FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Afstemning: Animerede GIF på forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Afstemning: Animerede GIF på forum
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  17:21:27  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
overdrivelse fremmer forståelsen. sådan noget kan man bare kører forbi.

Stem for frihed og farve på forum, stem JA.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  17:59:55  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
man kan jo ikke køre forbi det, hvis det man skal læse står lige midt i mellem - det bliver et rent blinke helvede, hvis man er tosset nok til at stemme ja

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  18:10:31  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
nu når Claus åbentlyst hadder giffer så meget har jeg droppet mit gifbanner og skiftet det ud med et jpgbanner istedet, og det er der som bekendt ikke regler for ligesomd der ikke er regler for min. størrelsen


Edited by - JBN on 28 Jul 2006 18:20:09
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  18:19:22  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er vist en teknikalitet om det er en animeret gif eller en animeret jpg - pointen er at lortet forstyrrer læsningen på forummet.

- men mon ikke admins snart får fjernet Jans signatur, ligesom mine dejlige indlæg med animationer blev fjernet.... :/

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  18:20:44  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
- og så kan de lige samtidig skrive hans navn i signaturen, som vist er det eneste der er krav om skal stå i den...

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  18:23:44  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
der er den forskel Claus at dine var animerede giffer mit banner overholder reglerne ved at være jpg

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  18:26:07  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
En enkel signatur som jeg har holder ik det ?

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  18:27:06  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
og som sagt er det jo kun en teknikalitet om det er en jpg eller en gif - eller en flash eller en avi eller en fuksvans eller en krakimut - hvis skidtet er animeret, laver et slideshow, afspiller en film, spiller på bongotromme eller slår en prut, så er det ikke tilladt - pt.

- derudover fylder din animerede jpg omkring 700kb, hvilket selv med nutidens fine bredbåndslinier er way overkill for et banner....

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  18:28:09  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

En enkel signatur som jeg har holder ik det ?


- jo mon ikke den er i vinkel - eneste ulempe er for dig selv, er at dine indlæg herinde popper op, hvis man googler dit navn....

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  18:30:57  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så bliver jeg berømt ;)

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  18:32:01  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vidar Rekdal Klubmester og topscorer. 815 Posts ... Vidar Rekdal. Go to Top of Page ... Originally posted by Vidar Rekdal backdoor man ...

lol haha den var sjov sat sammen

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  18:43:08  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

og som sagt er det jo kun en teknikalitet om det er en jpg eller en gif - eller en flash eller en avi eller en fuksvans eller en krakimut - hvis skidtet er animeret, laver et slideshow, afspiller en film, spiller på bongotromme eller slår en prut, så er det ikke tilladt - pt.

- derudover fylder din animerede jpg omkring 700kb, hvilket selv med nutidens fine bredbåndslinier er way overkill for et banner....




det er ikke min men en jeg har lånt til lejligheden, og der er desuden forskel på gif og jpg ligesom med nødder og mandler, jeg ville dælme blive ked af det hvis jeg gik på hospitalet for at få fjernet mandlerne og de så tog mine nødder

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  18:55:08  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja hihi, der er forskel på mandler og nødder - det ene sæt producerer sæd livet igennem, det andet sæt hjælper med til at styrke immunforsvaret i de unge år af livet.

Hvad får du ud af at sammenligne forskellen mellem nødder og mandler med forskellen mellem en gif og en jpg, hvor det ene er et billede, som kan indeholde animation, og den anden er et billede som kan indeholde animation?

Anyways, det er da fint du gør opmærksom på denne ligegyldige teknikalitet, for så kan ledelsen, alt efter afstemnings-resultat, undlade at benytte nogen teknisk betegnelse (gif,jpg,avi,flash,swf,etc) og blot beskrive at animationer ikke er tilladt (eller at de er tilladt).

btw, nu hvor Jan har skiftet sin signatur, så lå hans animerede jpg fil her: http://img65.imageshack.us/img65/7050/banner33ma.jpg - denne fil er iøvrigt blot en GIF fil, som er omdøbt til at hedde .jpg tilsidst - de fleste browsere er bare snedige nok til at ignorere fil-efternavnet og stadig fortolke filen som om det var en gif fil


Edited by - GoodPeace on 28 Jul 2006 19:00:32
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  18:56:49  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBN

[quote]Originally posted by GoodPeace

og som sagt er det jo kun en teknikalitet om det er en jpg eller en gif - eller en flash eller en avi eller en fuksvans eller en krakimut - hvis skidtet er animeret, laver et slideshow, afspiller en film, spiller på bongotromme eller slår en prut, så er det ikke tilladt - pt.

- derudover fylder din animerede jpg omkring 700kb, hvilket selv med nutidens fine bredbåndslinier er way overkill for et banner....




indhold fjernet da teksten ikke længere er aktuel...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 28 Jul 2006 :  19:32:30  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

ja hihi, der er forskel på mandler og nødder - det ene sæt producerer sæd livet igennem, det andet sæt hjælper med til at styrke immunforsvaret i de unge år af livet.

Hvad får du ud af at sammenligne forskellen mellem nødder og mandler med forskellen mellem en gif og en jpg, hvor det ene er et billede, som kan indeholde animation, og den anden er et billede som kan indeholde animation?

Anyways, det er da fint du gør opmærksom på denne ligegyldige teknikalitet, for så kan ledelsen, alt efter afstemnings-resultat, undlade at benytte nogen teknisk betegnelse (gif,jpg,avi,flash,swf,etc) og blot beskrive at animationer ikke er tilladt (eller at de er tilladt).

btw, nu hvor Jan har skiftet sin signatur, så lå hans animerede jpg fil her: http://img65.imageshack.us/img65/7050/banner33ma.jpg - denne fil er iøvrigt blot en GIF fil, som er omdøbt til at hedde .jpg tilsidst - de fleste browsere er bare snedige nok til at ignorere fil-efternavnet og stadig fortolke filen som om det var en gif fil



det med nødder og mandler kommer fra din snak om fuksvanse

jeg fandt filen her:

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://img140.imageshack.us/img140/8338/calciofansnet6rl.jpg&imgrefurl=http://www.forumfree.net/%3Fc%3D55439&h=180&w=900&sz=124&hl=da&start=35&tbnid=tyu_waqhK92KlM:&tbnh=29&tbnw=146&prev=/images%3Fq%3Dac%2Bmilan%2Bbanner%26start%3D18%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D%26rls%3DGGLR,GGLR:2005-49,GGLR:en%26sa%3DN

og ganske rigtig den jeg har nu er en animeret jpg som egentlig bare er en omdøbt Gif

og til Jesper nu hvor jeg har meldt mig til T3 så fuldfører jeg også og dermed er alle regler uskrevne som skrevne også gældende for mig

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.216.1.97