FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Fifa på Vista?!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Fifa på Vista?!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

EsbenN
Grusbane fejeknægt



16 Posts

Posted - 11 Apr 2007 :  09:12:34  Show Profile  Reply with Quote
Jeg er for ikke så længe begyndt at køre Vista, men nu hvor jeg vil til at spille fifa igen, kan jeg ikke komme til det
Jeg har fundet et sted på nettet hvor der står at man skal lave kompabiliteten om til Windows XP (service pack 2) og måske køre som administrator, men hvis jeg gør det siger den at den ikke kan finde CD'en...
Hvis jeg derimod kører det uden at ændre kompabilitet kan jeg godt komme ind i spillet, men hvis jeg prøver at gå på EA sport online, kommer den op med en fejl, og kan derfor ikke gøre andet end åbne task manager og lukke det...

Håber nogen måske har installeret Vista og fået fifa til at virke på det, og gider skrive her hvad jeg kan gøre og prøve...
Tak!

Esben Nørgaard
Vitesse
2. Division B

GoodPeace
Oldboys VIP champ



2638 Posts

Posted - 11 Apr 2007 :  10:03:54  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har ingen erfaringer med det selv, men har du prøvet at søge efter vista på forummet hos soccergaming.com - eller evt på EA's eget fifa forum på deres uk site?


Go to Top of Page

EsbenN
Grusbane fejeknægt



16 Posts

Posted - 11 Apr 2007 :  10:23:35  Show Profile  Reply with Quote
Jeg har kigget på soccergaming.com uden rigtigt at finde noget, men på EA's eget forum, lyder det på folk til at der ikke rigtigt er noget at gøre, men kan det nu også passe?! Er der ingen her i DMT der kører Vista endnu?

Esben Nørgaard
Vitesse
2. Division B
Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet



256 Posts

Posted - 11 Apr 2007 :  13:12:08  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har kørt med vista i ca. 2uger, hvor jeg fandt ud af at mange programmer ikke kan køre med det nye windows.
Bl.a. kunne jeg heller ikke spille fifa, og jeg tror at det skydles selve windows, da også mange programmer som norton antivirus osv. heller ikke kunne køre.
Nu er der lavet forskellige programmer, hvor der står, at vista er understøttet, så tror nok først at fifa kan spille med vista i næste år, altså Fifa 08, med mindre microsoft finder på et eller andet godt update til det.

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ



1145 Posts

Posted - 11 Apr 2007 :  14:04:20  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Havde Vista inde men kune ik komme logge ind på EASO. Gik derfor tilbage til XP.

EA = ja dere ved det :)

Go to Top of Page

EsbenN
Grusbane fejeknægt



16 Posts

Posted - 11 Apr 2007 :  14:21:45  Show Profile  Reply with Quote
Er ikke så glad for jeres svar må jeg indrømme

For jeg er egentligt ikke meget for at skifte fra Vista nu her, da jeg er igang med alle eksamensprojekter osv i skolen, så nu ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre...
Findes der en crack eller image fil der virker med EASO?

Esben Nørgaard
Vitesse
2. Division B
Go to Top of Page

Yasir
Fast mand på førsteholdet



256 Posts

Posted - 11 Apr 2007 :  14:27:16  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Taget fra EA.dk

Alle vores spil udgivet før 2007 blev lavet forud for Windows Vista og derfor kan vi heller ikke garantere kompabiliteten med Vista, hvis du forsøger at afvikle spillet. Vi kan kun garantere kompatibilitet med Vista, hvis operativsystemet står nævnt bagpå æsken.

Der er dog forskellige ting man kan prøve, som muligvis kan løse problemer med at køre spillet på Vista.

Kompatibilitetstilstand:
1) Højreklik på genvejen på skrivebordet og vælg Egenskaber
2) Klik på fanebladet Kompatibilitet
3) Marker feltet Kompatibilitetstilstand og vælg Windows XP (Service Pack 2)
4) Klik på Anvend for at gemme ændringerne og derefter Ok

En anden mulig hjælp kan være at højreklikke på genvejen og vælge Kør som administrator. Windows Vista har mange indbyggede sikkerhedsfunktioner, som desværre kan blokere visse ting i ældre spil, men dette kan som regel undgås ved at køre spillet som administrator.

Husk også at downloade den nyeste kompatibilitets opdatering fra Microsoft:
http://support.microsoft.com/kb/932246

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 11 Apr 2007 :  14:45:45  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
kør kompabilitet-mode på både fifa og IE !(internet explore)

forsøg evt at installere fifa i sig egen mappe i roden af systemdrev,ikke i "program files".

forsøg evt at installere på et andet drev end c:

og forsøg også samtidig med kompabilitet-mode på både fifa og IE !(internet explore),jeg går udfra det er der den fejler når man skal på easo.

Go to Top of Page

EsbenN
Grusbane fejeknægt



16 Posts

Posted - 11 Apr 2007 :  15:04:19  Show Profile  Reply with Quote
Jeg kan ikke ændre kompabiliteten i IE

Esben Nørgaard
Vitesse
2. Division B
Go to Top of Page

Vega
Grusbane fejeknægt



28 Posts

Posted - 11 Apr 2007 :  16:41:22  Show Profile  Click to see Vega's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kører her med Vista Home Premium 64bit, og Fifa fungere fint, havde dog i starten problemer med det. Men har du installeret java?

Go to Top of Page

EsbenN
Grusbane fejeknægt



16 Posts

Posted - 11 Apr 2007 :  17:27:24  Show Profile  Reply with Quote
Ja, det har jeg...

Esben Nørgaard
Vitesse
2. Division B
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 12 Apr 2007 :  16:49:27  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by EsbenN

Jeg kan ikke ændre kompabiliteten i IE



klart du kan!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ



1542 Posts

Posted - 12 Apr 2007 :  16:50:35  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vega

Kører her med Vista Home Premium 64bit, og Fifa fungere fint, havde dog i starten problemer med det. Men har du installeret java?



Du havde problemer i starten?

hvilke problemer?

Hvordan løste du dem?



Edited by - BL on 12 Apr 2007 23:39:26
Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet



296 Posts

Posted - 11 May 2007 :  21:31:02  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vega

Kører her med Vista Home Premium 64bit, og Fifa fungere fint, havde dog i starten problemer med det. Men har du installeret java?



hmm, jeg har 32bit

.. her er mit problem..



når jeg trykker "spil online" i fifa, kommer denne frem..
jeg trykker ja de 3 gange den kommer frem, også når den ikke længere..

Nogen der kan hjælpe?.


Ingen Kode-Ole - Ingen DMT


Edited by - AaBManden on 11 May 2007 21:38:51
Go to Top of Page

AaBManden
Fast mand på førsteholdet



296 Posts

Posted - 11 May 2007 :  21:50:55  Show Profile  Click to see AaBManden's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Yasir

Taget fra EA.dk

Alle vores spil udgivet før 2007 blev lavet forud for Windows Vista og derfor kan vi heller ikke garantere kompabiliteten med Vista, hvis du forsøger at afvikle spillet. Vi kan kun garantere kompatibilitet med Vista, hvis operativsystemet står nævnt bagpå æsken.

Der er dog forskellige ting man kan prøve, som muligvis kan løse problemer med at køre spillet på Vista.

Kompatibilitetstilstand:
1) Højreklik på genvejen på skrivebordet og vælg Egenskaber
2) Klik på fanebladet Kompatibilitet
3) Marker feltet Kompatibilitetstilstand og vælg Windows XP (Service Pack 2)
4) Klik på Anvend for at gemme ændringerne og derefter Ok

En anden mulig hjælp kan være at højreklikke på genvejen og vælge Kør som administrator. Windows Vista har mange indbyggede sikkerhedsfunktioner, som desværre kan blokere visse ting i ældre spil, men dette kan som regel undgås ved at køre spillet som administrator.

Husk også at downloade den nyeste kompatibilitets opdatering fra Microsoft:
http://support.microsoft.com/kb/932246





så har jeg løst problemmet,
Jeg har Vista Home Premium.. kør den med xp service pack og administrator på samme tid så skulle det gerne virke.-.


Ingen Kode-Ole - Ingen DMT

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.117.196.217