FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - AaB takker af i DMT for denne gang
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 AaB takker af i DMT for denne gang
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet



357 Posts

Posted - 22 Sep 2006 :  23:36:40  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
Hej DMT'ere

Jeg må desværre meddele at jeg melder mig ud af DMTs turneringer, men øjeblikkelig virkning. Det er dog overhovedet ikke umuligt jeg engang vender tilbage hertil.

De sker på grund af at jeg har mistet lysten fuldtstændig, og har næsten heller ingen tid til det mere.
Tiden er røget, da jeg nu får flere lektier for i dette år, og er kommet op i 8. klasse, hvilket betyder at jeg nu får karakterer som ryger i min karakterbog, og jeg har altså valgt at for at kunne koncentrere mig fuldt ud om skole, er jeg nød til at quitte fra DMT.

Tak for tiden gutter, det var ikke længe jeg var her, men har satme haft det skægt nogle gange her. Og tak for den hjælp jeg altid har fået når jeg har haft brug for det!

Og til dem der vil skælde mig ud nu: I DONT CARE! Min beslutning er truffet.

Jeg vil stadig være at finde på chatten og vil gerne spille en venskabs kamp engang imellem, hvis i altså ikke er bange for jeg også quitter der.





Strandfelta på EASO

Edited by - AaB-ern on 22 Sep 2006 23:41:32

zinky
Klubmester og topscorer



898 Posts

Posted - 22 Sep 2006 :  23:39:48  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address
QUITTER
Jeg spillede gennem 8., 9. og 10. klasse uden probs, har så sagt nej nu, men ikke af lyst- eller tidsmangel


Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet



357 Posts

Posted - 22 Sep 2006 :  23:41:03  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by zinky

QUITTER
Jeg spillede gennem 8., 9. og 10. klasse uden probs, har så sagt nej nu, men ikke af lyst- eller tidsmangel



Som jeg skrev, I dont care





Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet



296 Posts

Posted - 22 Sep 2006 :  23:41:45  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address
der findes fornuftige i verden som: Andreas og mig der quitter pga. skolen. :D


Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet



357 Posts

Posted - 22 Sep 2006 :  23:42:59  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
Quitter du også rasmus? 7. klasse?





Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet



296 Posts

Posted - 22 Sep 2006 :  23:49:52  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address
ahh, ikk quitte som du sagde...
pause :D


Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 22 Sep 2006 :  23:50:51  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address
QUITTER
Jeg spillede gennem 8., 9. og 10. klasse uden probs, har så sagt nej nu, men ikke af lyst- eller tidsmangel


--> Ja og jeg spillede endda da jeg gik på efterskole, og det var kun i weekenden :b


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 22 Sep 2006 :  23:51:11  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
well ... kan godt være du er ligeglad ... men er dine modstandere nok ikke ... når dine hidtil spillede kampe fjernes, og dette rykker rundt på stillingen i divisionen...

valget er naturligvis dit, men giver mig endnu engang idéer om at vi måske skal have kigget på længden af den karantæne vi har ... for det er møg irriterende når folk laver det her nummer

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet



357 Posts

Posted - 22 Sep 2006 :  23:53:38  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
Well, jeg har fortalt hvad jeg vil, og har intet at sige her mere





Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 22 Sep 2006 :  23:56:40  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address
Når nu du så flot skriver i forum om dit forsvindingsnummer så er det vel for at få kommentare er det ikke?
- I DONT CARE -
Men kanon tråd som rigtigt nok giver stof til eftertanke ! ! !

Go to Top of Page

Kasper Pedersen
Stribemaskinefører



233 Posts

Posted - 22 Sep 2006 :  23:57:49  Show Profile  Send Kasper Pedersen an ICQ Message  Click to see Kasper Pedersen's MSN Messenger address
...Pis ! så ryger min 5-0 sejr jo over ham!


Vinder af 2Div.
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer



613 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  01:33:39  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address
"Med øjeblikkelig virkning" - hvad er det for noget pis. Du kan vel vente til T3 er færdig. Du er jo næppe så overbebyrdet i 8. klasse, så du ikke lige kan afse tid til at spille de sidste kampe. Det der med lektier er jo bare en dårlig undskyldning...

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  07:21:51  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by AaB-ern

[quote]Originally posted by zinky

QUITTER
Som jeg skrev, I dont care



Viser vel bare hvordan Andreas er som person !

Det ser sku skidt ud for Danmarks fremtid med den slags unge ....

Ubehageeeeligt !


Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet



357 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  09:37:49  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Tem

"Med øjeblikkelig virkning" - hvad er det for noget pis. Du kan vel vente til T3 er færdig. Du er jo næppe så overbebyrdet i 8. klasse, så du ikke lige kan afse tid til at spille de sidste kampe. Det der med lektier er jo bare en dårlig undskyldning...



Jeg havde faktisk ikke fået spillet EN eneste kamp i denne runde, hvilket må vise hvor meget tid jeg havde.





Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet



357 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  09:41:05  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by daugaard

Når nu du så flot skriver i forum om dit forsvindingsnummer så er det vel for at få kommentare er det ikke?
- I DONT CARE -
Men kanon tråd som rigtigt nok giver stof til eftertanke ! ! !



Skrev det nu faktisk for at slippe for ligegyldige indlæg som JJ's .





Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 23 Sep 2006 :  10:37:26  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address


Andreas Andreas, det eneste som er ligegyldigt her, er de personer som quitter før tid, og skider på den andre, de er ligegyldige ....

ikke latterlige indlæg af denne JJ, de latterlige indlæg ville jo aldrig være der hvis folk som dig ikke eksisterede.

Tænk over det junghans, pas skolen, opnå fine karakter, bliv ervhvervsleder, be' dine ansatte om at stemple ind og ud når de kommer og går, fyr dem når de går før tid, sæt dig dernæst ned i en stol og tænk lidt over hvordan du selv er .... tag pistolen i skuffen ...... u know what to do !

Kill the bloody JJ


Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.128.78.30