FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - OldBoys??
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Oldboys
 Oldboys
 OldBoys??
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author  Topic Next Topic
/2

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 16 May 2007 :  16:06:09  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
OldBoys?? et skrinlagt projekt?

Ski9280
Grusbane fejeknægt



8 Posts

Posted - 16 May 2007 :  16:26:29  Show Profile  Reply with Quote
Hvad går oldboys ud på ?

Lars Rosengren
Villareal 2 Div.
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 16 May 2007 :  18:08:21  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er en turnering i DMT der kan blive startet op igen hvor dem over 30 spiller.

Princippet er mere hygge og sjov bold og lidt mindre konkurence, selvom de selvfølgelig gerne vil tæske hinanden

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 16 May 2007 :  18:27:01  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by caleb22

Det er en turnering i DMT der kan blive startet op igen hvor dem over 30 spiller.

Princippet er mere hygge og sjov bold og lidt mindre konkurence(lag), selvom de selvfølgelig gerne vil tæske hinanden



Go to Top of Page

Ski9280
Grusbane fejeknægt



8 Posts

Posted - 16 May 2007 :  18:44:24  Show Profile  Reply with Quote
Super. jeg er med på den også

Lars Rosengren
Villareal 2 Div.
Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen



336 Posts

Posted - 16 May 2007 :  18:49:48  Show Profile  Reply with Quote
Jeg lavede faktisk turneringen klar lige inden jeg gik på "pension", men tror at Torben er faldet lidt fra...


http://www.oldboys.fifa-online.dk/
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 16 May 2007 :  19:00:59  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
ski først skal du lave en signatur hvor der står dit navn og hold

Go to Top of Page

Ski9280
Grusbane fejeknægt



8 Posts

Posted - 16 May 2007 :  19:47:42  Show Profile  Reply with Quote
Rolig nu Ole !

Jeg er nybegynder. Aner ikke hvordan man gør.

Lars Rosengren
Villareal 2 Div.
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen



2799 Posts

Posted - 16 May 2007 :  19:58:47  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
gå op på profil og log ind.

der er der et sted der hedder signatur som du skal sætte til og så skrive navn og hold og evt division.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 16 May 2007 :  20:38:57  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BIF

Jeg lavede faktisk turneringen klar lige inden jeg gik på "pension", men tror at Torben er faldet lidt fra...


http://www.oldboys.fifa-online.dk/



ja egentlig mærkligt men jeg tror nu der er tale om uheldige omstændighedder; begge de ny-valgtes aktivitet var mange gange hvad den er nu inden de blev valgt, jeg har kendt dem i flere år og kan sige at deres aktivitet ellers har været meget stabil i hele perioden jeg har kendt dem.

Jeg springer gerne til hjælps i OBadmin-afdelingen.


Edited by - BL on 16 May 2007 20:39:27
Go to Top of Page

Don Corleone
Bold-bestyrelsen



427 Posts

Posted - 16 May 2007 :  22:10:05  Show Profile  Send Don Corleone an ICQ Message  Click to see Don Corleone's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Alle...

Nej OB er ikke skrinlagt.
Men ret hurtigt efter at jeg blev valgt til ledelsen, blev jeg syg og har brugt tiden til at komme ovenpå igen.
Alt dette ved Ole og Bo alt om.
Men jeg er ved at være klar igen.
Oveni i alt dette var jeg uheldig at begge mine pc,er brændte sammen.



Vinder af DMT,s fairplay pris 2006.
DMT Leder..så ka i lære det

torsoe666 på EASO
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ



1825 Posts

Posted - 17 May 2007 :  07:30:14  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote


Hvor tit skal jeg sige det Torben, når man skal overclocke sit grafikkort så skal det ikke i mircoovnen først, det er en skrønne.


Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen



4125 Posts

Posted - 17 May 2007 :  12:23:50  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy



Hvor tit skal jeg sige det Torben, når man skal overclocke sit grafikkort så skal det ikke i mircoovnen først, det er en skrønne.



fordi du ikke lægger staniol over, din klovn!

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 17 May 2007 :  15:33:50  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
tsss der skal da olie på først eller har det jo slet ingen preventiv virkning vel

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 22 May 2007 :  16:06:55  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvadså? hvad finder vi ud af?

Skal Torben koncentrere sig om OB,Bo om grafik og så vælger vi 2 nye admins til at assistere Ole?

Eller skal vi vælge en OB-admin og lade Torben få en mulighed for at indhente det forsømte?

"find selv på flere spørgsmål"

"det var en mørk og stormfuld aften"....

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 29 May 2007 :  16:06:00  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

Hvadså? hvad finder vi ud af?




Go to Top of Page
/2  Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 54.221.159.188