FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spillefilstest før T1: Version 1 er nu klar
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Spillefilstest før T1: Version 1 er nu klar
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 23 Oct 2006 :  21:59:24  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
http://fifa-online.dk/data/DMT2007_t1_v1.exe

Her findes den første model af spillefilen. Den er ment som en beta udgave, der skal kunne give os fingerpeg i retning af hvor der skal justeres.

Der findes tre versioner i denne udgave.

En udfra Real Madrid, en fra Zaragoza og en fra Getafe.

Disse hold er valgt for at sprede ud mellem forskellige spillerniveauer i spillet, så vi kan ramme det niveau vi ønsker.

Derudover er der som vanligt modificeret kædevis, det vil sige 1 målmand, 4 forsvarere, 4 midtbanefolk og 2 angribere.

Derfor kan visse spillere stå med andre statstal, når de benyttes udenfor deres normale positioner ... men grundlæggende er deres egenskaber de samme - spillet lægger bare forskellig vægt på de mange stats alt efter, hvor i selve kæden spilleren er placeret (hos en back tæller accelleration mere end hos en centreback osv.).

I kan se specs her

http://fifa-online.dk/data/test_v1.htm - og ellers er al kritik og fingerpeg velkommen i dette topic ... så vi kan få de bedst mulige filer ... der kommer en ny version igen søndag udfra de forslag i skriver til filerne ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  11:21:48  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
har testet Getafe og Zaragoza filerne

Især Zaragozafilen virker meget svær at score med. Her er angriberne relativt langsomme i forhold til resten af spillerne.

Getafefilen gav kampe der endte 2-1 og 6-1, så her kan man godt putte bolden i kassen med angriberne.



Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  11:34:41  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
er det muligt at se hvilke spillere filen er lavet udfra i tabellen står navnene på inter spillere ved alle 3 modeller

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  12:55:50  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
er en teknisk grund i db, der gør at det er nemmest at bruge interspillerne som reference ...

men de 12 spillere er;

Real M
Casillas
Cannavaro
Diarra
Nistelroy

Zaragoza
César
Milito
Celades
Óscar

Getafe
Abbondanzieri
Alexis
Celestini
Jaja Coelho

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  16:59:51  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Er Claus legend fil brugt i spillefilerne?


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  17:46:54  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

Er Claus legend fil brugt i spillefilerne?



ja

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  18:16:47  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Nå så er filerne blev testet.

Generelt kan siges. Vi bliver nødt til at følge op på sidste Ts succes og sætte målmanden på max skill, det er alt alt alt for let at score, det gælder alle filerne.

Jeg synes klart at filen som er lavet efter Real Madrid er den sjoveste, den minder egentlig en del om den vi havde sidste T rent stat mæssigt og jeg synes den fungerer godt. Den giver et godt flow i spillet og det er en fornøjelse at spille med den. Dog med undtagelse af målmanden, som beskrevet ovenfor.

De 2 andre filer minder meget om hinanden og jeg bryder mig ikke specielt meget om dem, jeg synes at de får spillet til at køre langsomt og usammenhængende, spillerne virker meget kantede i deres bevægelser og der skal ikke så meget til før de mister bolden. De kan stort set ikke heade, men det hænger nok sammen med boldkontrollen.
Jeg synes at niveauet er for lavt i dem...

Derfor mener jeg at vi skal holde os til Real Madrid filen.

**UPDATE**

Jeg glemte lige at kommentere udskifterne. Jeg håber at de bliver bedre end skill 10

Jeg kunne godt ønske mig at de blev en kende bedre i forhold til de forgående Ter således at der ikke er så stor forskel på udskifterne og dem som starter inde.
Så kunne jeg godt tænke mig hvis det kunne lade sig gøre at man har en decideret forsvarsspiller, midtbanespiller og angrebsspiller siddende på bænken, så alle ikke bare er midtbanespillere. Hvis vi ikke kan komme udenom midtbane spillere, så skal den ene i hvert fald have gode forsvarsskills, den anden gode midtbaneskills og den sidste gode angrebsskills.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 24 Oct 2006 18:38:51
Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet



329 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  18:31:18  Show Profile  Reply with Quote
jeg mener også at vi ska bruge real madrid filen da det er sjovere når ens spillere er hurtige osv.
men jeg syntes ikke man ska gøre forskel på forskellige stats som jesper sagde det der med acceleration da det gør at spillene blir dårligere efter hvilken position de spiller på så det gør at alle formationer ik er lige gode så alle stats skal være ens for alle spillerne ik noget med forskel på accelerationen den ska være ens for en forsvar, midtbane og angribere.
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  18:36:54  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
nej nej ... ikke så tilfredse allerede!!!!!

der kommer rettelser søndag så vi kan få bedre filer ... skal bare vide hvad der skal rettes til ...

få testet og kom med kritik tak ... ellers bliver det en halvfærdig, halvflad fil vi skal trækkes med

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  18:39:33  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Start med at sæt målmanden på max


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  18:40:53  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg syntes også at real madrid filen virker fint, men der efterlyses et par anstændige udskiftningsspillere.
mht. til målmanden han lader en del langskud gå ind, men jeg fornemmer at man har en del mere indflydelse på hvordan han reagere end vi er vant til .
jeg syntes vi lige skal klappe hesten lidt og vente med at gøre ham bedre til vi ser hvad der sker på den internationale scene. det var jo tildels fint nok da vi gjorde ham bedre i 06 men blev spillet ikke megt ensformigt til sidst?

det skal så lige siges at jeg har testet filerne 2 on 1

Go to Top of Page

JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet



329 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  18:48:34  Show Profile  Reply with Quote
ok jesper her er kritik real filen der er målmanden for dårlig og alle stats ska være helt ens så alle spillere er lige gode på alle pladser de to andre filer er spilerne for dårlige
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 24 Oct 2006 :  18:56:03  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
ok vi prøver en fil søndag med ens spillerstats og en maxet målmand ... udover hvad der ellers kommer af rettelser i andre filer ...

men som jeg fornemmer det vil folk helst have den fil der er lavet med real madrid ... som er den hvor spillerne har klart bedste stats ..

kom endelig med masser af flere inputs

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 25 Oct 2006 :  23:23:58  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Nu er der kommet et patch til fifa, og hvis man ikke installere det så kan man ikke spille på EASO...

Så jeg har installeret det.

Men hvis man har haft spillefilen inde kan den ikke installere patchen, fordi den ændrer i config.dat

Nu står jeg så i den situation at jeg ville høre.. Når nu den ændrer i den fil, så skal spillefilerne vel også "updateres" så de kører med denne redigerede fil?? Ellers går det vel i kage...


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 25 Oct 2006 23:24:47
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 26 Oct 2006 :  01:20:09  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja, der skal laves en ny spillefil, som tager udgangspunkt i en patched fifa - det er ikke lige config.dat der er problemet, men nok en eller flere andre filer...ini.big velsagtens

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 27 Oct 2006 :  11:27:49  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Yup... Og husk lige at Graversen ikke spiller i Real mere...

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.134.118.95