FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Afstemning: Ændring af opstillingsregler
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Afstemning: Ændring af opstillingsregler
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  15:12:08  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
Poll Question:
Vi har pt. potentielle kandidater opstillet i et andet topic til ledervalg.

Der er blevet udtrykt ønske om, at vi gradbøjer DMTs regler, så folk, der ikke er med i DMT kan stille op til ledelsen.

Dette er i klar strid med DMTs almindelige principper om, at reglerne er gældende indtil andet vedtages.

Omvendt er et andet princip i DMT også, at såfremt et stort flertal af DMTs medlemmer ønsker en ændring kan denne realiseres. Dette inkluderer at stille krav om ledervalg eller afstemninger om vigtige spørgsmål.

Derfor har vi valgt at lave en afstemning om spørgsmålet i dette topic

Skal vi ændre reglen om at man skal være aktiv for at være leder af DMT?

(Ifølge reglerne kræves et flertal af DMTs medlemmers holdning tilkendegivet positivt for at en evt. ændring kan vedtages).

Medlemmer af DMT kan stemme.

Denne afstemning kører indtil onsdag kl. 24! Opstillingstopic kører indtil kl. 24 i aften. Alle kandidater skal stille op inden da (også ikke medlemmer af DMT) - De vil blive anerkendt/afvist som kandidater når vi kender resultatet af denne afstemning.

Pga. usikkerhed med afstemningens optælling - den registrerer ikke alle usere der stemmer, så resultatet kan blive upræcist - har vi valgt at man stemmer via mail - ledelsen@fifa-online.dk - usere der har stemt vil blive talt med ... BirtheK, Stonie, Goodpeace, KasperPedersen, D-FEAR, AaBMAnden, BIF er registreret for deres stemme (7 ialt) .. beklager ulejligheden


Results:
Ja   [56%] 5 votes
Nej   [44%] 4 votes


Poll Status: Locked  »»   Total Votes: 9 counted  »»   Last Vote: 17 Dec 2006 16:16:18 

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  15:37:00  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message
Hmm

Det er jo en forskel, et medlem som er stoppet fra DMT kan jo godt være aktiv i det administrative selv om han ikke spiller...

Mener man SKAL på et eller andet tidspunkt have spillet i DMT for at kunne stille op.

(Nedenstående er et eksempel)

Såfremt en person som Torben kunne tænke sig at stille op var det i orden med mig. Han har tidligere spillet i DMT og selvom han ikke er spiller i DMT mere, er det i orden at han stiller op såfremt han er synlig og aktiv i det administrative arbejde.
-----------------------------------------------------------------

Udfra dette kan jeg konkludere at sådan som spørgsmålet er formuleret aner jeg ikke om jeg skal stemme ja eller nej...


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  15:47:07  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by SpeZ

Hmm

Det er jo en forskel, et medlem som er stoppet fra DMT kan jo godt være aktiv i det administrative selv om han ikke spiller...

Mener man SKAL på et eller andet tidspunkt have spillet i DMT for at kunne stille op.

(Nedenstående er et eksempel)

Såfremt en person som Torben kunne tænke sig at stille op var det i orden med mig. Han har tidligere spillet i DMT og selvom han ikke er spiller i DMT mere, er det i orden at han stiller op såfremt han er synlig og aktiv i det administrative arbejde.
-----------------------------------------------------------------

Udfra dette kan jeg konkludere at sådan som spørgsmålet er formuleret aner jeg ikke om jeg skal stemme ja eller nej...



vi er i en afklaringsfase her ... og så må reglerne efterfølgende blive formuleret optimalt ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet



296 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  15:56:08  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address
spørgsmål:

der er jo to der har stilt op, hvorfor så det her?


Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 17 Dec 2006 :  16:00:38  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by AaBManden

spørgsmål:

der er jo to der har stilt op, hvorfor så det her?



læs topic - det skulle være forklaret ... jeg har sammen med de andre ledere konstateret at et betydeligt antal medlemmer ikke mener at den måde vi har valgt at lave ledervalget på giver det resultat. som de gerne vil have ... derfor denne afstemning .. som reference kan jeg afsløre at jeg har stemt nej

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.217.108.11