FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - normal vs fast
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 normal vs fast
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  00:48:16  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

3) Hvad hastighed skal vi spille med?

A Normal 5 stemmer

B Fast 12 stemmer

Vi vil dermed spille med hastigheden Fast i T1



- hvordan gør man det på easo-scheisse?

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  00:52:23  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
dunno, men nu er easo jo heller ikke et krav i T1

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen



336 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  01:03:56  Show Profile  Reply with Quote
http://www.fifaportugal.com/pafiledb/uploads/launcher/index2.html

Fifa 07 Online Patcher 1.1* for newest Fifa Patch

Vi inkl. denne i de nye spillerfiler.
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  09:42:28  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Vi burde overveje om vi ikke burde bruge denne lupus patch i T1.


Da man let kan indstille den og sætte spillet på fast, vælge bay arena osv.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  13:40:23  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja, pga EA's skod interface i easo, bliver vi jo nødt til at bruge den, hvis vi skal spille fast, så den bliver jo de facto et krav i div kampe, hvis de spilles over easo.

- jeg ved egentlig ikke hvad den gør ved DIP kampe..??

Forresten, så laver den vist nok opløsningen om også, så det er ikke så fedt for folk, der er vant til at spille på en høj opløsning.


Edited by - GoodPeace on 19 Nov 2006 13:41:19
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  13:45:36  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Det er jo ikke et krav at spille over EASO. Hvis folk vil spille oves EASO så kræver det at begge har lupus tool, i det der skal spilles med fast.

På d-ip ved jeg ikke om der er flere bugs end semi pro målmanden. Men ellers burde det jo være nok at sætte den til fast i sin menu.

Noget andet er, at hvis spillefilen har worldclass i sig, er der så nogen der ved om den fungere med lupus patch, eller om den fucker op??

Ang lupus patch tror jeg da ikke at den ændre ens opløsning?!.


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 19 Nov 2006 13:46:32
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  14:27:38  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu er lupus jo en tysker (), så det ville jo ligne ham godt at lave underlige ting med patchen uden at fortælle om det.

F.eks. prøver den her online patcher jo lige at ringe hjem til far og sige hej, selvom det jo ikke ligefrem er nødvendigt, og det da slet ikke er noget der fortælles om til brugeren.

Ang. opløsning, så har jeg ikke selv bemærket det, da jeg allerede spiller i laveste opløsning, så jeg ser ingen forskel - det var bare Anders, der snakkede om det.

Nej, easo er ikke et krav, men i nogle tilfælde kan en laggy kamp køre bedre på easo, og så har begge parter en pligt (muligvis kun moralsk?) til at afvikle kampen der.

Jeg har ikke luret hvordan han har lavet den patch, så jeg ved ikke om den fucker op i world class setting. Den vil iøvrigt ikke være en del af dmt spillefilen, da man jo bare kan vælge world class i sine settings - eller hvad? (ligesom man kan vælge fast i sine settings...)

edit: hvor ville vi dog have det nemt i DMT, hvis ikke EA var sådan en flok top-idioter, der år efter år laver et ubrugeligt interface til deres ellers glimrende boldspil...


Edited by - GoodPeace on 19 Nov 2006 14:29:25
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  14:44:10  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
vi kan jo ikke bare vælge world class i vores settings, da spillet over d-ip stadig har semi pro bug, at den altid spiller med semi pro uanset hvad den står på...

Over easo kan man vælge worldclass, kan ikke huske om man kan vælge fast derinde


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  15:01:10  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
selvfølgelig kan man ikke vælge fast, det er jo EA der har lavet interface, så det er naturligvis noget hø...

hvis world class ikke virker i DIP, hvorfor virker fast så?

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer



584 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  15:02:03  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
hehe, jeg ved heller ikke om det virker, har ikke prøvet...


men mht worldclass er det samme bug som i fifa06


Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 19 Nov 2006 15:02:52
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  15:03:27  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
anyways, så skriver ham lupus på sin hjemmeside, at hans patcher påvirker både easo og dip (og lan), så måske skulle vi bare benytte den altid?

quote:
Originally posted by SpeZ

hehe, jeg ved heller ikke om det virker, har ikke prøvet...


men mht worldclass er det samme bug som i fifa06



- hvordan er det lige at man helt præcis kan se, at der ikke spilles på world class i DIP?

(jeg tror gerne at EA har ladet en kendt bug være i deres spil selv i en ny version, men vil bare lige høre hvordan det opdages)


Edited by - GoodPeace on 19 Nov 2006 15:05:01
Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen



336 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  15:03:38  Show Profile  Reply with Quote
Problemet er at det ikke kan moddes via en .ini fil eller andre filer.

Selve settings bliver loaded i memory, så derfor kan det på ingen måde integreres i vores egen spillefil.

Det er også derfor at patchen skal køres efter at fifa er startet op.
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen



1312 Posts

Posted - 19 Nov 2006 :  16:58:18  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja så har jeg da et problem. For jeg kan ikke bruge "Alt/Tab". FIFA07 stener med interfacet oppe men jeg får en windows pil.... Kan ikke få den til det... Et grafik kort item... Aner det ikke, men jeg kan ihvertilfal ikke starte noget som helst op imens FIFA07 køre....

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 13.59.180.111