FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Hvilken liga er den bedste
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Hvilken liga er den bedste
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 18 Sep 2006 :  15:55:08  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Afstemning om:
For at få lidt mere sjovt i denne så alvorlige tid i DMT med ledervalg og fifa 2007 på trapperne syntes jeg at vi skal starte en ny tradition.

Hver mandag vil starte en afstemning som slutter søndag aften kl 22, hvor resultatet vil fremgå og den nye afstemning vil komme i løbet af mandagen

Fra næste gang og fremad vil det nye spørgsmål der skal stemmes om blive valgt blandt de indsendte som vi i ledelsen syntes er mest interessant eller sjovt eller aktuelt for tiden , med andre ord hvad vi syntes der er bedst.

Alle kan stemme og alle kan sende forslag ind til hvad i syntes der skal stemmes om i næste uge og "vinder" spørgsmålet vil blive offenliggjort her på siden sammen med navnet på den der stillede spørgsmålet det bliver stemt om.

Forslag kan sendes på ledelsen@fifa-online.dk emne "afstemning"

Fordi jeg fandt på ideen vil jeg starte med at vælge et spørgsmål der skal stemmes.

Hvilken af disse ligaer syntes du er bedst ?(jeg har med vilje ikke taget den danske med).

Deadline er Søndag den 24/09 kl 22.

Valg:

Engelske Premier League
Tyske Bundesliga
Spanske Premiere Division
Italienske Serie A
Hollandske Æresdivision


birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 18 Sep 2006 :  16:46:18  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg vil lige tilføje, at der er dødsstraf for dem der stemmer andet end Primera!

(og hvorfor er Mexico ikke med?!?!?!)

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 18 Sep 2006 :  17:07:15  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
vil lige gøre opmærksom på at når man sender sit forslag ind skal der også gerne være nogle svar muligheder med som folk skal stemme på.
mindst 2 og max 8 og de skal gerne være lidt seriøse.

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 18 Sep 2006 :  18:49:43  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det da klart Serie A.

, og hvorfor? jo fordi Roma er med selvfølgelig !!!

FORZA ROMA!


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 24 Sep 2006 :  22:03:04  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
JA så er afstemningen overstået og af de 13 der stemte var der flest der kunne lide den spanske liga der fik 6 stemmer.
Her er listen i rækkefølge:
1 Spanske 6 stemmer
2 Engelske 4 stemmer
3 Tyske 2 stemmer
4 Italienske 1 stemme
5 Hollandske 0 stemmer

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.66.67