FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - KINGDOMS CUP(kun for Jyder / Fynboer / Nordmænd)
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 KINGDOMS CUP(kun for Jyder / Fynboer / Nordmænd)
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

Chrallle
Stribemaskinefører



241 Posts

Posted - 21 Aug 2006 :  22:05:26  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

jeg ska ik være med hvis han er kaptajn

Hvorfor dog ikke det

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen



427 Posts

Posted - 21 Aug 2006 :  22:08:05  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Han kan ikke li mig.



Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører



241 Posts

Posted - 21 Aug 2006 :  22:28:58  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

jeg ska ik være med hvis han er kaptajn

Jonas hvorfor må han ikke være holdkaptajn?

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 21 Aug 2006 :  23:15:01  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fordi han er gammel og han siger noget til ham når det er berettiget.

Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet



256 Posts

Posted - 22 Aug 2006 :  14:58:16  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jamen så er jeg frisk :)

Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet



357 Posts

Posted - 22 Aug 2006 :  20:24:11  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Well, jeg stemmer for til at Torben er kaptajn. Jonas' problemer er ikke vores





Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører



241 Posts

Posted - 22 Aug 2006 :  20:34:38  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg stemmer også på Torben, og Jonas se nu at blive god igen. Giv Torben en undskyldning og kom videre!

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen



336 Posts

Posted - 22 Aug 2006 :  20:35:51  Show Profile  Reply with Quote
Godt at se der er uro i den jyske trup
Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet



329 Posts

Posted - 22 Aug 2006 :  20:53:13  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Chrallle

Jeg stemmer også på Torben, og Jonas se nu at blive god igen. Giv Torben en undskyldning og kom videre!


ska jeg blive god igen???
Jeg har sku aldrig været dårlig jeg vinder sku næsten hele tiden
Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet



329 Posts

Posted - 22 Aug 2006 :  20:54:14  Show Profile  Reply with Quote
og lad være med at skrive det samme i to topics så skriver du sku bare for at skrive og få din rang op ik pga du har noget vigtigt at sige
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 22 Aug 2006 :  21:14:48  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

og lad være med at skrive det samme i to topics så skriver du sku bare for at skrive og få din rang op ik pga du har noget vigtigt at sige



...og lad være med at skrive to posts efter hinanden - det er det "Edit Post" - knappen er til. Du skal ikke komme for godt i gang med hvad andre ikke skal gøre..

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 22 Aug 2006 :  21:27:31  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tem

quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

og lad være med at skrive det samme i to topics så skriver du sku bare for at skrive og få din rang op ik pga du har noget vigtigt at sige



...og lad være med at skrive to posts efter hinanden - det er det "Edit Post" - knappen er til. Du skal ikke komme for godt i gang med hvad andre ikke skal gøre..



...og lad være med at skrive to posts efter hinanden - det er det "Edit Post" - knappen er til. Du skal ikke komme for godt i gang med hvad andre ikke skal gøre..

Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører



241 Posts

Posted - 22 Aug 2006 :  21:58:46  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

og lad være med at skrive det samme i to topics så skriver du sku bare for at skrive og få din rang op ik pga du har noget vigtigt at sige

Du skal nødigt snakke Jon, du skriver ALTID to post eller mere lige efter hinanden. Og du ved godt hvad jeg mente med det med at du skulle blive god igen, lad nu være med at spille dum ikke

Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet



329 Posts

Posted - 23 Aug 2006 :  19:30:14  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Chrallle

quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

og lad være med at skrive det samme i to topics så skriver du sku bare for at skrive og få din rang op ik pga du har noget vigtigt at sige

Du skal nødigt snakke Jon, du skriver ALTID to post eller mere lige efter hinanden. Og du ved godt hvad jeg mente med det med at du skulle blive god igen, lad nu være med at spille dum ikke


nu er det at jeg kunne sige noget meget dumt til dig så jeg nøjes med stjerner *** ***** *** ******* ***** *******!!!!! så må du jo tænke over hvad der kan stå der!!!
og til dig tim *** ***** *** **
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører



241 Posts

Posted - 23 Aug 2006 :  19:35:59  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

quote:
Originally posted by Chrallle

quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

og lad være med at skrive det samme i to topics så skriver du sku bare for at skrive og få din rang op ik pga du har noget vigtigt at sige

Du skal nødigt snakke Jon, du skriver ALTID to post eller mere lige efter hinanden. Og du ved godt hvad jeg mente med det med at du skulle blive god igen, lad nu være med at spille dum ikke


nu er det at jeg kunne sige noget meget dumt til dig så jeg nøjes med stjerner *** ***** *** ******* ***** *******!!!!! så må du jo tænke over hvad der kan stå der!!!
og til dig tim *** ***** *** **

Fedt Jon, du har lært at beherske dit sprog. Tillykke

Go to Top of Page
/5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.188.228.210