FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Opstilling til ledervalg 2006
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Opstilling til ledervalg 2006
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  20:12:43  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
Her kan du stille op og fortælle hvorfor netop du burde være en af de 3 leder.

Deadline for at stille op er søndag den 24/09 kl 24.

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 14 Sep 2006 :  23:48:27  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address
på Utallige opfordringer (vidar, vidar, vidar, etc) prøver jeg her, at melde mig.

Mange vil dog nok se dette som en provokation, da jeg lige har meldt mig ud af turneringen.
Til dem er der bare at sige, det er det muligvis også. I første omgang er det for at se hvad der sker her på forum.
Men kommer jeg igennem og til valg, vil jeg stå inde for at nye deltager (buffere) kommer godt ind i vores dejlige community og får ordentligt fat i reglerne fra start af.

Ellers er det ikke de største ændringer jeg kan lave i forhold til den nusiddende ledelse.

STØT OP OM JERES JONNING, STØT OP OM "BEDRE" BEHANDLING AF NYE SPILLERE. STEM RADIKALT, STEM PÅ JONNING LARSEN



Edited by - zinky on 14 Sep 2006 23:48:54
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 15 Sep 2006 :  00:05:44  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
nice med kandidater ... hvis i har lyst ... så meld jer endelig .. jo flere kandidater jo bedre for dmt

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 15 Sep 2006 :  00:06:27  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address
Jeg melder mig netop også nu.

Skal ikke have en john til at komme ind, når han lige er smidt ud, hvad ligner det?


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 15 Sep 2006 :  17:31:00  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
Nå men for at komme tilbage til det topic handler om vil jeg gerne sige at jeg genopstiller som leder nu hvor claus ikke gider at tage sin plads igen .

Jeg har nu siddet i ledelsen i omkring 9-10 måneder da jeg blev valgt til at erstatte claus efter han stoppede lidt efter sidste valg og jeg syntes jeg fungere godt i ledelsen og er med i et godt og effektiv team, hvor Anders stop mest for at udvikle som har gjort det lettere for DMT's medlemmer samt os andre i ledelsen, hvor jesper hjælper anders med at udvikle og vedligeholde siden, mens jeg opdatere og står for karantæne osv og er med i de andre ting som også foregår i en ledelse.

Jeg syntes selv jeg er ærlig og følger med i hvad der sker rundt omkring i DMT og kan hjælpe folk hvis de har problemer med noget eller evt sende dem videre til en anden leder der ved det.

Jeg opdatere meget omkring DMT sider og syntes jeg er god til det og gør det hurtigt da jeg bruger meget af min tid omkring DMT.

lidt om mig selv så¨er jeg 27 år og har været med omkring DMT og i DMT mere eller mindre siden 1999 (var ikke deltagende i fifa 2003-2005) og kom for alvor med i 2006.
jeg har tilbage i 2001 været leder af DMT før inden jeg måtte stoppe af personlige årsager tilbage i 2002.

Jeg er og bliver en dårlig taber, men jeg prøver at beherske mig men det går ikke ud over mit arbejde som leder.

Du skal stemme på mig, hvis du vil have en seriøs, fair leder som også tager indblik i dem der deltager og som ikke altid er enig med jesper og anders .

Jeg er meget hård hvad angår overholdelse af deadline osv, men mit princip er klart: Der er vigtigere ting i livet end DMT og dem tager jeg klart hensyn til, hvad jeg ikke kan lide er dovenskab og ligegyldighed med hensun til afvikling af kampe.

Jeg håber på et godt valg og en fair valgkamp for alle.

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  13:08:01  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address
Nu hvor Ole har holdt en lille tale må jeg nok også hellere skrive en ;)

Kort personbeskrivelse af mig selv:

Kasper Hørlyck Pedersen
Opvokset og bor i Kolding.
19-03-1989
Arbejder inde i Kolding Biograf. (og nej i får ingen billetter)
Min fritid bliver brugt meget på cykelsport, kammarater, og sidst men ikke mindst Fifa-online.dk ;)

Grunden til at jeg stiller op denne her gang til at evt at komme ind i ledelsen er at jeg synes selv jeg bruger meget tid på FIFA, og derfor gerne vil bruge noget mere tid på DMT.
Det som jeg gerne vil prøve at få lavet til en regl er at : System krav (dvs så det ikke lagger) , Net krav. 512 min.. Kort sagt så skal det bare være i orden !

Hvis i har yderligere spørgsmål eller andet er i meget velkommen til at skrive ;)
mvh


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 16 Sep 2006 :  18:59:53  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
hop

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 17 Sep 2006 :  19:01:17  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address
Sikke en hård konkurrence. info om mig og min grund til at stille op:

John Heinrich Larsen
Født i Næstved, bor i Præstø, har boet i hillerød, ølstykke og rågeleje ellers.
29-06-1989-xxxx
Arbejder hos www.alt-muligmanden.dk (IKKE REKLAME)
min fritid bruges enten på arbejde eller hos DMT folket.

Jeg stiller op her, da jeg nu vil have mere tid til de administrative ting, da jeg jo desværre har opsagt min deltagelse.
Jeg vil også prøve at få formuleret reglerne, så der er så lille en chance for misforståelser af reglerne som overhovedet muligt.


Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 20 Sep 2006 :  13:41:03  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
hop

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 21 Sep 2006 :  13:32:25  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message
quote:
Vi nærmer os afslutningen på opstillingen til ledervalg. Alle kan som sagt stille op, og pt. er 3 kandidater tilmeldt, hvilket vil udløse et fredsvalg, idet der er 3 pladser i ledelsen. Har du lyst så stil op inden deadline


Vil det sige at den nuværende ledelse ikke stiller op???

Altså Jesper og Anders..

Ole har jo været inde og give lyd fra sig.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Chrallle
Stribemaskinefører



241 Posts

Posted - 21 Sep 2006 :  15:43:46  Show Profile  Send Chrallle an ICQ Message  Click to see Chrallle's MSN Messenger address
Det vil jeg virkelig også gerne vide.
Stiller Jesper og Anders ikke op?

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 21 Sep 2006 :  15:53:09  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
nu svarer jeg en gang for alle.
der er deadline på søndag kl 24.
Stiller de op, så stiller de op.
Stiller de ikke op, så Stiller de ikke op.

Jeg vil igen minde om at dette er en opstillingen post. debat posten ern i DMT'er imellem.

Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen



427 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  00:21:12  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address
Hej DMT,ere
Jeg melder hermed mit kandidatur til ledervalget.
Det var ikke meningen at jeg ville stille op, men er blevet motiveret efter endnu en quitter har forladt DMT.
Hvis jeg bliver valgt vil jeg sammen med ledelsen arbejde henimod et nyt regelsæt, så vi kan straffe qiuttere og andet som forlader DMT i utide meget hårdere end vi gør idag.




Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  10:32:52  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address
så vi kan straffe qiuttere og andet som forlader DMT i utide meget hårdere end vi gør idag ---> Enig


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  10:42:54  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address
men problemet er at så vil folk jo bare finde på undskyldninger der lyder godt.

Der er forskel på grunden til quit som kan ligge fra den ene ende til den anden ende.

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  10:43:54  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address
Der skal man bare være kold..


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.74.54