FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - En stor tak til en af lederne, for at jeg nu ...
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 En stor tak til en af lederne, for at jeg nu ...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 11 Sep 2006 :  16:44:41  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
... melder mig ud af DMT.

Han, som jeg ikke ønsker skal hænges ud på forum, nægter at se beviser for at en af mine modstandere quittede en divisionskamp og da det ikke er første gang at jeg modsiges af ledelsen, har jeg nu valgt at melde mig ud.

Beviserne kan ses her:

Fra kampen:


Fra kamp arrangeret for at bevise min uskyld:


Tak for en masse god tid her.


zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 11 Sep 2006 :  16:57:40  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaBManden

er det bare mig eller er det mærkeligt at melde sig ud,
pga. KUN EN KAMP.



Som der står i øverste post, er det ikke første gang


Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet



286 Posts

Posted - 11 Sep 2006 :  17:06:07  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
så sig dog hvem det er john! så vi kan se om der er andre som har lavet det nummer..!

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 11 Sep 2006 :  17:08:06  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvis der er nogen der skulle være i tvivl, så er det mig, der refereres til ...

jeg vil nu opfordre dig til at tænke tingene igennem en ekstra gang...

og forklare hvorfor vi har besluttet, at kampen skal spilles færdig ...

for det første er reglerne bevidst lavet sådan, at der i disse situationer skal tolkes på hvad der skal ske - derfor der står "Kan" ved reglerne om afbrudte kampe...

for det andet er denne sag meget mærkelig set udefra, fordi det ikke på nogen måde ligner et bevidst quit - selvom skærmen siger noget andet ...
- hvorfor quitte en kamp der står 2-2 når man ved, at man kommer til at spille den færdig bagefter præcis som den var da man quittede?
- hvorfor quitte ved at gå i menu ... ind og lave om på en skadet spiller (udskiftng), hoppe tilbage i hovedmenuen, og derfra trykke quit?

alt i alt ligger det i antagelsen om, hvorvidt quittet var bevidst for at afbryde kampen, eller om det var et mærkværdigt disconnect - der ifølge skærmteksten ser meget bizart ud ... men hey EA...

Derudover undrer det mig personligt at I ikke bare spiller kampen færdig ... der mangler 10 mins, og den står uafgjort ... og vi er med i den her turnering for at spille FIFA...

efter de overvejelser har vi valgt at i skal spille færdig, at du synes det er en grov og uretfærdig afgørelse, der medfører at du vil stoppe i dmt må stå for din egen regning ... jeg vil opfordre dig til at genoverveje det ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 11 Sep 2006 :  17:13:20  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
John du kan ik quitte nu når du har Juventus og den gode start på T.

Og ik mindst det coole banner

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 11 Sep 2006 :  18:03:12  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Op på Hesten igen John, det er en ommer, dømte kampe sutter, så spil nu bare de sidste 10 min. der er ikke meget ære i at få en dømt sejr.

og 100% enig med Vidar du kan ikke quitte med det seje Banner

Go to Top of Page

Murphie75
Stribemaskinefører



237 Posts

Posted - 11 Sep 2006 :  18:21:21  Show Profile  Reply with Quote
Du får klask hvis du stopper - med trommestikker!

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 11 Sep 2006 :  19:29:33  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by JBN

Op på Hesten igen John, det er en ommer, dømte kampe sutter, så spil nu bare de sidste 10 min. der er ikke meget ære i at få en dømt sejr.

og 100% enig med Vidar du kan ikke quitte med det seje Banner


Det er ikke bare en dømt kamp Jan, det er en 100% quit af turneringen.


Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 11 Sep 2006 :  21:22:05  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Brok, brok og brok.. Spil fifa i stedet. Du mister modet for let John, det er ikke godt. Som Jan skriver op på hesten igen.. For dumt at skride, det vil du fortryde...
Der er ikke noget komplot som er i mod dig, selvom du får det til at lyde sådan.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

NordenDK
Kegle-bold dreng



141 Posts

Posted - 12 Sep 2006 :  12:26:17  Show Profile  Visit NordenDK's Homepage  Click to see NordenDK's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det jo for vildt! at stoppe pga det!!
men hvad fanden... hvis man ikk gider mere, så gider man vel ikk mere!!

KAN JEG OVERTAGE JUVE SÅ???

For med den rigtige manager......
kan man faktisk vinde DM med Juventus.... ;)

http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=55430

Men håber du finder ud af, hvad du vil....

NoRDeN | Kommende vinder af den division jeg deltager i!!! ---
JANTELOVEN LEVER!!!
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 12 Sep 2006 :  18:39:42  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du kan ikke overtage JUVE før i næste T Dennis.

Samtidig er sagen blevet behandlet af udvalg, og min udtalelse her på forum står ved magt.


Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 12 Sep 2006 :  18:47:01  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det lyder som om du bare manglede en undskyldning for at stoppe John ......

Og så du pænt uden om Jesper's spørgsmål, der som Jesper siger en logisk forklaring på hvorfor man skulle quite kampen der....

Lyder mere som om at manden har scrollet op i menu'en for at starte kampen men er røget 1 gang for langt og derfor har quitet, er sket for den store JJ aswell ..... så'n er det at være ivrig


Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 12 Sep 2006 :  18:48:01  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Det lyder som om du bare manglede en undskyldning for at stoppe John ......

Og så hopper du pænt uden om Jesper's spørgsmål, der er som Jesper siger ingen logisk forklaring på hvorfor man skulle quite kampen der....

Lyder mere som om at manden har scrollet op i menu'en for at starte kampen men er røget 1 gang for langt og derfor har quitet, er sket for den store JJ aswell ..... så'n er det at være ivrig



Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 12 Sep 2006 :  18:49:42  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Det lyder som om du bare manglede en undskyldning for at stoppe John ......

Og så du pænt uden om Jesper's spørgsmål, der som Jesper siger en logisk forklaring på hvorfor man skulle quite kampen der....

Lyder mere som om at manden har scrollet op i menu'en for at starte kampen men er røget 1 gang for langt og derfor har quitet, er sket for den store JJ aswell ..... så'n er det at være ivrig



Manglede ingen undskyldning.

Scrolle op, findes ikke, da man forsætter kamp ved at trykker ESC (som keyboard spiller)


Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 12 Sep 2006 :  21:24:36  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det betyder jo ikke, at det er det, han har gjort...

Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører



241 Posts

Posted - 12 Sep 2006 :  22:35:50  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address  Reply with Quote
John nu må du styrre dig. At pive over det her. Det er bare et spil, som vi alle sammen elsker rigtig højt.
Kom nu op på hesten igen som Jan siger, og få spillet lidt fifa.

Og desuden er vi så godt igang med T3, så så går du imod alle dine principer med at man ikke stopper inde midt i en T. Det vil være surt hva´, at det sidste man laver herinde er at gøre noget man altid har hadet når andre gjorde.
Det er MEGA fejt. Hvis du skrider er du en kujon, så bliv nu og spil lidt med os andre.

VI VIL BEHOLDE JOHN, VI VIL BEHOLDE JOHN, VI VIL BEHOLDE JOHN, VI VIL BEHOLDE JOHN........

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 13.59.154.190