FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - karantæne og deltagelse
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Oldboys
 Oldboys
 karantæne og deltagelse
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic 
/3

Totorules
Klubmester og topscorer



536 Posts

Posted - 26 Jan 2007 :  18:40:19  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Hvordan forholder det sig såfremt man som undertegnede er ramt af karantæne og deltagelse i en evt oldboys turnering?

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.

Don Corleone
Bold-bestyrelsen



427 Posts

Posted - 26 Jan 2007 :  23:47:38  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Rene'.

Du kan deltage i alt DMT relaterede ting pånær division, BMT og ligacup fra T2 af.

Så du skal være velkommen i OB som vil starte op samtidig med T2. Og grænsen for at deltage er fyldt 30 år. Så du kan lige knibe dig med.




Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 26 Jan 2007 :  23:52:04  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er ikke leder i T2 ... men som reglerne er lige nu vil det ikke - hvis Oldboys turneringen er en DMT turnering - være muligt at deltage som jeg ser det ...

Udtrædelse af turnering i utide er så markant en overtrædelse af DMTs regler, at straffen bør afsones - medmindre ekseptionelle tilfælde gør sig gældende - dette bør afgøres af udvalget via en ankesag...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  00:21:37  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
rene har nå T1 udstået sin det der hedder resterende del af sæson(selvom han i principptet røg til sidst) og 1 fuld sæson.

Her efter kan han deltage i Subcup, SuperCup samt ladder og da Old Boys er bygget op som en hyggeturnering er den i mine øjne ikke på højere nivaue end Supercuppen foreksempel og derfor ser jeg reglerne til at han godt må deltage i den.

Selvfølgelig skal Torben sige ja til at han deltager, da Torben er Old boys leder .

Go to Top of Page

Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet



302 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  01:49:04  Show Profile  Reply with Quote

Jeg er 27 år, jeg bor sammen med min kæreste som presser på med børn. Jeg vil da mene at jeg er oldboys materiale inde for computer spil?

30 år er da lige at sigte højt, så kan Bo og Torben sidde og spille eller hvad? Hvem har besluttet at det skal være 30 år?


Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  02:05:31  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tv3-Luna


Jeg er 27 år, jeg bor sammen med min kæreste som presser på med børn. Jeg vil da mene at jeg er oldboys materiale inde for computer spil?

30 år er da lige at sigte højt, så kan Bo og Torben sidde og spille eller hvad? Hvem har besluttet at det skal være 30 år?





Gi hende lige de børn først hvad? ...så kan vi snakke om det ;-)

det er alle os over 30 der har bestemt det,Torben har bare stukket en finger i jorden ;-)

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  02:10:25  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

- medmindre ekseptionelle tilfælde gør sig gældende -



Kan du beskrive sådan et tilfælde?

Go to Top of Page

Tv3-Luna
Fast mand på førsteholdet



302 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  02:48:38  Show Profile  Reply with Quote

Skal du aldrig sove Bror! tak for sidst.

Alle jer over 30, har bestemt det i bedste Bush stil.

Jeg gamer kun med jer der skal i Oldboys tuneringen, så dette sætter jo et knæk i mit comback Bo & Torben i kan forvente at høre fra La.Galaxy & Tom Cruise. ( de er ikke glade) & hvis Tom ikke er glad, hvad tror i så Gud er??


Edited by - Tv3-Luna on 27 Jan 2007 03:12:11
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  11:24:18  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tv3-Luna


Skal du aldrig sove Bror! tak for sidst.

Alle jer over 30, har bestemt det i bedste Bush stil.

Jeg gamer kun med jer der skal i Oldboys tuneringen, så dette sætter jo et knæk i mit comback Bo & Torben i kan forvente at høre fra La.Galaxy & Tom Cruise. ( de er ikke glade) & hvis Tom ikke er glad, hvad tror i så Gud er??



mener grænsen bør være 28 ... så kan Thomas ikke være med og jeg kan

spøg til side ... dette er min helt personlige holdning, og eftersom jeg ikke er leder i t2 har den ingen indflydelse på hvordan setuppet bliver...,

men hvis DMT skal udvikle sig som site er det for mig at se dumt, at vi kører 2 parallel turneringer, hvor vi risikerer at den primære interesse flytter sig til old boys turneringen for en lang række spillere - så kan vi ligeså godt lave 2 fifa sites ...

på den baggrund mener jeg at det bør være et krav at man spiller dmts hovedturnering for at deltage i oldboys - ligesom det er tilfældet for bmt, ligacup, kingdom cup osv.

jeg er sikker på at denne holdning ikke falder i god jord hos de af jer, der som mig tilhører den ældre del af dmts spillere og som ikke synes det er sjovt at spille mod 16 årige knægte der river os rundt 10-0 ... men omvendt mener jeg at en udvikling med to parallel turneringer vil have en negativ effekt på dmts community som helhed - derfor mener jeg kravet om deltagelse i hovedturnering for at deltage i olboys er en nødvendighed

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  11:28:03  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:
Originally posted by birthek

- medmindre ekseptionelle tilfælde gør sig gældende -



Kan du beskrive sådan et tilfælde?



ja kan jeg godt ... nedenstående er et eksempel

gamer x har været tilmeldt dmts turnering men får pc problemer tidligt i turneringen ... gamer x prøver på alle måder at få løst sit problem, men det lykkedes ikke og han falder for 25% reglen og bliver smidt ud...

gamer x afsoner en sæsons karantæne, har fået løst sit problem og vil deltage igen og klager derfor til udvalget, der vurderer sagen (en tidligere tilsvarende sag som gamer x's gav karantænenedsættelse) og afgør om gamerx må deltage igen.

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  11:38:53  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
JESPER HVORFOR GEMMER DU DIG :D


Aalesunds Fk - Brøndby 10-2 puente

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  15:08:00  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

quote:
Originally posted by BL

quote:
Originally posted by birthek

- medmindre ekseptionelle tilfælde gør sig gældende -



Kan du beskrive sådan et tilfælde?



ja kan jeg godt ... nedenstående er et eksempel

gamer x har været tilmeldt dmts turnering men får pc problemer tidligt i turneringen ... gamer x prøver på alle måder at få løst sit problem, men det lykkedes ikke og han falder for 25% reglen og bliver smidt ud...

gamer x afsoner en sæsons karantæne, har fået løst sit problem og vil deltage igen og klager derfor til udvalget, der vurderer sagen (en tidligere tilsvarende sag som gamer x's gav karantænenedsættelse) og afgør om gamerx må deltage igen.



Jeg må erkende at jeg altid har været af den mening; kan man ikke holde styr på en pc , bør man anskaffe sig en konsol og undlade ydeligere forstyrrelser af div pc-net-games.


Edited by - BL on 27 Jan 2007 15:28:11
Go to Top of Page

Strudal
Fast mand på førsteholdet



488 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  15:26:49  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvor kan man melde sig til old boys ?? jeg er også frisk da selvom jeg er 32

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  15:36:32  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
uden at vide det helt, så starter det omkring T2, men bare rolig torben skal nok komme med info osv.

Go to Top of Page

Totorules
Klubmester og topscorer



536 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  17:01:43  Show Profile  Send Totorules an ICQ Message  Reply with Quote
Jeg har svært ved at forstå bekymringen omkring OB skulle blive et overordnet problem for hovedturneringen.

Jesper jeg finder det lidt modsigende at du på den ene side mener oldboys bør starte fra 28 år og samtidig er bange for konsekvense af 2 turneringer kørende sideløbende grundet svind eller andet fra hovedturneringen. Correct me if I am wrong

Hvis de 30 år nu holdes som i gamle dage vil det skærer endnu flere fra dvs oldboys bliver Torben JJ samt undertegnede ;-) hvis jeg bliver lukket ind trods jeg er i karantæne. Lad mig dog pointere at Jeg ikke har besluttet mig hvorvidt jeg vil deltage da jeg bor 2 steder pt og derfor røg ud af DMT. Ja livet kan spille en et puds men min familie er vigtigere end DMT når alt kommer til alt det indrømmer jeg selv om det ærgre mig jeg fik karantæne og svigtede min modstandere i 06 T3.

Jeg har selv deltaget i OB tilbage i 2001 der var ingen problemer med de 2 turneringer generede hinanden. jeg mener faktisk samtlige OB deltagere dengang spillede med i både OB og hovedturneringen.

Det der er med Ob er her spilles der for sjov og spillets skyld. Her spilles der ikke efter at vinde med alle midler i brug dvs BUGS bruges ikke eller hvad der ellers er IN som usportslige tricks i vedr fifa års udgivelse.

Jeg tror vi er mange der ved at den tilgang af yngre mennesker DMT har haft igennem de sidste år har ændret en del på tonen og ikke mindst det generelle sportsmanship her i DMT.

Der med ikke sagt de unge ikke har deres berettigelse tværtimod men ungdommens mere naive indgangsvinkel og vindertrang til DMT og spillet overskygger til tider det sjov vi skulle havde haft ved at spille god og fair bold på banen. Dette er ingen generalisering overhovedet men forandringen overordnet mærker den gamle her ihvertfald

René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen.

Edited by - Totorules on 27 Jan 2007 17:03:03
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 27 Jan 2007 :  17:16:36  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Totorules

Jeg har svært ved at forstå bekymringen omkring OB skulle blive et overordnet problem for hovedturneringen.

Jesper jeg finder det lidt modsigende at du på den ene side mener oldboys bør starte fra 28 år og samtidig er bange for konsekvense af 2 turneringer kørende sideløbende grundet svind eller andet fra hovedturneringen. Correct me if I am wrong

Hvis de 30 år nu holdes som i gamle dage vil det skærer endnu flere fra dvs oldboys bliver Torben JJ samt undertegnede ;-) hvis jeg bliver lukket ind trods jeg er i karantæne. Lad mig dog pointere at Jeg ikke har besluttet mig hvorvidt jeg vil deltage da jeg bor 2 steder pt og derfor røg ud af DMT. Ja livet kan spille en et puds men min familie er vigtigere end DMT når alt kommer til alt det indrømmer jeg selv om det ærgre mig jeg fik karantæne og svigtede min modstandere i 06 T3.

Jeg har selv deltaget i OB tilbage i 2001 der var ingen problemer med de 2 turneringer generede hinanden. jeg mener faktisk samtlige OB deltagere dengang spillede med i både OB og hovedturneringen.

Det der er med Ob er her spilles der for sjov og spillets skyld. Her spilles der ikke efter at vinde med alle midler i brug dvs BUGS bruges ikke eller hvad der ellers er IN som usportslige tricks i vedr fifa års udgivelse.

Jeg tror vi er mange der ved at den tilgang af yngre mennesker DMT har haft igennem de sidste år har ændret en del på tonen og ikke mindst det generelle sportsmanship her i DMT.

Der med ikke sagt de unge ikke har deres berettigelse tværtimod men ungdommens mere naive indgangsvinkel og vindertrang til DMT og spillet overskygger til tider det sjov vi skulle havde haft ved at spille god og fair bold på banen. Dette er ingen generalisering overhovedet men forandringen overordnet mærker den gamle her ihvertfald



Jeg ved godt(også personligt) at skilsmisser osv ikke er unormalt...og slet ikke noget ekseptionelt tilfælde.

Dog vil jeg lige påpege overfor hvisse personer at "PC-problemer" på ingen måde er ekseptionelle og slet ikke set i dette perspektiv!!
medmindre de er opstået af en situation alla Totorules ;-)

Jeg tror og håber at netop en sådan situation vil blive "tacklet" anderledes i fremtiden med en ledelse bestående af lidt ældre personer end vi har set de seneste par år....







Edited by - BL on 27 Jan 2007 18:16:58
Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic   
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 44.197.113.64