sandt Claus ? ;)

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 15 Jun 2006 :  15:19:01  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBN

HVOR KAN MAN LÆSE REGLERNE så man kan se hvad man må og ikke må ??????




Et godt sted ville være under reglerne .... hvis der ikke står noget om det emne du søger, så er det formentlig fordi der ikke eksistere en regl på området, men jeg kan jo tage fejl.

Ønsker du flere svar, så prøv at google det

Når en liberalist bliver så konservativ at han forventer regler om alt, er han så i bund og grund ikke radikal

Men på den anden side hvem gider det

Mit forslag meld dig ind i retsforbundet og hold det for dig selv.


Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 15 Jun 2006 :  15:20:40  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

animerede bannere er omtrent lige så idiotisk en ide som at indføre reklamer på dmt - som også vil være en gang animeret lort.

- ja, man kan fjerne banners - men eftersom de fleste skriver deres navn i deres banner, så kan man ikke så let se hvad folk hedder, hvis man slår dem fra.

Animerede bannere er ikke sjove, spændende, underholdende, flotte eller noget som helst andet positivt - de er bare idiotiske.



Helt enig ......

Skal animerede banner indføres, kræver det at folk har en tekstlinie med deres navn i hver besked.


Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 15 Jun 2006 :  15:58:22  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Lad os ta en afstemmning om banners da . Som ved alt andet. LEve demokratiet, ned med Ole

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 15 Jun 2006 :  16:07:42  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
LOL det er mig der laver demokrati.
havde det ikke være for mig havde vi ikke haft alle de afstemninger sidste sæson og nogen gange må man bare lave nogle ting og skære igennem for unaset hvad tuder alle på alle tidspunkt, inklusiv dig vidar der brokker dig ligemeget hvad der bliver sagt, fordi du er sur over der ikke er mere tuborg på brugsen .

Jeg er stadig for animerede billeder, den med at det "forstyrre" ville sgu da være det samme som at sige til konen, jeg kan ikke rigtig lytte til dig og svare dig når vi er ude og gå tur fordi alle damerne i stramt tøj "forstyrre" mig

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 15 Jun 2006 :  16:42:42  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

quote:
Originally posted by JBN

HVOR KAN MAN LÆSE REGLERNE så man kan se hvad man må og ikke må ??????




Et godt sted ville være under reglerne .... hvis der ikke står noget om det emne du søger, så er det formentlig fordi der ikke eksistere en regl på området, men jeg kan jo tage fejl.

Ønsker du flere svar, så prøv at google det

Når en liberalist bliver så konservativ at han forventer regler om alt, er han så i bund og grund ikke radikal

Men på den anden side hvem gider det

Mit forslag meld dig ind i retsforbundet og hold det for dig selv.



Nu før vi begynder at blive for smarte og kløve ord, så lad os slå en ting fast, at være liberalist er ikke det samme som at være anarkist og regelbryder eller tilhøre eller ha nogen politisk holdning.

Der står intet i reglerne om forum.

Man kan ikke forlange mere frihed og liberalisme, og forsøge at ændre noget, hvis man ikke ved hvad man er oppe imod(kender reglerne)

Mit forslag til dig: gå ud og dyb tæerne, og nyd en kold øl, og lad være med at bekymre dig om mine politiske holdninger.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 15 Jun 2006 :  17:04:19  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Bekymre mig generelt for mine medmennesker

Sidder med mine tæer i dildchip'en det kan så ikke anbefales, men min erdinger weissbier smager sku ok......


Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 15 Jun 2006 :  17:09:13  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote



quote:


Der står intet i reglerne om forum.





§7 Debatforum
DMT FIFA-onlines officielle forum er underlagt censur fra de til enhver tid siddende moderatorer. Disse udpeges af den til enhver tid siddende ledelse.


Stk. 1. Warez, cracks og lign.
Forespørgsler på warez, cracks og lign. på debatforummet tolereres ikke og vil ved gentagne tilfælde kunne medføre udelukkelse fra debatforummet eller i ekstraordinære og gentagne tilfælde udelukkelse fra selve DMT FIFA-online jvf. §2.


Stk. 2. Generelle regler om adfærd og sprogbrug
Der henstilles til ordentligt sprogbrug og almindelig "takt og tone" på debatforummet under DMT FIFA-online.





Dette er så forumreglerne, hvis du kan bruge dem
til noget .... hehe og tag så selv en pils, eller
2, kan varmt anbefales


Tak til Emma Gad, søens folk osv..



Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet



357 Posts

Posted - 15 Jun 2006 :  17:13:34  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Btw, Cool banner Torben





Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 15 Jun 2006 :  19:50:07  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Yes både Torben og Jan har fået banket et par nice banner sammen


Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.133.132.43